موتور دانکر المان

معرفی اجمالی موتور دانکر المان

موتور دانکر المان یکی از قطعات اصلی و محبوب برای درب اتوماتیک شیشه ای در بازار امروزی به شمار می رود. ترکیب یک سری قطعات باعث شده تا محصولاتی مانند درب شیشه ای اتوماتیک بتوانند به خوبی کار کنند. درب اتوماتیک از قطعات گوناگونی تشکیل شده است که یکی از آن‌ها موتور است. موتور درب گشتاور و نیروی کارایی درب اتوماتیک شیشه ای را تامین می کند. موتور درب اتوماتیک که تا این حد اهمیت دارد باید کیفیت خوبی داشته باشد و بتواند در فواصل گوناگون و در امکان مختلفی به خوبی کار کند.

دانکر المان

در بین موتورهای موجود در بازار، شاید هیچ موتوری وجود نداشته باشد که محبوبیت دانکر المان را داشته باشد. موتور دانکر المان یکی از معتبر ترین محصولات در بازار داخلی و خارجی است. شرکت دانکر آلمان یکی از کمپانی ‌های فعال در حوزه تولید قطعات درب اتوماتیک است که محصولات آن با توجه به کیفیتی که در قطعات آن بهره گرفته شده، در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند و سالانه به کشورهای گوناگونی صادر می شوند. موتور دانکر المان دارای یک سری ویژگی‌ هایی است که باعث شده تا تولید کنندگان سودجو به تولید محصولات تقلبی بپردازند و آن را به جای محصول اصل المان بفروشند. موتور دانکر تقلبی، کیفیت محصول اصلی را نداشته و نمی تواند طول مدت زیادی کار کند. از این رو خریداران باید در زمان خرید به اصالت موتور دانکر المان توجه زیادی داشته باشند.

مشخصات ظاهری موتور دانکر المان

موتور دانکر المان در ابعاد گوناگونی ساخته می شوند و دو مدل ثابت ۶۳ *۵۵ و ۶۳*۲۵  هستند که هر یک از آن‌ ها با ولتاژهای گوناگون تولید و در بازار عرضه می ‌شوند؛ اما معمولا برای این دو مدل دانکر المان یک ولتاژ ثابت به کار می رود؛ از این رو بیشتر افراد تمایل دارند تا از موتور ۶۳*۵۵ بیشتر استفاده کنند؛ چرا که راندمان بیشتر و قدرت بالاتری دارد.

امکانات موتور دانکر المان

موتور دانکر المان یک سری ویژگی و مزایایی دارد که سبب شده تا در این حد محبوبیت داشته باشند. بسیاری از استفاده کنندگان از درب اتوماتیک شیشه ای از صدای بالای آن شکایت دارند. اولین ویژگی که موتور دانکر المان دارد این است که این موتور هیچ گونه سر و صدایی ندارد. همچنین دانکر المان امکان دیگری که دارد برای کارکردن نیازی ذغال ندارد و همین امر سبب شده تا طول عمر بالایی داشته باشد. ضمنا دانکر المان می تواند وزن خیلی بالای درب را به خوبی تحمل کند و این دلیل خوبی است که برای درب های اتوماتیک شیشه ای که در فروشگاه، بانک و …. نصب می شوند، استفاده شود. از طرفی موادی که برای طراحی و ساخت گیربکس آن استفاده می شود عموما آهن و برنز است.

عدم نیاز به تعمیر موتور دانکر المان

هر وسیله ای هر چقدر هم که بازدهی خوبی داشته باشد و بتواند سال های زیاد کار کند؛ ممکن است مدتی به دلایل گوناگون نیاز به تعمیر و سرویس داشته باشد. دانکر المان از تمام این موارد مبراست. چرا که قطعاتی که در ساخت آن ها به کار رفته است، نیازی به تعمیر ندارد و در هر حالتی که از موتور دانکر المان اصل استفاده می کنید؛ این قطعه تا چند سال برای شما به خوبی و بدون نیاز به هیچ تعمیر و سرویسی کار می کند. البته لازم به ذکر است تمام این ویژگی ها متعلق به موتور دانکری است که اصل باشد.

مزایای رقابتی دانکر المان در یک نگاه

  • امکان استفاده برای ترددهای زیاد
  • عدم نیاز زغال
  • امکان ایستادن پس از برخورد با اشیا
  • کیفیت بالا
  • طول عمر زیاد

جمع بندی

موتور دانکر المان مشابهات زیادی در بازار دارد؛ طوری که امروزه شناسایی دانکر المان اصل و تقلبی آن کاری سخت شده است که نیاز به تجربه و شناخت دارد. از این رو اگر دانش و تجربه کافی در این موضوع ندارید حداقل با یک کارشناس درب اتوماتیک شیشه ای، مشورت کنید و پس از آن تصمیم به خرید بگیرید. از طرفی یکی دیگر از راهکارها برای خرید موتور دانکر المان اصل بهتر است به سراغ مجموعه های تخصصی و معتبر بروید. نوین تکنیکال مرکز تخصصی درب اتوماتیک شیشه ای است که در زمینه خرید و فروش درب مشاوره تخصصی ارائه داده و محصولات خود را با ضمانت و گارانتی عرضه می کند. نوین تکنیکال از معدود مجموعه هایی است که تک تک قطعات درب اتوماتیک شیشه ای را ضمانت و گارانتی می کند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید