درب اتوماتیک شیشه ای خوب چه ویژگی‌هایی دارد

درب اتوماتیک شیشه ای خوب چه ویژگی‌هایی دارد

با افزایش تکنولوژی امروزه کارها و سبک زندگی مردم بسیار راحت تر از گذشته شده است. درب اتوماتیک یکی از محصولاتی است که با توجه تکنولوژی جدید طراحی و ساخته شده است و کارایی و رفت و آمد مردم را بسیار راحت و آسان تر کرده‌ است. این مدل درب علاوه بر راحتی زیبایی هم دارد و روز به روز مردم بیشتر از آن استفاده می‌کنند. از این رو امروزه شرکت‌های زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند. درب اتوماتیک شیشه ای با کیفیت‌های گوناگون در بازار عرضه می‌شوند؛ که با کیفیت ترین آن‌ها یک سری ویژگی‌هایی دارد که در این مقاله در وب سایت نوین تکنیکال به آن‌ها اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

موتور با کیفیت درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از ویژگی‌های اصلی یک درب اتوماتیک شیشه ای با کیفیت، موتور آن است. برای درب اتوماتیک موتورهای زیادی با قیمت مختلفی وجود دارند و با توجه به اهمیت این نوع درب، امروزه برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که یکی از آن‌ها دانکر است. دانکر برندی می‌باشد که محصول شرکت آلمان است، موتور دانکر محصولی است که از قطعات با کیفیت تشکیل شده و طول عمر زیادی دارد و محصولات آن از ضمانت و گارانتی خوبی برخوردارند. درب اتوماتیک شیشه ای خوب باید موتوری با کیفیت و با برندی معتبر داشته باشد تا بتواند بازدهی خوبی از خود نشان دهد مخصوصا برای امکانی که نیاز به تردد بالا دارند.

زیبایی درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه زیبایی علاوه بر کیفیت و کارایی به یکی از فاکتورهای اصلی تبدیل شده است؛ چرا که فضای بیرونی ساختمان نقش زیادی در جذابیت آن دارد. از این رو درب اتوماتیک شیشه ای باید زیبا باشند. البته لازم به ذکر است درب‌خای اتوماتیک امروزه طوری طراحی می‌شوند که در کنار کارکرد با کیفیتی که دارند از زیبایی هم برخوردارند؛ اما اگر شما به دنبال محصولی هستید که ساختمان تان را هم زیبا کند حتما جذابیت درب اتوماتیک شیشه ای را در نظر داشته باشید.

ضد حریق بودن درب اتوماتیک شیشه ای

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که درب اتوماتیک شیشه ای با کیفیت باید داشته باشد این است که ضد حریق و آتش باشد. درب اتوماتیک باید تا حد بالایی امنیت را تامین کند به همین دلیل در زمان بروز حادثه نباید آب شود و آسیب زیادی ببیند. پیش از خرید درب اتوماتیک شیشه ای حتما از فروشنده و مسئول آن درباره ضد حریق بودن درب حتما پرس و جو کنید.

سر و صدا درب اتوماتیک شیشه ای

هر چند معمولا درب‌های اتوماتیک سر و صدا ندارند؛ اما اگر قطعات آن‌ها مشکل داشته باشد می‌توانند صدا بدهند. از این رو یکی از فاکتورهای اصلی برای درب اتوماتیک شیشه ای خوب، بی سر و صدا بودن آن است.

مقاومت در برابر عوامل جوی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که یک درب اتوماتیک شیشه ای با کیفیت باید داشته باشد این است که در مقابل آب و هوای مختلف بتواند مقاومت کند و در هر شرایطی به خوبی باز و بسته شود. اگر شما در شهری هستید که دارای شرایط آب و هوای نامناسبی است باید در زمان خرید به این ویژگی درب اتوماتیک حتما توجه نمایید.

سیستم قابل تنظیم درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای ممکن است در اماکنی نصب شود که نیاز داشته باشند تا ورود و خروج افراد کنترل شوند. از این رو یک درب اتوماتیک با کیفیت ویژگی که دارند این است که قابل تنظیم می‌باشد یعنی این قابلیت را دارد تا زمانی که فردی بخواهد به آن وارد شود با یک کارت یا یک نماد شناسایی وارد گردد.

ضمانت و گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای

از دیگر ویژگی که به درب اتوماتیک شیشه ای با کیفیت تعلق می‌گیرد. ضمانت نامه و گارانتی است، درب اتوماتیک شیشه ای خوب باید ضمانت و گارانتی داشته باشد. البته لازم به ذکر است شرکت‌هایی که درب اتوماتیک با کیفیت عرضه می‌کنند و بازار داخلی و خارجی صاحب برند هستند؛ عموما برای محصولات خود ضمانت نامه و گارانتی در نظر می‌گیرند و همین طور خدمات پس از فروش هم دارند.

ضد سرقت بودن درب اتوماتیک شیشه ای

بسیاری از مردم بر این باورند که اتوماتیک بودن درب برای آن کافی است؛ اما اگر درب اتوماتیک شیشه ای اصولی نصب شده باشد و نکات ایمنی آن رعایت شده باشند، در این صورت امنیت آن‌ بالاست و می‌توان برای ورود و خروج به آن اعتماد کرد؛ به همین دلیل درب اتوماتیک شیشه ای تا حد زیادی باید ضد سرقت باشد یعنی کسی نتواند به آسانی به سیستم آن دسترسی پیدا کند. البته در اماکن مهم برای بیشتر کردن درب اتوماتیک شیشه ای، دوربین مداربسته هم نصب می‌کنند. دوربین مداربسته مکمل درب شده و امنیت محیط را تا حد خیلی زیادی افزایش می‌دهد.

باطری پشتیبان درب‌های اتوماتیک

قطعی برق می‌تواند در هر زمانی رخ دهد. برق به دلایل گوناگونی قطع می‌شود و در زمان قطعی کار بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها را بند می‌گذارد. از آن جایی که درب اتوماتیک هم با نیروی برق کار می‌کند در زمان رفتن برق از کار می‌ایستد. درب‌های اتوماتیک شیشه ای خوب باید باطری‌هایی داشته باشند تا در زمان قطعی برق از کارکرد آن‌ها پشتبانی کرده و درب قطع یا بسته و باز نماند.

ویژگی‌های درب اتوماتیک خوب در یک نگاه

  • کیفیت مناسب
  • زیبایی ظاهری
  • سرعت بالای درب اتوماتیک شیشه ای
  • امکان برقراری اتصال درب با سیستم کنترل حریق
  • امکان برقراری اتصال درب با سیستم کارتخوان
  • امنیت و ایمنی بالا
  • برخورداری از باتری مناسب در زمان قطعی برق
  • قابلیت افزودن سیستم کارت هوشمند برای ورود و خروج
  • به کارگیری فریم آلومینیومی برای چهارچوب
برای امتیاز دادن کلیک کنید