درب اتوماتیک شیشه ای و نکات مهم آن

درب شیشه ای اتوماتیک و نکات مهم آن

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای بسیار آسان و راحت می‌باشد بسیاری از افراد به راحتی می‌توانند از این درب‌ها استفاده نمایند زیرا یک ورودی کاملاً کلاسیک و مدرن برای مراکز خرید، بیمارستان‌ها، بانک‌ها و بسیاری از ساختمان‌های عمومی محسوب می‌شود.

امنیت درب اتوماتیک شیشه ای

 باید در نظر داشته باشید که درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای با طراحی زیبا و البته متنوع در ارتفاعات خاص که میلی‌متری محاسبه می‌شود کارکردی کاملا مطمئن و در عین حال جذاب را از خود نشان می دهند و تضمین بسیار خوبی در مسیر امنیت برای افراد قرار می‌دهد که نکته حائز اهمیت در این‌گونه درب‌ها می‌باشد.

طراحی درب اتوماتیک شیشه ای

باید توجه داشته باشید که نباید طراحی فشرده درب اتوماتیک را فراموش نمود زیرا ظاهر فوق‌العاده‌ای که این درب‌ها دارند با سبک معماری خاصی تطبیق شده است و شفافیتی که در نمای شیشه‌های درب اتوماتیک شیشه ای مشاهده می‌شود باعث می‌شود که شما یک ارتفاع کاملاً واقعی را به شکل میلی‌متری در بخش بالایی برگ که در قسمت فوقانی درب مشاهده می‌شود را به‌راحتی مشاهده نمایید.

سیستم خاص درب اتوماتیک شیشه ای

 هموارسازی که برای درب اتوماتیک شیشه ای  وجود دارد به دلیل تشک کلاستیکی در خطوط موازی این درب‌ها استفاده می‌شود بسیاری از اجزای مختلف در این‌گونه درب‌ها با ارتفاع خاص و برای کاربرد مطمئن شیشه برای ورود و خروج افراد در درب اتوماتیک شیشه ای مشغول به کار هستند که هر کدام تنظیمات خاص و یک سیستم کنترل پیچیده دارد.

تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

 افرادی که برای قفل کردن و تنظیم درب  به تنظیمات آن دسترسی دارند باید کاملاً  با شناسه‌ها و سیستم کنترلی درب اتوماتیک شیشه ای آشنایی داشته باشند و قابل توجه است که با پیشرفت تکنولوژی و راحتی بشر سیستم‌هایی که به وجود آمده‌اند با پیشرفت چشم‌گیری همراه بوده‌اند.

مقاومت قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

 سیستم درب اتوماتیک شیشه ای که یک غلتک کاملاً جدا درون واگن خود دارد با باز و بسته‌شدن درب با یک فرسایش و سایش به قطعات مهم درون درب ممکن است آسیب وارد آورد و به‌خاطر چرخه‌ی بالای کار باید تنظیمات خوبی را در پهنای این سیستم لحاظ نمود، حتی سیسیتم  درب اتوماتیک شیشه ای باید به گونه‌ای باشد که در حرارت خاصی نیز صدمه و آسیبی به درب وارد ننماید.

قیمت خوب درب اتوماتیک شیشه ای

 درب اتوماتیک با دارا بودن قیمت خوب و عالی که دارند در بین مردم از جایگاه خاصی برخوردار هستند ؛قطعاتی که به راحتی یافت می‌شود و تعمیر آن را آسان می‌کند باعث می‌گردد استفاده از این درب را برای عموم مردم راحت‌تر نموده است.

نگهداری درب اتوماتیک شیشه ای

 حالت اتوماتیک که در درب اتاقک شیشه وجود دارد باعث هدایت خاص و هم‌چنین معرفی باز و بسته شدن درست در مسیرهای خاص آن می‌شود و برای نصب، راه‌اندازی و نگهداری این درب‌ها نیز با وجود تخصص لازم می‌توان به راحتی نگهداری آن را  فرا بگیریم و اگر بخواهیم عملیات ساده و در عین حال مهم سرعت ورودی و خروجی این درب‌ها را مشخص نماییم.

 اطمینان در کاربرد درب شیشه ای اتوماتیک

با توجه به عناصری که در تنظیمات این سیستم پیچیده وجود دارد و مکانیک طراحی شده آن می‌توان زمان دقیق را مشخص نمود، قفل و پیچ‌هایی که در این درب استفاده می‌شود اطمینان و پایداری بهینه درب اتوماتیک شیشه ای را تضمین می‌کند لاستیک‌هایی که در لایه‌های درونی درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد خصوصا در قسمت بالای درب می‌تواند اطمینان کامل را برای افراد به وجود آورد.

امکان استفاده راحت درب اتوماتیک شیشه ای

 یکی از مزیت های اصلی درب اتوماتیک شیشه ای بدون شک برای بیمارستان ها و مکان‌هایی  است که افراد سالمند و معلول در آن بیشتر تردد دارند، زیرا خودکار بودن این درب‌ها باعث می‌شود که دسترسی آسان به آن وجود داشته باشد و در روند باز و بسته شدن درب مشکلی برای افراد به وجود نیاید.

سنسور درب اتوماتیک شیشه ای

سنسورهایی که در داخل درب اتوماتیک وجود دارد باعث می‌شود که افراد هنگام ورود و خروج درب بتوانند عملیات مورد نظر را انجام دهد این سنسورها قطعات بسیار حساس در درب اتوماتیک شیشه ای می‌باشند که بروز هرگونه مشکل در این قطعه می‌تواند مشکلات فراوانی را برای این درب به وجود بیاورد.

تنظیم سنسور درب اتوماتیک شیشه ای

 البته با تنظیمات خاصی که برای درب اتوماتیک وجود دارد اگر در حالت عملیات خاموش قرار داشته باشد این سنسورها کاملاً غیر فعال می‌شوند، به هیچ عنوان درب قابلیت باز شدن را ندارد و یکی از نکات امنیت در درب را سنسور مشخص می‌کند.

استقامت شیشه‌ی درب شیشه ای

خاطر نشان می‌کنم پایداری و استقامتی که در جنس شیشه ای درب به‌کار رفته است در برابر هر‌گونه ضربات سخت می‌تواند استقامت خوبی را از خود نشان دهد که این نکته بسیار در خور توجه می‌باشد و در بسیاری از فضاهایی که محدودیت خاصی دارند درب اتوماتیک شیشه ای با طراحی ارتفاع خاص آن می‌تواند بهینه‌سازی خوبی را در فضا به اید‌ه‌آل‌ترین شکل ممکن به وجود آورد.

مرتبط سازی درب شیشه ای

 توجه داشته باشید که سیستم متحرک که در درب اتوماتیک وجود دارد کاربرد خود را در روز بسیار با سنسور تطبیق می‌دهد و هم‌چنین موتور مخصوصی که در درب اتوماتیک شیشه ای مشغول به کار است با طراحی و تشخیص کارایی بالا و تمام عناصر را با ارتباط‌سازی قوی و پیوسته در اختیار دارد که عملیات را به نحو احسن بتوانند به خوبی انجام دهند، اتصال‌سازی در سیستم درب اتوماتیک شیشه ای و هم‌چنین قطعه‌هایی که با حالت قوس مانند با ترکیب‌بندی درست در سبک این درب‌ها وجود دارد عملکرد آن را بهتر و راحت‌تر می‌‌کند.

عملیات اضطراری درب شیشه ای

درب اتوماتیک برای مواقع اضطراری، تنظیماتی که در شب اعمال می‌شود و هم‌چنین برای مسیرهای نجات، کنترل و تنظیمات خاصی دارد که هر کدام با دستورالعمل‌های خاص و استانداردهای بالا قابلیت اجرایی خوب دارد.

 دیسک‌گردان درب اتوماتیک شیشه ای

دیسک‌گردان در داخل قطعات خاص درب اتوماتیک شیشه ای که به صورت لغزشی منشوری نیز در قطعات ظریف آن تعریف می شود عملیات مهم  درب را تشکیل می‌دهد که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان کارایی آن را دست کم گرفت.

کمک به محیط زیست با درب شیشه ای

 شما باید به این نکته توجه داشته باشید که باز و بسته شدن خودکار درب اتوماتیک برای آسیب نرساندن به محیط زیست و هم‌چنین رسیدن آلودگی و دود به داخل فضا کارایی بسیار بالایی دارد که در عین حال دسترسی آسان آن و راحت از مزیت‌های اصلی این درب محسوب می‌شود.

برای امتیاز دادن کلیک کنید