بهترین برندهای درب اتوماتیک شیشه ای

بهترین برندهای درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه درب اتوماتیک شیشه ای جایگزین درب‌های قدیمی شده‌اند؛ طوری که در بسیاری از ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و بانک‌ها از این مدل درب استفاده می‌کنند. درب اتوماتیک شیشه ای مزایای زیادی دارد، ایمنی، زیبایی، مقاومت بالا و … از جمله آن‌ها به شمار می‌روند. امروزه شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی وجود دارند که در زمینه‌ی طراحی و تولید درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می‌کنند که در ادامه بررسی و توضیح هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک شیشه ای تورمکس

درب اتوماتیک شیشه ای مارک تورمکس یا TORMAX یکی از برندهای معروف و محبوب در حوزه‌ی این درب است که متعلق به کشور سوئیس می‌باشد. تورمکس در بازار داخلی ایران، مشتریان زیادی دارد؛ چون که اپراتورهایی که این شرکت طراحی کرده و می‌سازد با استفاده از قطعات با کیفیت و مکانسیم‌های پر قدرت ساخته شده و طول عمر بالایی دارد. از درب اتوماتیک شیشه ای تورمکس در ساختمان‌های بزرگ و تجاری استفاده می‌شود. مارک تورمکس علاوه بر کارکرد مناسب دارای ضمنات و گارانتی خوبی هم هست.

درب اتوماتیک شیشه ای بارزانته

بازرانته یا همان BARZANTE یکی از برندهای محبوب در زمینه درب اتوماتیک شیشه ای است که در طراحی و تولید موتورهای کرکره برقی هم به کار می‌رود. بازرانته برند چین می‌باشد که کیفیت خیلی خوبی دارد و برای بیشتر ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درب اتوماتیک شیشه ای فک

برند فک محصولاتی با طراحی‌های خاص و منحصر به فرد تولید می‌کند. این شرکت بالاترین استانداردهای جهانی را در دستور کار خودش قرار داده است. کیفیت بالای این محصولات سبب شده تا بتواند در خاورمیانه به خصوص ایران محبوبیت بالایی داشته باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای وی تو

برند وی تو یکی از برندهای خارجی در حوزه درب اتوماتیک شیشه ای است که متعلق به کشور ایتالیاست. این برند در سال ۱۹۸۰ شروع به کار کرد و توانست با استفاده از دانش روز، فعالیت خود را گسترش دهد و به مرور زمان بر کیفیت خود بیافزاید؛ طوری که امروزه محصولات با کیفیتی در بازار داخلی عرضه کرده است. جک پارکینگ وی تو یک کیفیت خیلی خوبی دارد و دارای یک برد الکترونیکی است که بازوهای بسیار مقاوم هستند.

اتنخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای

با توجه به موارد گفته شده برندهای زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که در زمینه‌ی طراحی و تولید درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می‌کنند؛ اما بهترین آن‌ها را چگونه می‌توان انتخاب کرد؟ برای انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای باید به مواد اولیه آن و همین طور نوع کارکرد درب توجه کرد؛ از این رو تنها نام برند نمی‌تواند عامل اصلی انتخاب بهترین برند باشد. درب اتوماتیک یک سری قطعات و تجهیزاتی دارد که هر یک از آن‌ها، در انتخاب تاثیر زیادی دارند. برد الکتریکی، چشمی یا حسگر، ریموت یا کنترل، فلاشر، موتور الکتریکی، چرخ دنده، قفل مکانیکی و گیربکس از جمله قطعاتی هستند که در کیفیت درب اتوماتیک تاثیرگذارند.

اهمیت سنسور در درب اتوماتیک شیشه ای

سنسور یا حسگر اصلی ترین قطعه در درب اتوماتیک شیشه ای است. کارکرد صحیح و درست حسگرها می‌تواند به شما برای انتخاب بهترین برند کمک زیادی کند؛ چرا که شتاب و عملکرد درب تا حد زیادی به آن بستگی دارد. اهمیت سنسور آن قدر زیاد است که اگر سایر اجزای درب اتوماتیک با کیفیت باشند؛ اما سنسور آن نه، این درب به عنوان بهترین انتخاب نمی‌شود. حسگر مادون قرمز هم در درب اتوماتیک شیشه ای کارایی دارد، سرعت بالای آن و انرژی کمی که مصرف می‌کند و حضور افراد را هم تشخیص داده و امنیت را فراهم می‌کند. حسگر مادون قرمز جزء بهترین‌ها در بازار می‌باشد.

تحقیق و بررسی

با توجه به این که بخش قابل توجه‌ای از بازار با محصولات فیک پر شده‌اند؛ امروزه تشخیص اصالت کالا از اهمیت بالایی برخوردار است. این که بتوانید یک محصول با کیفیت را تهیه کنید؛ نقش مهمی در خرید شما دارد. اگر در زمینه درب اتوماتیک شیشه ای تخصص و یا مهارت بالایی ندارید می‌توانید از کارشناسان و یا افراد با تجربه در این حوزه بهره بگیرید؛ کارشناس درب اتوماتیک کیفیت قطعات آن را بررسی کرده و با توجه به نوع درب و میزان بودجه شما بهترین برند را به شما پیشنهاد می‌دهد. از این رو برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای حتما از تجارب فردی مطمئن استفاده کنید.

معرفی اجمالی شرکت نوین تکنیکال

شرکت نوین تکنیکال با سال‌ها سابقه در زمینه طراحی و تولید درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت مطابق با بهترین استانداردهای روز طراحی و ساخته شده و همین طور طیف وسیعی از محصولات را ارائه می‌دهد. شرکت نوین تکنیکال در سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرد و توانست در مدت زمان کم فعالیت خود را گسترش دهد. نقطه قوت این شرکت ضمانت و گارانتی محصولات است. درب اتوماتیک که از این مجموعه تهیه می‌شوند دارای ۵ سال گارانتی موتور، ۴ سال گارانتی اپراتور، ۱۵ سال گارانتی ریل و ۱۵ سال خدمات پس از فروش هستند و با قیمت مناسب و کاملا رقابتی عرضه می‌شوند.

 

برای امتیاز دادن کلیک کنید