آموزش تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

آموزش تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

 هر چند درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان یکی از پر فروش ترین درب ها به شمار می رود و در بیشتر ساختمان های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد؛ چون که ویژگی های خیلی زیادی دارد و کارایی و رفت و آمد را بسیار راحت تر کرده است. اما درب اتوماتیک  می تواند به دلایل مختلفی خراب شود در این مقاله در ادامه به بررسی آن و ارائه راهکار برای تعمیر درب اتوماتیک  می اندازیم پس با نوین تکنیکال همراه شوید.

تعمیر درب اتوماتیک 

 درب اتوماتیک  دارای اجزا و متعلقات گوناگونی است که هر یک از آن ها دارای کارکرد بی نقص و صحیح است؛ اما اگر به دلایل گوناگونی دچار مشکل شوند در کارکرد درب اتوماتیک  اختلال ایجاد می‌کند. با به کارگیری مداوم درب اتوماتیک، امکان خرابی و کارکرد کند درب افزایش می‌یابد؛ برای حل کردن این مشکل باید ایرادات درب اتوماتیک را بررسی کرده و عیب یابی کنید. در ادامه به مواردی که باعث ایجاد مشکل در کارکرد درب اتوماتیک می‌شود می‌پردازیم. ابتدا برای عیب یابی درب اتوماتیک ابتدا مطمئن شوید که باتری بک آپ شارژ می‌شود و باطری آن به درستی کار می‌کند. همچنین درب اگر درب زمانی که باز و بسته نمی‌ شود، دکمه خاموش آن را ۱۵ ثانیه نگه دارید، اپراتور را خاموش و سپس روشن کنید. از طرفی بررسی کنید که سنسورها روشن است و قرار نیست چیزی در مسیر درب اتوماتیک و سنسورهاست. با توجه به بررسی تمامی این موارد، حتما با یک متخصص درب اتوماتیک مشورت کرده و از او بخواهید تا درب را دقیق تر بررسی کنید.

آموزش تعمیر درب اتوماتیک 

امروزه موسسات گوناگونی وجود دارند که تعمیر کردن درب اتوماتیک  را به صورت تخصصی آموزش می دهند، افرادی که تازه وارد کار شدن با طی کردن این دوره ها می توانند حدودی مشکلات درب اتوماتیک را حل کنند. در ادامه به بررسی تعمیرات بخش های مختلف درب اتوماتیک شیشه ای بیاندازیم.

تعمیر کنترل باکس درب اتوماتیک 

کنترل باکس اتاق فرمان درب اتوماتیک است و کارایی مهمی در کارکرد درب اتوماتیک دارد. معایبی که کنترل باکس دارد و در زمان تعمیر باید به آن توجه ویژه ای کرد این است که سیستم آن برنامه ریزی شود و مجدد ریست شده و تنظیمات پیشین آن از بین برود. ضمنا ولتاژ دستگاه افت کرده و دوباره از نوع شروع به کار کردن کند.

تعمیر ریل و کاور درب اتوماتیک 

بعضی از قطعات درب اتوماتیک  وجود دارند که خراب نمی شوند؛ اما باید آن ها را تعویض کرد. ریل و کاور درب اتوماتیک از جمله قطعاتی محسوب می شوند که هیچگاه خراب نشده اما پس از چند سال استفاده باید تعویض شوند تا درب بتواند با قدرت به کار خود ادامه دهد.

کارکرد اپراتور درب اتوماتیک 

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای دارای موتور، برد، هنگر، تسمه و کنترل باکس است. در درب اتوماتیک  می توان از مدل های گوناگون موتور استفاده کرد. اپراتوری که برای درب اتوماتیک شیشه ای ارائه می شود در پکیج های گوناگونی ارائه می گردد که هر کدام دارای اپراتور مناسب برای مکان تعین شده دارند. کارکرد اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای تا حد زیادی به باز و بسته شدن درب بستگی دارد.

تعمیر ریموت درب اتوماتیک 

ریموت وظیفه باز و بسته کردن درب اتوماتیک را دارد؛ از این رو به دلیل در دسترس بودن ریموت کنترل و قرار گرفتن آن در مقابل نور خورشد، خرابی تلفن و آفتاب بودن سبب شده خرابی ریموت بالا رود و نیاز باشد تا آن را تعمیر کنند. ضمنا در حالتی که با فشار دادن، ریموت باز نشود، احتمال این هست که از حافظه پاک شده باشد یا این که اتصالات برقی مشکل داشته باشند.

خدمات خرابی و تعمیر درب اتوماتیک 

درب اتوماتیک شیشه ای به دلایل مختلف و گوناگونی می تواند خراب شود. اولین نکته این است که تا حد امکان سعی کنید سرویس درب اتوماتیک را به خوبی انجام دهید و از آن به درستی استفاده کنید؛ چرا که تعویض قطعات برای شما می تواند هزینه هایی داشته باشد. از طرفی اگر نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای داشتید حتما از متخصص با تجربه بهره بگیرید. تکنسین درب اتوماتیک شیشه ای با بررسی تشخیص می‌ دهد که درب اتوماتیک چه مشکلاتی دارد و برای بهبود آن مسائلی را پیشنهاد می دهد و از ضمانت نامه آن استفاده می کند. تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای توسط افراد کم توجه نه تنها از مشکل درب کاهش نداده بلکه می تواند آن را زیاد کند.

نوین تکنیکال مرجع درب اتوماتیک

 نوین تکنیکال مجموعه ای است که با سال ها سابقه در زمینه فروش درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می کند. درب های اتوماتیکی که این مجموعه به سراسر کشور ارسال می کنند دارای ضمانت و گارانتی زیادی است و همین طور یک تکنسین با تجربه می تواند آن را به راحتی نصب کند.

 

برای امتیاز دادن کلیک کنید