درب اتوماتیک شیشه ای و سوالات آن

سوالات مهم درباره درب اتوماتیک شیشه ای

اگر به مراکز تجاری، بانک‌ها و موسسات رفته باشید حتما برای رفت و آمد از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کرده‌ اید. درب شیشه ای اتوماتیک ویژگی های خیلی زیادی دارد. امروزه مراکز تجاری بزرگ شامل رفت و آمد تعداد افراد بالایی هستند؛ از این رو همواره ترافیک و ازدحام رفت و آمد با مشکلاتی مواجه است. درب اتوماتیک شیشه ای چون به صورت خودکار و با توجه به سنسور هایی که داخل آن تعبیه شده است؛ درب را باز و بسته می کند. رفت و آمد بسیار آسان تر شده است. همچنین درب شیشه ای اتوماتیک دارای زیبایی ظاهری است و به مراکز کمک می کند تا طراحی دکوراسیون خوبی داشته باشند.

خیلی از افراد برای استفاده و به کار گیری درب اتوماتیک شیشه ای یک سری سوالاتی دارند که به آن ها کمک می کنند تا چگونه از این درب به خوبی استفاده کنند؛ درب اتوماتیک هر چند یک سری مزایایی دارد اما در زمان خرید آن به خصوص باید به فاکتور هایی توجه کرد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. پس با نوین تکنیکال همراه باشید.

 

انتخاب شرکت درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از سوالات متداول که افراد می پرسند و خیلی هم در کیفیت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارد؛ خرید از شرکت مناسب است. متاسفانه امروزه با گسترده شدن اینترنت، برخی افراد سودجود وجود دارند که از شرکت های معتبر و با نام استفاده کرده و محصولات تقلبی را به جای محصول اصول می فروشند. یادتان باشد که درب اتوماتیک شیشه ای تقلبی اصلا کیفیت محصول اصلی را ندارد. چرا که در روند تولید درب شیشه ای اتوماتیک تقلبی، هیچ کدام از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد در آن ها استفاده نشده است؛ از این رو نه کارایی محصول اصل را خواهد داشت و نه طول عمر آن را. از این رو در زمان خرید حتما به اصالت برند و شرکت توجه کنید. خیلی از شرکت های معتبر علاوه بر فروش، خدمات پس از فروش نصب را هم ارائه می دهند که از آن ها می توانید دریافت کنید.

 

چند مدل درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد

درب اتوماتیک شیشه ای در بازار مدل های مختلفی دارد. گروه اول  محصولاتی هستند که قسمتی از آن ها در داخل کشورمان و برخی قطعات آن در کشورهای دیگر طراحی و تولید می شوند که هم کیفیت خوبی دارند و هم قیمت شان مناسب است. همچنین گروه دیگر هستند که از کشورهای اروپایی وارد می شوند و بیشتر آن ها موتور دانکر المان دارند. موتور دانکر المان یکی از برند های معتبر موجود در بازار است که کارکرد آن نسبت به سایران بازدهی خیلی بالایی دارد.

 

موتور دانکر آلمان اصل را چگونه تشخیص دهیم

زمانی که صحبت از کیفیت موتور دانکر المان می آید، خیلی مهم است که آن اصل باشد. همه ویژگی های موتور دانکر آلمان زمانی به آن تعلق دارد که اصالت داشته باشد. موتور دانکر در درب اتوماتیک شیشه ای نصب شود به آن کارایی خیلی خوبی می دهد؛ همچنین به آن کمک می کند که مدت زمان زیادی طول عمر داشته باشد.

برای کسانی که در حوزه تخصص و مهارت ندارند، تشخیص اصالت موتور دانکر آلمان یکی از سخت ترین کارهاست. موتور دانکر المان اثل قطعات با کیفیت دارد و همین طور دارای شناسه مشخص و معتبر می‌ باشد.

 

ضمانت و گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای

یکی دیگر از سوالات خیلی مهم که باید در زمان خرید حتما به آن توجه کنید میزان گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای است. گارانتی هم از نظر حمایت از کیفیت و خرید مشتری مهم است و هم احساس اعتماد به خریدار می‌ دهد. درب با توجه به شرکت تولید کننده و ارائه دهنده خدمات آن، ضمانت و گارانتی متفاوتی دارد که پس از خرید به مشتری ارائه داده می‌ شود.

 

خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای

کسانی که می خواهند درب اتوماتیک شیشه ای بخرند با این سوال مواجه هستند که کدام مدل درب اتوماتیک به کار آن ها می آید. درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به جایی که می خواهید از آن استفاده کنید، فرق می کند. برای این که مدل خاصی از درب اتوماتیک شیشه ای را تهیه کنید ابتدا بهتر است جایی که می خواهید آن را نصب کنید را کاملا بررسی کنید. انواع درب اتوماتیک شیشه شامل درب اتوماتیک کشویی، تلسکوپی، منحنی و خطی می‌ باشند.

 

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است پرسیده می شوند این است که درب اتوماتیک شیشه چه مزایایی دارد. درب اتوماتیک شیشه ای دارای تردد نامحدود است و هر اندازه که در طول روز در ساختمان با توجه به کاربرد آن رفت و آمد باشد پشتیبانی می کند. همچنین این مدل درب دارای قابلیت جلوگیری از هدر رفتن انرژی است که درب باز و بسته می شود. ضمنا ارائه در طرح و رنگبندی مختلف روی فریم درب و شیشه سبب شده تا درب اتوماتیک شیشه ای کارایی خیلی خوبی داشته باشد.

 

قطعات اصلی درب اتوماتیک شیشه ای

یک سری قطعات هستند که در هر وسیله ای اصلی می باشند یعنی اگر آن وسایل نباشد نمی توانند بدون آن کار کنند. شناخت قطعات اصلی و فرعی در درب اتوماتیک در زمان سرویس و تعمیر آن به کار شما می آیند.

  • موتور
  • مدار فرمان
  • چشمی و سنسور ایمنی
  • تسمه تایم
  • فولی سرموتور
  • اینکودر موتور دانکر
  • منبع تغذیه
  • کلید هوشمند
  • قفل و باتری بکاب
  • کاور گیر و نگه دارنده

 

نصب و پشتیبانی درب اتوماتیک شیشه ای

زمانی که درب اتوماتیک شیشه ای می خرید به این نکته توجه کنید که پس از خرید تا چه اندازه از سمت فروشنده مورد حمایت قرار می گیرید. اگر خودتان نمی توانید نصب را انجام دهید بهتر است از شرکت بخواهید که یک نصاب با تجربه برای شما ارسال کند تا اگر در فرآیند نصب آن مشکلی پیش آمد بتوانید از طریق شرکت اقدام کنید. این مطالب هر چند برخی شان جزء هستند اما در روند کار تاثیر زیادی دارند و به شما کمک می کنند تا چند سال از یک درب به خوبی استفاده کنید و نیازی به تعمیر و تعویض قطعه نداشته باشید پس به آن ها توجه کنید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید