سوالاتی که باید برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای بپرسید

درب اتوماتیک شیشه ای همان طور که می‌دانید امروزه به یکی از انواع درب پر کاربرد در محل‌های مختلف تبدیل شده است. سوالاتی که باید برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای بپرسید در ساختمان‌های گوناگون، بانک‌ها، فروشگاه‌ها و ادارات کارایی دارد. زمانی که بخواهید این مدل درب را تهیه کنید باید یک سری سوالاتی از خودتان بپرسید؛ چرا که درب اتوماتیک شیشه ای هم از انواع و ویژگی‌های گوناگونی برخوردار است و همین امر باعث شده تا کارشناسان پیشنهاد کنند پیش از خرید، نیازهای خودتان را بدانید.

کاربری درب اتوماتیک شیشه ای

اولین موردی که باید پیش از خرید این مدل سوالاتی که باید برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای بپرسید ، کاربری آن است. شما برای چه محلی می‌خواهید درب اتوماتیک شیشه ای بخرید؟ برای  یک ساختمان معمولی و یا یک فروشگاه بزرگ؟ این به شما کمک می‌کند تا درب مناسبی تهیه کنید. قدرت موتور درب اتوماتیک شیشه ای در کارکرد آن تاثیر خیلی زیادی دارد. موتورهای قدرتمندی مثل دانکر آلمان سبب می‌شوند تا درب بتواند عمر طولانی مدتی داشته باشد. اگر برای ساختمان‌های بزرگ به دنبال درب هستید به موتور آن توجه ویژه‌ای کنید.

میزان تردد روزانه

این که چه تعداد افرادی در روز به یک ساختمان ورود و خروج می‌کنند در کیفیت کار درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر گذار است. اگر برای ساختمان می‌خواهید، درب اتوماتیک شیشه ای بخرید که رفت و آمد آن زیاد هستند باید به دنبال درب‌هایی باشید که بازشوندگی و عرض زیادی دارند. دربی که برای محل‌هایی مثل بانک گذاشته می‌شود باید پر قدرت بوده، چرا که در اثر رفت و آمد زیاد توان خود را از دست داده و به تعمیرات نیاز دارد.

شیشه درب اتوماتیک شیشه ای

میزان نیاز نور برای ورودی ساختمان یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در خرید هستند. اگر برای ساختمان تان نیاز دارید که نور ورودی زیادی باشد، بهتر است از درب اتوماتیک با شیشه براق استفاده کنید. در غیر این صورت شیشه مات هم برای شما مناسب خواهد بود.

مقدار باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای

برای محلی مانند بیمارستان که میزان باز شدن درب باید زیاد باشد، درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ و تلسکوپیک گزینه خوبی خواهند بود؛ چرا که بازشوندگی بالایی دارد. همچنین درب‌های تلسکوپیک برای کسانی که می‌خواهند نمای بیرونی زیبایی هم داشته باشند مناسب است؛ چرا که ظاهر جذابی دارد.

خطرات محیط زیستی

هر محیط و محلی در معرض خطر قرار دارند. زمانی که سوالاتی که باید برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای بپرسید  خود را انتخاب می‌کنید؛ باید بدانید که خطرات احتمالی برای آن وجود دارد؛ به عنوان مثال آتش سوزی، ضربات سنگین، خطرات زیستی و … از جمله مواردی هستند که می‌توانند آن را در زمان خرید درب اتوماتیک شیشه ای در نظر داشت. اگر محلی که می‌خواهید برای آن درب خریداری کنید؛ دارای این خطرات است، باید شیشه مقاومتی برای آن در نظر بگیرید. البته لازم به ذکر است که درب‌های شیشه ای معمولی مقاومت بالایی دارند؛ اما در زمان ویژه می‌توان سفارش اختصاصی برای آن‌ها داد.

چه درب اتوماتیک شیشه ای زیبا تر است

زیبایی و جذابیت درب‌ نسبت به گذشته اهمیت بیشتری دارد. ساختمانی که می‌خواهید سوالاتی که باید برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای بپرسید  برای آن تهیه کنید می‌تواند هم ورود و خروج راحتی داشته و هم درب آن زیبا باشد. اپراتور و فریم کروی در درب اتوماتیک، نسبت به بقیه زیباتر هستند. همچنین فریم‌های استیل و آبکاری شده هم می‌تواننید زیبایی خوبی به فضا بدهند.

کارایی درب اتوماتیک شیشه ای

یکی دیگر از کارهایی که باید انجام دهید این است که پیش از خرید مشخص کنید، هدفتان از خرید درب اتوماتیک شیشه ای چیست، سرعت، زیبایی، سهولت رفت و آمد، کارکرد پایین و یا زیاد و مصرف انرژی از جمله عواملی هستند که می‌توانند برای آن‌ها در نظر گرفت. به همین دلیل پیش از خرید این که بدانید برای چه چیزی می‌خواهید درب بخرید به شما کمک زیادی می‌کند.

چه میزان بودجه ای دارید

مقدار مبلغی می‌خواهید برای درب اتوماتیک شیشه ای در نظر بگیرید در خرید شما تاثیر زیادی دارد. درب اتوماتیک شیشه ای یکی از محصولاتی است که از برندهای مختلف با قیمت‌های گوناگون عرضه می‌شود. محصولات با کیفیت آن از هزینه بیشتری برخوردارند. همچنین میزان بهره وری درب و کیفیت موتور آن هم در قیمت گذاری تاثیر دارد.

سرویس دهی مناسب تا چه اندازه مهم است

این که یک درب اتوماتیک شیشه ای مناسب تهیه کنید با این که بتوانید از آن تا سالیان دراز کار بکشید دو پروسه کاملا جدا گانه هستند. درب اتوماتیک شیشه ای پس از نصب نیاز به یک سری کارهای تعمیراتی، سرویس و نگهداری و بررسی قطعات دارد. از این رو باید مجموعه معتبر برای ارائه خدمات در نظر بگیرد تا به شما کمک کنند از یک محصول به خوبی استفاده کنید.

ضمانت و گارانتی اری یا خیر؟

مطلبی که درباره درب اتوماتیک شیشه ای جالب است، مقدار ضمانت و گارانتی آن می‌باشد. شرکت‌های معتبری که درب اتوماتیک شیشه ای عرضه می‌کنند، معمولا ضمانت نامه و گارانتی خوبی برای آن در نظر می‌گیرند. از این رو بهتر است برای خرید به سراغ این شرکت‌ها بروید تا در صورتی که در کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای نقصی ایجاد شد بتوانید از آن استفاده کنید. تهیه قطعات درب بدون ضمانت و گارانتی معمولا با هزینه‌های بالایی همراه است.

نوین تکنیکال

شرکت نوین تکنیکال با سال‌ها سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع درب اتوماتیک فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت با استفاده از مواد اولیه با کیفیت طراحی و تولید شده و همین طور ضمانت و گارانتی خوبی دارند که پس از خرید به مشتریان ارائه داده می‌شوند. پرسنل این مجموعه پیش از خرید به شما درباره انواع سوالاتی که باید برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای بپرسید  متناسب با نیازتان مشاوره داده و کمک تان می‌کنند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید