درب اتوماتیک شیشه ای و فاکتورهای مهم برای خرید آن

اگر به امکان اداری، تجاری و فروشگاهی رفته باشید و یا از ساختمان‌ های مسکونی بزرگ باز دید کرده و به درب آن توجه کرده باشید، درب اتوماتیک شیشه ای را دیده اید. درب اتوماتیک شیشه ای یکی از محصولاتی است که امروزه به وفور کارایی دارد و تا حد زیادی جایگزین درب های سنتی و گذشته شده است؛ این مدل درب ویژگی‌ های خیلی زیادی دارد، کارایی راحت و بدون کنترل، زیبایی ظاهری، طول عمر مناسب و … از جمله عواملی هستند که سبب شده تا این درب محبوبیت بالایی داشته باشد

اما ویژگی‌ های یک محصول، یک موضوع جداگانه است و خرید آن نیز یک موضوع دیگر؛ در واقع زمانی که یک مشتری به پای خرید می‌ رود باید یک سری ویژگی های متمایزی داشته باشد تا بتوان برای آن مبلغی مناسبی را پرداخت کرد. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای باید یک سری فاکتور ها را در نظر بگیرید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد پس با نوین تکنیکال همراه باشید.

اندازه درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از فاکتوره های اصلی که برای خرید باید به آن توجه چشمگیری شود؛ اندازه درب است. این که بدانید عرض و طول درب چه مقدار است و متناسب با ساختمان شماست گزینه خیلی مهمی می باشد؛ از این رو شما باید طول و عرض درب اتوماتیک شیشه ای را اندازه گیری کنید. برای درب اتوماتیک باید اندازه و ابعاد به انگلیسی محاسبیه شود؛ چرا که عموما شرکت های تولید کننده درب اتوماتیک اندازه گیری درب اتوماتیک را به صورت انگلیسی محاسبه می کنند. همچنین میزان طول و عرض درب در قیمت دهی آن هم تاثیر دارد.

سیستم درب اتوماتیک شیشه ای

از دیگر فاکتور های مهم برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای را می توان به سیستم درب اشاره کرد. سیستم درب باید با توجه به نیاز شما انتخاب شود برخی از درب ها به صورت کاملا خودکار و با سرعت زیاد باز و بسته می شوند برخی دیگر نیمه اتوماتیک و یا با سرعت پایین انجام می شوند. این که چه سیستمی روی چه دربی به کار می رود تفاوت زیادی در خرید و قیمت دهی دارد.

جنس فریم درب اتوماتیک شیشه ای

معمولا فریم هایی که برای درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند؛ آلومینیوم و یا استیل است. در زمان خرید به این نکته توجه کنید که آلومینیوم جنس و کیفیت بهتری نسبت به استیل دارد. قیمت و هزینه فریم آلومینیومی نسبت به استیل به خاطر ویژگی های آن کمی بیشتر است.

بودجه خرید درب اتوماتیک شیشه ای

این که یک محصول چقدر ویژگی و مزایا دارد تا حد زیادی به بودجه پرداختی شما بستگی دارد. بسیاری از کارشناسان پیش از خرید به افراد پیشنهاد می دهند تا اول میزان هزینه ای که می خواهند پرداخت کنند را مشخص کرده و پس از آن شروع به انتخاب محصول کنند، خیلی از محصولات وجود دارند که ویژگی خیلی زیادی دارند اما هزینه آن ها کمی بالاست. اگر می خواهید هزینه بالایی برای درب اتوماتیک شیشه پرداخت کنید برند و محصولات خیلی زیادی در بازار برای شما وجود دارد.

موتور درب اتوماتیک شیشه ای

کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای تا حد زیادی به موتور آن بستگی دارد. موتورهای زیادی در بازار وجود دارند که یکی از بهترین بهترین آن ها موتور دانکر آلمان است. موتور دانکر آلمان طول عمر بالایی دارد و کیفیت قطعات به کار رفته در آن فوق العاده بالاست. البته نکته ای که لازم به ذکر است، اصل بودن موتور تاثیر زیادی در کیفیت و کارکرد آن دارد؛ متاسفانه بعضی از افراد سود جو همان طور که می دانند که موتور دانکر آلمان تا چه اندازه کیفیت دارد؛ محصولات فیک و تقلبی را به جای این موتور اصلی به مشتریان می فروشند. محصولات تقلبی از آن جایی که از قطعات نامرغوب ساخته شده اند کیفیت یک موتور اصلی را ندارند و مدتی پس از کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای را مختل می کند. برای خرید موتور دانکر آلمان یا هر موتور دیگری سعی کنید تا از فروشگاه های معتبر یا قابل اعتماد خرید نمایید.

ضمانت و گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای

این بتوانید به یک شرکت اعتماد کرده و محصولات آن را تهیه کنید با این که بتوانید از خدمات پس از فروش آن تا سالیان دراز پس از خرید استفاده کنید دو موضوع خیلی مهم در انتخاب یک برند است. وجود ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان کمک کرده تا در هنگام برخورد با یک مسئله به راحتی بتوانند آن را تهیه کنید؛ ضمانت و گارانتی یکی از خدماتی است که شرکت های معتبر برای پشتیبانی از خرید مشتریان به آن ها ارائه داده تا در صورت بروز مشکلات آن را حل و فصل نمایند. از این رو در خرید محصولاتی مثل درب اتوماتیک شیشه ای به خصوص به این قیمت، ضمانت و گارانتی آن را در نظر گرفته و از اصالت آن حتما مطمئن شوید. نوین تکنیکال یکی از معدود فروشنده هایی است که برای تک تک قطعات درب اتوماتیک شیشه ای ضمانت و گارانتی مجزایی در نظر گرفته است و پس از خرید به مشریان ارائه می دهد.

نوین تکنیکال

نوین تکنیکال مجموعه ای است که با سال ها سابقه و بهره گیری از پرسنل با تجربه در زمینه طراحی، تولید و فروش درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می کند، این مجموعه برای مشتریان خود ویژگی و خدمات قابل توجه ای را ارائه می دهد که عبارتند از:

مشاوره تلفنی و حضوری پیش و پس از خرید

ضمانت و گارانتی محصولات

ارسال سفارشات به سراسر کشور

انجام خدمات در کم ترین زمان ممکن

برای امتیاز دادن کلیک کنید