ظرافت در طراحی و ساخت , استفاده آسان , کیفیت بالا , از جمله پارامتر های لازم برای تولید , نصب و اجرای درب اتوماتیک شیشه ای میباشد. نقش موثر این سازه در کنترل شرایط، تهویه مطبوع و حفظ برودت داخلی , هر روزه بر مصرف کنندگان این سازه می افزاید.

سیستم های زیادی در بازار ایران وجود دارد و اکثر سیستم ها از کیفیت خوبی برخوردار است ولی مهم تر از اپراتور، شرکتی است که شما از آن خریددرب اتوماتیک شیشه ای انجام می دهید تا در طول عمر استفاده از این دستگاه به شما گارانتی دهد و خیال شما برای استفاده از این درب راحت و آسوده باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای

تیم با تجربه

تمامی پرسنل شرکت، دارای گواهی نصب و تعمیرات و بالغ بر ۱۰ سال تجربه کاری در زمینه نصب و تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای می باشند.

مشاوره رایگان در محل

برای مشاوره خرید و خدمات پس از فروش با ما در تماس باشید.

کیفیت برتر

کیفیت تمام محصولات تولیدی و عرضه شده توسط شرکت ، دارای تاییدیه استاندارد کشوری به همراه ضمانت نامه معتبر می باشد.

انواع درب اتوماتیک 
 بسیاری از افراد و شرکت‌ها برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای هزینه‌های زیادی صرف می‌کنند؛
درب کشویی اتوماتیک مخصوص تشعشعات
 درب  کشویی اتوماتیک این درب ها به لحاظ داشتن لایه های سربی و سازه مقاوم مخصوص استفاده
درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک کشویی فریم s
،درب اتوماتیک  کشویی:تمامی شیشه های به کار رفته در این سیستم  ۱۰میل.سکوریت نشکن ودارای گواهینامه
درب شیشه ای کشویی مدل مثلثی
 درب  شیشه ای کشویی :عملکرد این سیستم  مشابه درب شیشه ای  عادی است با این تفاوت
درب اتوماتیک بازویی (لولایی)
    درب اتوماتیک بازویی :یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک : درب اتوماتیک بازویی  می باشد که نام
درب اتوماتیک شیشه ای
درب کشویی شیشه ای مدل نیم دایره
 درب کشویی شیشه ای نیم گرد به دلیل ساختار و نوع عملکرد،
درب شیشه اتوماتیک
درب شیشه ای اتوماتیک مدل چهار باله
       درب شیشه ای اتوماتیک : این سیستم از لحاظ عملکرد به گونه ای

درب اتوماتیک شیشه ای
درب شیشه ای اتوماتیک مدل فولدینگ
درب  اتوماتیک شیشه ای لولایی نیز از جمله انواع درب
نوین تکنیکال
  درب شیشه ای ریلی    درب شیشه ای دستی لولایی توسط لولا مهار شده است
نوین تکنیکال
درب اتوماتیک کشویی
درب اتوماتیک  ازمتداول ترین درب های مورد استفاده می باشد که
درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک تلسکوپی
  درب اتوماتیک  تلسکوپی:در این سیستم برای هر لت ثابت دو لت
با کیفیت ترین درب شیشه ای اتوماتیک
درب اتوماتیک خروج اظطراری
   درب شیشه ای اتوماتیک خروج اظطراری: یک سیستم درب اتوماتیک کشوئی

چرا باید از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کنیم؟

درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای در اواخر دهه ۱۹۵۰ برای استفاده در پروژه‌های معماری رواج پیدا کردند. ژاپن یکی از کشورهاییست که بیشترین استفاده از درب‌های اتوماتیک را دارد و می‌توان گفت که بیش از دو میلیون درب اتوماتیک در این کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای علاوه بر اینکه راحتی کاربران را فراهم می‌کنند، مزایای بی شماری از جمله صرفه جویی در انرژی، ایجاد حس زیبایی شناسی، امنیت و بهداشت را نیز به همراه دارند. اگر می‌خواهید بیشتر با کاربرد این دربها و دلیل استفاده‌شان در مکان‌های مختلف آشنا شوید، شما را به خواندن ادامه این مطلب از شرکت نوین تکنیکال دعوت می‌کنیم.

ویژگی خاص درب شیشه ای اتوماتیک

درهنگام ورود مراجعه کنندگان به ساختمان شما، چه چیزی به آنها خوش آمد می گوید؟

برای ایجاد ذهنیت خوب برای مراجعه کنندگان، اکثرساختمان ها ترجیح میدهند درب اتوماتیک را برای ورود افراد به ساختمان داشته باشند. درب های اتوماتیک امروزه به دلیل ویژگی های خاص خود بین تمامی سازنده ها محبوب هستند. درب های اتوماتیک علاوه بر اینکه ورودی بسیار آسان، برای مراجعه کنندگان فراهم می آورند،نمایی بسیار شیک به ساختمان شما می بخشند.

درب های اتوماتیک برای مکان هایی از جمله بیمارستان ها، بانک ها، دانشگاه ها، هتل ها، پاساژها، ساختمان های دولتی، اماکن  آموزشی، مراکز تفریحی و بهداشتی بهترین گزینه  هستند. جایی که امنیت و نمای عالی در اولویت قرار دارد. درب های اتوماتیک شیشه ای دارای مدل های مختلف و جدا از هم، در انواع سبک ها و تنظیمات مختلف مانند کشویی، تلسکوپی، کرو یا منحنی و همچنین فولدینگ و … با فریم های آلومینیومی و استیل ساخته می شوند.

تکنسین های بسیار ماهر ما، کنترل باکس های جدید را به اپراتورهای درب کشویی قدیمی متصل می کنند. یک روش بسیار عالی در صرفه جویی هزینه که باعث می شود درب شما ایمن تر و روان تر کار کند.

* خدمات پس از فروش ما تا پنج سال رایگان می باشد *

     

درب اتوماتیک شیشه ای

دیگر مزایای درب اتوماتیک 

سیستم درب اتوماتیک جدا از مزایای بسیاری که دارد (خوش امد گویی به مراجعه کنندگان، دسترسی ورود و خروج آسان، صرفه جویی در مصرف انرژی، مقرون به صرفه و اقتصادی، عایق گرد و غبار، زیباسازی و چشم نوازی مطلوب ورودی ها، عایق برای ورود گرما و سرما، راحتی برای افراد ناتوان و مسن) بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. چرا که در دراز مدت با جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مقرون و به صرفه میباشد. ما در اینجا دلایل بسیار قانع کننده ای را برای خرید درب اتوماتیک گفته ایم.

روش خرید درب اتوماتیک

درب اتوماتیک مدل های مختلفی دارد و با توجه به موارد گفته شده، هر ساختمانی امروزه به آن نیاز دارد. اگر شما به ساختمان های پر تردد، مانند بانک ها و بیمارستان ها توجه کنید، امکان ندارد تا از این مدل درب استفاده کنند. درب اتوماتیک شیشه ای آن قدر مزایا پیدا کرده است که در ساختمان های مسکونی هم به کار می روند، چون که یک سری ویژگی ها در اختیار ساکنان ساختمان قرار می دهد که عبارتند از:

  • صرفه جویی در نیروی انسانی
  • صرفه جویی در انرژی
  • کارکرد شبانه روزی
  • رعایت بهداشتی
  • افزایش ایمنی
  • زیبایی ظاهری
  • و …

با توجه به موارد گفته شده دریافتید که در حال حاضر درب اتوماتیک تا چه اندازه برای ساختمان شما مزیت دارد، اما چطور می توانید درب اتوماتیک شیشه ای را تهیه کنید؟

خرید اینترنتی درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید درب اتوماتیک شیشه ای را تهیه کنید، خرید آنلاین است. امروزه خرید های آنلاین با توجه به مزایایی که دارند مورد استقبال مردم قرار می گیرند، چون که شما در کم ترین زمان ممکن می توانید هر محصولی که نیاز دارید را از هر جای دنیا تهیه کنید.

همین طور خرید های حضوری معمولا یک سری مشکلات با خودش به همراه داشت، هزینه های اضافی، نیاز به زمان و انرژی و همین طور نیاز به خرید های بالا از مشکلات خرید های حضوری محسوب می شد. در صورتی که خرید های اینترنتی هیچ یک از این مشکلات را با خودش به دنبال ندارد.

دسترسی به شرکت های معتبر درب اتوماتیک

یکی دیگر از برتری هایی که به شما پیشنهاد می دهیم تا درب اتوماتیک را به صورت آنلاین تهیه کنید، این است که شما می توانید بهترین شرکت هایی که در این مجموعه فعالیت هستند را پیدا کنید.

زمانی که شما می خواهید خرید های حضوری را انجام دهید تنها دست تان به شرکت ها و یا فروشگاه های مناطق خودتان باز است و شما نمی توانید به تمامی شرکت ها و جاهای مختلف دسترسی داشته باشید، در صورتی که بستر دنیای اینترنت نا محدود است، شما می توانید در کم ترین زمان ممکن، تمامی شرکت ها و مجموعه های موجود را مشاهده کنید و از بهترین آن ها بهره بگیرید، مخصوصا در حوزه درب اتوماتیک شیشه ای، چرا که استقبال مردم، روز به روز از این مدل درب بیشتر می شود و دست افراد سود جو که قطعات بی کیفیت ارائه می دهند هم بازتر می شود. به همین دلیل قطعاتی که به شما داده می شوند باید با کیفیت باشد و بتوانید از آن ها بهره بگیرید و زمانی شما می توانید از درب های مناسب بهره مند شوید که حتما از شرکت های معتبر مانند نوین تکنیکال خدمات بگیرند.

[sg_popup id=4602]

برای امتیاز دادن کلیک کنید