درب اتوماتیک شیشه ای و کاربرد آن

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از انواع مختلف در می‌باشد که به دلیل زیبایی فوق‌العاده‌ای که به محیط می‌بخشد بسیار مورد توجه و کاربرد عموم قرار گرفته است، کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای به دلایل بسیاری می‌باشد که در این جا به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

جلوگیری از اتلاف انرژی در درب اتوماتیک شیشه ای

متاسفانه هرروزی که در زندگی ما می‌گذرد بیشتر با کمبود انرژی مواجه می‌شویم و به‌همین دلیل باید به فکر چاره‌ای برای ذخیره‌سازی و راه‌های جلوگیری از اتلاف انرژی‌های گرمایشی و سرمایشی باشیم؛ و به‌همین‌خاطر درب اتوماتیک شیشه ای که از مزایای استفاده از آن می‌توان به جلوگیری از اتلاف انرژی نیز اشاره کرد بسیار مورد توجه می‌باشد.

هم‌خوانی درب اتوماتیک شیشه ای با هرنوع طراحی داخلی

بسیاری از مواقع طراحی داخلی محیط پیرامون ما به گونه‌ای است که نمی‌توان از هر مدل درب استفاده نمود و در اینجاست که درب شیشه ای به کمک ما می‌آید، زیرا یکی از نکات بسیار جالب در مورد درب‌های اتوماتیک شیشه ای هم‌خوانی و هماهنگی با انواع طراحی داخلی دارد و به‌همین‌دلیل در بسیاری از مکان‌ها ما شاهد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای می‌باشیم که این خود یک نکته‌ی بسیار مثبت محسوب می‌گردد.

زیبایی درب اتوماتیک شیشه ای

بخواهیم صادقانه صحبت کنیم درب شیشه ای از اُبُهَت و جذابیت فوق‌العاده برخوردار است که ورودی هر مکانی را با نمایی دل‌نواز همراه می‌کند، به همین دلیل اکثر افراد برای منازل، محل کار خود و یا هر جای دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می‌کنند زیرا زیبایی بخشی از زندگی است که انسان با تکیه بر آن می‌تواند سازگاری بهتری با محیط پیرامون خود داشته باشد.

حرکت روان درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای که بنابر کاربرد ممکن است حرکت بسیاری  داشته باشد کاملاً طبیعی است که از چرخه‌های خاصی تبعیت کند تا بتواند یک حرکت راحت را تجربه نماید، در درب اتوماتیک چرخ‌هایی که از جنس پلیمر هستند بسیار در روان بودن حرکت درب اتوماتیک شیشه ای نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای با حضور افراد

دیگر جای نگرانی نیست ؛ اگر وارد مکانی شدیم و به هر دلیلی به فراموشی سپردیم که باید درب را ببندیم ، زیرا درب‌های اتوماتیک بلافاصله بعد از این‌که موقعیت را بسنجند و از عدم حضور فردی اطمینان حاصل نمایند سریعاً درب اتوماتیک به صورت کاملاً رَندُم بسته می‌شود و خوب قطعا این یکی از مزیت‌های بسیار خوب و عالی درب‌های اتوماتیک شیشه ای می‌باشد که شما را پیش از پیش جذب خود می‌کند.

وجود قفل هوشمند در درب اتوماتیک شیشه ای

بدون شک قفل هوشمند یکی از تکنولوژی‌های بسیار جدید و به‌روز صنعت می‌باشد که می‌تواند تنظیم و کنترل درب منزل و یا محل کار شما را به راحتی با امنیت کامل در اختیار شما قرار دهد، زیرا شما از راه‌دور و تنها با استفاده از یک تلفن همراه به خوبی می‌توانید مدیریت کامل برروی منزل خود را با استفاده از قفل هوشمند در درب شیشه ای داشته باشید؛ البته خاطرنشان می‌کنم که تمام درب‌های اتوماتیک شیشه ای از این تکنولوژی برخوردار نمی‌باشند.

امنیت در درب اتوماتیک شیشه ای

ایمنی و امنیتی که در انواع درب‌های اتوماتیک شیشه ای وجود دارد غیر قابل انکار می‌باشد زیرا با تنظیم و کنترلی که به واسطه‌ی سیستم‌های ایمنی بالا صورت می‌پذیرد به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ‌گونه عامل خروجی نمی‌تواند به حریم شخصی شما آسیبی وارد نماید و حتی دغدغه و درگیری ذهنی را در مسافت‌های دور نیز برای شما رفع می‌کند زیرا از راه دور نیز کنترل کاملی بر روی این‌گونه در‌ ها وجود دارد.

راحتی در درب اتوماتیک شیشه ای

ممکن است این اتفاق برای شما رخ داده باشد که قفل درب با مشکل روبه‌رو شود که در برخی از شرایط به‌خاطر سنگین وزن بودن درب افراد نتوانسته‌اند به راحتی آن را باز و یا بسته نمایند، یکی از مزیت‌های بسیار خوب و عالی درب اتوماتیک شیشه ای بدون شک راحتی استفاده از آن می‌باشد زیرا افراد در هر سنی می‌توانند با آن به راحتی کار کنند و بدون اینکه هیچ‌گونه زحمتی برای آن‌ها داشته باشد از این درب‌ها استفاده نمایند.

تنوع درب‌های اتوماتیک

نمی‌توان تنوعی که در درب‌های اتوماتیک شیشه ای وجود دارد را نادیده گرفت زیرا این درب‌ها از نظر جنس،طرح  و مدل‌های آن در شرایط گوناگونی استفاده می‌شوند و به‌خاطر تنوع بالایی که دارد، فروش بسیار خوبی داشته و توانسته در چند سال اخیر حرف بسیار زیادی در بین مردم برای گفتن داشته باشد و به همین دلیل سطح انتخاب شما را بسیار گسترده می‌کند.

کنترل صدا در درب اتوماتیک

همه‌ی افراد به دنبال مکانی پر از حس آرامش هستند و خب برخی اوقات به‌خاطر وجود درب‌هایی که در منزل و یا محل کار خود داریم بسیار با سر و صدا‌های مختلف روبه‌رو می‌شویم، زمانی که در محکم بسته می‌شود؛ وقتی‌که برای لولای درب مشکلی ایجاد شده باشد و یا هنگامی که سر و صدایی در خارج از محیط داخلی ما رخ دهد و ما آن را راحت می‌شنویم، درب اتوماتیک تمام این مشکلات را برای شما رفع می‌کند و شما قادرهستید با خیالی آسوده در مأمن خود با آرامش زندگی کنید.

سنسور درب اتوماتیک

چشمی و یا سنسوری که از جمله قطعات بسیار مهم و اساسی در درب اتوماتیک شیشه ای محسوب می‌شود وسیله‌ای برای حس و حضور و یا عدم حضور افراد می‌باشد که به‌خاطر همین سنسور درب عملیات خود را انجام می‌دهد و می‌داند که باید در چه مواقعی باز و بسته شود.

ابعاد محیط برای درب اتوماتیک

نوع و اندازه‌ی فضا برای استفاده از درب شیشه ای بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد به‌گونه‌ای که یکی از دلایل انتخاب نوع درب اتوماتیک شیشه ای شما ،دقت به اندازه و فضای مورد نظر می‌باشد که بدانید از چه نوع درب اتوماتیک شیشه ای باید استفاده نمایید.

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

اصولاً درب اتوماتیک شیشه ای به بخاطر مدل‌های مختلفی که دارد و نوع کاربرد آن‌ها با یک‌دیگر متفاوت است  که به‌همین خاطر از قیمت متفاوتی نیز برخوردار می‌باشد،جنس ، طرح ، وزن فریم، رنگ و اجزای مورد استفاده در درب اتوماتیک شیشه ای همه و همه بر قیمت این وسیله تأثیر بسزایی میگذارند.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب شیشه ای در انواع مختلف وجود دارد از جمله: درب اتوماتیک شیشه ای کشویی، تلسکوپی، لولایی، گردان، مثلثیو منحنی که همه این‌ها با کاربرد مخصوص خود جز بهترین درب‌های اتوماتیک شیشه ای محسوب می‌شوند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید