درب اتوماتیک شیشه ای و دلایل خرید آن

درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان‌های امروزی کارایی بسیار زیادی دارد؛ این مدل درب با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که دارد سبب شده تا نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. هر ساختمانی برای ورود و خروج ساکنان آن نیاز به درب دارد. درب در گذشته فقط شکل استفاده فیزیکی داشت در صورتی که امروزه زیبایی آن هم اهمیت زیادی دارد؛ طوری که بسیاری از طراحان دکوراسیون به درب اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. در ادامه قصد داریم دلایلی که باید به سراغ درب اتوماتیک شیشه ای بروید را بیان کنیم پس با ما در نوین تکنیکال همراه شوید.

زیبایی منحصر به فردی

انسان ذاتا تمایل به زیبایی دارد. امروزه در طراحی و دکوراسیون ساختمان‌ها وسایل مورد استفاده علاوه بر کارایی باید زیبایی هم داشته باشند. اولین موردی که می‌توان یکی از دلایل خرید درب اتوماتیک شیشه ای دانست؛ زیبایی آن است. اگر از دسته افرادی هستید که جذابیت دربی که می‌خواهید برای ساختمان خود تهیه کنید برای شما مهم است می‌توانید از درب اتوماتیک استفاده کنید. این مدل درب انواع مختلفی دارد که می‌توانند از نظر زیبایی درجات مختلفی داشته باشند.

استحکام کششی و مقاومت بالا

در هر وسیله‌ای ایمنی و امنیت حرف اول را می‌زند؛ به خصوص برای درب که امنیت آن‌ها برای ساختمان مهم است. درب اتوماتیک شیشه ای سیستم پیشرفته‌ای دارد که ورود و خروج هر کس در آن ممکن نیست. بسیاری از محل‌هایی مثل بانک، این تنظیمات را دارند که هر فردی بتواند به آن ورود و خروج کند؛ اما برای درب‌هایی مثل بیمارستان یا مراکز اداری حساس می‌توان برای درب نکات امنیتی را تعریف کرد که هر فردی نتواند به آن ورود و خروج کند. از این رو درب اتوماتیک شیشه ای کاملا ایمن و مطمئن است.

ضد حریق و آتش سوزی

یک سری اتفاقاتی وجود دارند که می‌توانند یک ساختمان را نابود کرده و خسارت مالی و جانی زیادی وارد کنند که یکی از آن‌ها حریق است. آتش به سرعت شعله گرفته و تمامی ابعاد ساختمان را در می‌گیرد و اگر مهار نشود می‌تواند در عرض چند ساعت همه جا را در بر بگیرد و خسارات مالی و جانی همراه داشته باشد؛ از این رو سعی می‌کنند تا وسایل ساختمانی را ضد آتش درست کنند. درب اتوماتیک شیشه ای ویژگی که دارد ضد حریق است و از ورود آتش و دود جلوگیری می‌کند.

ضد اشعه یو وی

اشعه یو وی یا همان فرابنفش همان طور که کارایی زیادی در پزشکی دارد؛ اما می‌توان خطراتی هم داشته باشد. درب اتوماتیک شیشه ای نفوذ، اشعه یو وی جلوگیری کرده و خطرات ناشی از آن را کاهش می‌دهد.

مناسب برای تمامی آب و هواها

خیلی از درب‌ها به عنوان مثال درب‌های چوبی هستند که برای همه مناطق قابل استفاده نیستند و به سرعت خراب شده و دوام نمی‌آورند؛ در صورتی که درب اتوماتیک شیشه ای برای همه آب و هوا کارایی دارد و ضد رطوبت است و آن را در هر منطقه با هر شرایط جوی می‌توان استفاده کرد. علاوه بر آن این مدل درب، ابعاد گوناگونی دارد و در هر ساختمانی می‌توان آن را نصب کرد.

ذخیره انرژی

امروزه با توجه به استفاده بیش از حد بشر از منابع انرژی همواره وسایلی ساخته می‌شوند که استفاده آن‌ها از به هدر رفتن بیش از حد انرژی جلوگیری کنند. درب اتوماتیک شیشه‌ای هزینه‌های زیادی از گرمایش و سرمایش را کاهش می‌دهد؛ چرا که می‌تواند با باز و بسته شدن مناسب، از هدر رفتن گرما و سرما جلوگیری کند و همین طور نگذارد که گرد و خاک به راحتی به محیط وارد شود.

درب اتوماتیک شیشه ای را به چی قیمتی بخریم

یکی از مسائلی که در زمان انتخاب یک وسیله همه افراد با آن مواجه هستند قیمت آن است. درب اتوماتیک شیشه ای وسیله‌ای است که مزایای زیادی دارد و تقریبا همه گیر شده است. اما چه قیمتی برای آن در بازار داخلی وجود دارد. نکته‌ی اولی که باید به آن توجه کنید انواع و اقسام مختلف درب اتوماتیک شیشه‌ ای است؛ این مدل درب از انواع مختلفی برخوردار می‌باشد که هر کدام از آن‌ها با توجه به ویژگی که دارند می‌توانند قیمت متفاوتی داشته باشند. همچنین برند درب هم در قیمت گذاری آن تاثیر زیادی دارد؛ برندهای خوش نام بازار که معمولا کیفیت بالاتری دارند، قیمت‌شان نسبت به درب‌های معمولی تر بیشتر است.

رابطه عمر مناسب و قیمت درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای هر چقدر عمر طولانی و کارایی بالاتری داشته باشد؛ قیمت آن بیشتر است. تراز بودن کف، رگلاژ صحیح دستک‌ها، سیم کشی اصولی و لت‌های متحرک از جمله مواردی هستند که در عمر و کیفیت قطعات درب اتوماتیک تاثیر گذار هستند. از طرفی موتور درب اتوماتیک هم در کیفیت آن و طول عمر قطعات تاثیر دارد. موتورهای گوناگونی در بازار برای درب وجود دارند که با توجه به کارایی آن، روی درب قرار می‌گیرند. موتور دانکر المان یکی از انواع موتور با کیفیت برای درب اتوماتیک شیشه ای است که محصول کشور آلمان بوده و قیمت آن نسبت به سایر موتورهای موجود بیشتر است.

عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

  • ابعاد و اندازه درب
  • موتور مورد استفاده شده در درب به عنوان مثال موتور دانکر آلمان
  • مدل سنسوری که در درب اتوماتیک استفاده می‌شود
  • نوع و مدل تیغه مورد استفاده شده در درب اتوماتیک
  • مورد و میزان امنیت درب اتوماتیک
  • هزینه و خدمات پس از فروش
  • ضمانت و گارانتی

بهره گیری از مشاوره درباره قیمت

اگر تخصص و یا تجربه کافی درباره قیمت درب ندارید بهتر است با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید؛ این کار به شما کمک می‌کند تا از سودجویی افراد سودجو در بازار در امان بمانید و همین طور بتوانید درب مناسبی تهیه کنید. استفاده از تجربه مشاوران علاوه بر کمک در خرید به شما در این باره اطلاعات زیادی می‌دهد و کمک می‌کند تا بتوانید درب اتوماتیک با قیمت مناسبی بخرید. شرکت‌هایی که در زمینه خرید و فروش درب به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، از کارشناسانی بهره گرفته‌اند تا پیش از خرید به مشتریان، مشاوره دهند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید