مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است؛ وسایلی که در گذشته کارایی خیلی بالایی داشتند ممکن است امروزه هیچ قابلیت استفاده نداشته باشند. در گذشته همه چیز سخت و بیشتر با استفاده از نیروی انسانی و دست قابل انجام بود؛ در صورتی که امروزه همه چیز به سمت اتوماتیک شدن پیشرفته است و کارها با استفاده کمتری از دست انسان قابل انجام هستند. درب اتوماتیک شیشه ای یکی از آن هاست. درب اتوماتیک شیشه ای نوعی درب است که با بهره گیری از موتوری پر قدرت باز و بسته شده و رفت و آمد را آسان می‌کند؛ امروزه استفاده زیادی از این درب، در بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها و ساختمان‌های مسکونی می‌شود؛ چرا که مزایای زیادی به همراه دارد؛ در ادامه قصد داریم نگاهی به مزایای درب اتوماتیک شیشه ای بیاندازیم پس با نوین تکنیکال همراه باشید.

دسترسی راحت درب اتوماتیک شیشه ای

اولین مورد که می‌توان برای مزیت این درب به آن اشاره کرد؛ سهولت دسترسی و راحتی آن است، بشر همواره به دنبال آن است که همه چیز را راحت و آسان تر کند. آسان تر شدن وسایل به این بستگی دارد که انسان چقدر از نیروی بدنی خود در کارکرد آن استفاده کند. استفاده از این مدل درب نیازی به نیروی انسانی نداشته و زمانی که فردی نزدیک آن شود درب به صورت خودکار باز و بسته می‌شود. درب اتوماتیک شیشه ای به خاطر همین سهولت رفت و آمد در امکان پر رفت و آمد نصب می‌شوند.

ذخیره انرژی درب اتوماتیک شیشه ای

دیگر مزیتی که می‌توان برای این درب در نظر داشت صرفه جویی در میزان مصرف انرژی است. وجود درب اتوماتیک شیشه ای سبب شده تا انرژی و هزینه‌هایی که برای گرمایش و سرمایش پرداخت می‌شدند؛ سالانه کمتر شوند.

تهویه هوا با درب اتوماتیک شیشه ای

زمانی که هوا در یک محل جریان داشته باشند مسلما سلامت تنفسی افراد حاضر در آن بالاتر است. جریان داشتن هوا سبب شده تا بیماری‌هایی آلرژی و ریوی کمتر شود. وجود درب اتوماتیک شیشه ای باعث شده تا جریان هوا به موقع باشد و همین طور گرد و غبار هم به محیط وارد نشود.

رعایت بهداشت

میکروب‌ها می‌توانند در هر محلی حضور داشته باشند و رشد کنند؛ زمانی که باکتری در یک جا حضور پیدا کند با دست زدن به محل قرارگیری آن می‌تواند منتقل شود. دست ابزار بسیار مهمی برای انتقال میکروب‌هاست. زمانی که دست یک فرد به محلی آلوده برخورد کند می‌تواند او را بیمار کند. درب یک محل اگر اتوماتیک نشود میلیون‌ها نفر می‌خواهند دست به آن بزند، تصور کنید همین امر چقدر باعث گسترش بیماری می‌شود.

از طرفی درب اتوماتیک شیشه ای به صورت خودکار باز و بسته شده و هیچ فردی به آن دست نمی‌زند؛ همین امر باعث شده تا چقدر از بروز بیماری‌ها و عدم رعایت نکات بهداشتی جلوگیری شود.

ورود و خروج بدون مانع

درب اتوماتیک شیشه ای به همه افراد اجازه رفت و آمد می‌دهد؛ کسانی که از نظر جسمی با مشکل رو به رو هستند به راحتی با این درب می‌توانند تردد کنند. زمانی که کاربر به این درب نزدیک شده، سنسورهای آن فعال می‌شوند و درب باز می‌گردد.

افزایش سرعت در روند کارها

در بیشتر کسب و کارها هر لحظه و ساعت تعیین کننده است؛ به عنوان مثال در مراکز درمانی که حتی یک دقیقه هم می‌تواند در سلامت افراد تعیین کننده باشد، از این رو همه چیز باید به سرعت پیش برود. درب اتوماتیک شیشه ای زمانی که نصب بشود به راحتی باز و بسته شده و تا اندازه زیادی سرعت کارها را بیشتر می‌کند.

قابلیت استفاده در هر مکان

بعضی از محیط‌ها قابلیت نصب و استفاده از تکنولوژی به روز را ندارند در صورتی که این مدل از درب در هر مکان و با هر ابعادی قابل نصب و استفاده است  و چنانچه قطعات آن مثل موتور با کیفیت باشند تا سال‌های دراز کار می‌کنند.

امنیت بالا

درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت این را دارد که یک سری نکات ایمنی برایش تعریف شود به عنوان مثال اگر در محل‌های امنیتی بخواهند همه افراد نتوانند از آن استفاده کنند قابل انجام است می‌توانند روی آن یک سری دستگاه‌ها نصب کنند که برای افراد مشخص قابل تعریف باشد.

قابلیت تنظیم سرعت کارکرد

از دیگر مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می‌توان به این نکته اشاره که آن را در فصول گرما و سرما اعم از زمستان و تابستان به اندازه مشخصی باز و بسته کرد. به عنوان مثال در زمستان که هوا سرد است، با توجه به نیاز ساختمان درب را میزان مشخصی باز کرد که هوای سرد وارد آن نشود. به عبارتی دیگر درب اتوماتیک شیشه این قابلیت را دارد که در هر زمان و مکان تنظیم شود.

نصب آسان

مسئله نصب درب اتوماتیک شیشه ای مهم است؛ چرا که هم می‌تواند راحت و آسان باشد و هم سخت. اگر از شرکت‌های متخصص که در این حوزه فعالیت می‌کنند خدمات گرفته باشید به راحتی قابلیت نصب را دارد و آسان انجام می‌گیرد؛ چرا که نیاز به یک سری کارایی تخصصی دارد که شرکت‌های مرتبط به خوبی آن را انجام می‌دهند و دیگر نیازی به انجام سرویس‌های متعدد و … ندارد؛ در صورتی که بخواهید از خدمات افراد تازه کار استفاده کنید ممکن است کار کمی برای شما سخت باشد از این رو سعی کنید تا بهترین‌ها را انتخاب کنید.

ضمانت و گارانتی مناسب

هر وسیله‌ای می‌تواند یک ضمانت نامه داشته باشد؛ البته اگر از شرکت‌های معتبر عرضه شود و قطعات آن با کیفیت باشد. ضمانت و گارانتی وسایل متفاوت است. درب اتوماتیک شیشه ای جزء وسایلی به شمار می‌رود که عموما ضمانت و گارانتی خوبی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

شرکت نوین تکنیکال با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی طراحی و فروش درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می‌کند. محصولات این مجموعه با ضمانت کیفیت قطعات به دست مشتریان در سراسر کشور می‌رسد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید