موتور دانکر المان – درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از انواع درب است که امروزه طرفداران زیادی دارد؛ طوری که اگر به بانک، فروشگاه و یا جاهای پر رفت و آمد بروید، برای ورود و خروج از ساختمان از درب شیشه ای اتوماتی استفاده کرده اید. وسایلی مانند درب اتوماتیک شیشه ای مسلما کارکرد خوبی که دارند، مدیون قطعات آن هستند. قطعات و اجزای درب در کنار هم دیگر باعث می شوند تا درب به این خوبی کار کند. از این رو طول عمر، سلامت و کیفیت قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است. موتور قلب هر وسیله ای به شمار می رود. موتور باعث شده تا گشتاور به گردش درآمد و درب کار کند.

اهمیت موتور در درب اتوماتیک شیشه ای

موتور همان طور که گفته شد اهمیت خیلی زیادی دارد، موتور در درب اتوماتیک شیشه ای تقریبا بیش از نیمی از وظایف را بر عهده دارد. موتور باید بتواند نیروی مورد نیاز درب را تامین کند و پس از آن بتواند تا سالیان دراز کار کند. یک درب اتوماتیک شیشه ای اگر، موتور خوبی نداشته باشد مدت زمان خیلی کمی می‌ تواند کار کند و کاربر را با مشکلات زیادی رو به رو می کند. از این رو به اهمیت موتور، جنس، کیفیت و خرید آن در زمان تهیه حتما توجه کنید.

دانکر آلمان چیست و چرا

موتور دانکر آلمان یکی از موتورهای محبوب در زمینه درب اتوماتیک شیشه ای است؛ اما چرا این درب تا این حد معروف شده است. هر وسیله ای که از قطعات با کیفیت ساخته شده باشد و کارایی خوبی هم از خود نشان دهد؛ جزء محصولات پر طرف دار به شمار می رود. موتور دانکر المان به دلیل این که در طراحی و تولید ان از بهترین مواد استفاده شده است، اهمیت خیلی زیادی دارد. این موتور طول عمر بسیار زیادی دارد. از این رو جزء محبوب ترین موتورها در دنیای درب اتوماتیک شیشه ای به شمار می‌ رود.

موتور دانکر المان اصل

یکی از نکات مهمی که مسلما با آن برخورد کرده اید این است که، زمانی که یک محصول از نظر برند و کیفیت محبوبیت زیادی در بازار پیدا می کند و افراد زیادی به دنبال این هستند که این برند را تهیه کنند؛ افرادی سود جو شروع به تولید محصولات فیک با نام برند اصلی می کنند. متاسفانه موتور دانکر المان هم از این قاعده مستثنی نیست. امروزه برندهای فیکی وجود دارند که با نام دانکر المان محصولات خود را می فروشند. محصولاتی که تقلبی هستند اصلا کیفیت دانکر المان اصلی را ندارند؛ چرا که قطعات آن ها بی کیفیت است و برای تولید کننده هزینه ای نداشته است. از این رو موتور اصلی نا مرغوب بوده و نه تنها باعث کارکرد بهتر درب اتوماتیک شیشه ای نمی شود بلکه در کارکرد سایر قطعات هم اختلال ایجاد نمی کند.

قیمت موتور دانکر المان یا کیفیت آن

بی شک محصولاتی که کیفیت خوبی دارند از قیمت مناسبی برخوردارند به عنوان مثال هیچگاه یک اتومبیلی که کیفیت و امکانات بالایی دارد با یک ماشین معمولی یک قیمت نیست. موتور درب اتوماتیک شیشه ای هم از این قاعده مستثنی نیست. دانکر المان به دلیل طول عمر، کیفیت و بازدهی که دارد، از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار است که پرداخت هزینه آن به کیفیتی که دارد می ارزد. البته لازم به ذکر است که باید درباره موتور دانکر المان تحقیق لازم را به جا آورید تا دانکر تقلبی را به شما جای موتور دانکر اصل نفروشند.

نوین تکنیکال مرکز موتور دانکر المان

یکی از راهکارهایی که باعث شده تا شما بتوانید موتور دانکر اصل را برای محصول خود بخرید این است که به سراغ مجموعه های معتبر بروید. نوین تکنیکال مجموعه ای است که با سال ها سابقه در حوزه درب اتوماتیک شیشه ای به صورت کاملا تخصصی فعالیت می کند. این مجموعه موتور هایی که روی درب اتوماتیک خود دارند را ضمانت کرده و همین امر نشان می دهد که قطعات به کار رفته شده در محصولات آن اصل و اورجینال است. ضمنا نوین تکنیکال پیش از خرید به شما مشاوره ارائه داده تا با توجه به بودجه خودتان بتوانید بهترین محصول را تهیه کنید.

ویژگی های موتور دانکر المان

موتور دانکر المان یک سری ویژگی هایی دارد که باعث شده از بقیه برندها یک سر و گردن بالاتر باشند که به شرح ذیل هستند:

بهره گیری از قطعات با کیفیت در ساخت

امکان استفاده برای تردد و رفت و آمد زیاد

عدم نیاز به زغال

عدم نیاز به سرویس و تعمیرات متعدد

برای امتیاز دادن کلیک کنید