درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

 

درب ها تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید بسته به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و آن درب را با نمای ساختمان خود هماهنگ کنید. درب اتوماتیک شیشه ای یکی از درب هایی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و سبب امنیت، زیبایی و … ساختمان شما خواهد شد. ساز و کار این درب به صورت مکانیکی است و پس از این که فردی به آن نزدیک می شود، درب باز خواهد شد. درب اتوماتیک شیشه ای را می توان در همه مکان ها نصب کرد؛ این درب بیشتر در بیمارستان ها، بانک ها، ادارات و … استفاده می شود. بهره گیری از درب اتوماتیک شیشه ای می تواند برای شما مزایای بسیار زیادی داشته باشد. درب اتوماتیک شیشه ای در ابتدا برای خانه های ویلایی و شیک استفاده می شد؛ اما امروزه، این درب ها در بخش های بسیار زیادی کاربرد دارد و می توانند بسیار موثر و خوب واقع شوند. این درب انواع متفاوتی دارد که شما می توانید از آن در بخش های متفاوتی بهره بگیرید. برای آشنایی با درب اتوماتیک شیشه ای می توانید این مقاله را با دقت بخوانید و از مطالب آن برای خرید درب شیشه ای استفاده کنید.

 

جنس شیشه درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

همان طور که می دانید، شیشه ی این درب ها باید از جنس بسیار خوب و مقاوم باشند که توانایی تحمل سرما و گرمای شدید، ضربه های محکم و … را داشته باشند. شیشه سکوریت یکی از شیشه هایی است که مقاومت و استحکام آن هفت برابر دیگر شیشه ها بوده و توانایی تحمل دمای بسیار بالا یا پایین را دارد. به همین دلیل درب اتوماتیک شیشه ای می تواند انتخاب بسیار مناسب برای مرکز خرید، هتل و … باشد. شیشه سکوریت به دلیل مقاومت بسیار زیادی که دارد، در شیشه های جلو و عقب ماشین نیز استفاده می شود؛ به این دلیل از این شیشه استفاده می کنند که شیشه ها به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند و هیچ خطری برای شما نخواهند داشت. لبه های این درب نیز از بخش های طوسی رنگ تشکیل می شود که جنس آن ها از فلز هست و این فلز در کنار شیشه ها باعث زیبایی درب اتوماتیک شیشه ای می شود. ترکیب شیشه و فلز آلومینیوم می تواند زیبایی این درب را بیشتر کند.

 

نکات مهم هنگام نصب این درب

وقتی در حال نصب این درب ها هستید، باید به نکات بسیار کوچکی توجه کنید؛ اگر این نکات را رعایت نکنید، درب اتوماتیک شیشه ای خیلی زود خراب خواهد شد و طول عمر آن ها کاهش خواهد یافت. این نکات به شرح زیر هستند:

  • هنگامی که در حال نصب فلز آلومینیوم هستید، باید آن را به صورت افقی و بدون خطا نصب کنید؛ درغیر این صورت درب های شما خیلی زود خراب خواهند شد.
  • بعضی از درب ها دارای پهنای بسیار زیادی هستند و برای نصب آن باید چند نفر این کار را انجام دهند؛ غیراز این نصب درب اتوماتیک شیشه ای سخت خواهد شد.
  • بهتر است سرعت باز و بسته شدن درب را خودتان تنظیم کنید؛ دراین صورت درب با سرعت مناسب باز و بسته خواهد شد. می توانید از تنظیمات کارخانه استفاده کنید.
  • اگر دربی که خریده اید از شیشه کیلیر ساخته شده است، می توانید روی درب علامتی بزنید که مردم را از برخورد نکردن با درب آگاه کنید؛ زیرا این درب ها مقاومت کمتری نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای سکوریتی دارند.

اگر هنگام نصب شیشه این درب به این نکات توجه کنید، درب شما مدت زمان بیشتری عمر خواهد کرد و شما می توانید از آن درب برای چندین سال استفاده کنید. البته لازم به ذکر است نصب درب اتوماتیک شیشه ای به نکات دیگری نیز احتیاج دارد که آن نکات تخصصی هستند.

 

 

نحوه کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای

حدود ۵۰ سال از تولید شدن این درب ها گذشته است و درب اتوماتیک شیشه ای روز به روز بهتر و مقاوم تر شده است؛ در این دوران زمانی که می خواهید وارد یک مرکز خرید شوید، دیگر نیازی نیست با دست هایتان دستگیره را هل داده یا دکمه ای را فشار دهید. این درب ها دارای حسگرهایی هستند که وقتی به آن ها نزدیک می شوید، درب باز خواهد شد. در صورتی که از این درب ها برای فروشگاه، هتل و … استفاده می کنید، از شلوغی، همه گیری بیماری، آلودگی صوتی و … جلوگیری خواهد کرد؛ وقتی از این درب ها استفاده می کنید، مردم خیلی سریع تر وارد بیمارستان یا مکان های دیگر خواهند شد و کارهای آن ها زودتر پیش خواهد رفت. وقتی برای باز کردن درب نیازی به دستگیره نیست، بسیاری از بیماری ها از فردی به فرد دیگر منتقل نخواهند شد و تا حدی شیوع آن ها کم می شود. پس نتیجه می گیریم این درب ها برای مکانی که شما در آن کار می کنید، بسیار موثر است. درب اتوماتیک شیشه ای نمی گذارد صداهای بیرون از ساختمان وارد آن شوند؛ البته آن ها را تا حدودی کاهش می دهد. وقتی از این درب در بانک ها بهره می گیرند، افراد با آرامش و تمرکز بیشتری کارشان را انجام خواهند داد.

 

چرا درب اتوماتیک شیشه طرفداران بسیار زیادی دارند؟

درب های شیشه ای طی این چند سال اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند و افراد بیشتری از آن ها در مراکزشان استفاده می کنند؛ استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل مزایای آن است و چیزی که این درب ها را محبوب کرده کاربردها و کارکردهای این درب ها است. اگر از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنید یا آن ها را دیده اید، به راحتی می توانید به مزایای آن پی برده و طرفدار آن شوید. مزیت هایی که این درب را محبوب کرده است، عبارتند از:

  • جلوگیری از ازدحام
  • زیبایی هرچه بیشتر نمای ساختمان
  • جلوگیری از ورود گرد و خاک
  • امنیت بالا
  • مقاوم و مستحکم
  • مانع هدر رفتن انرژی

شما با دیدن این مزایا می توانید طرفدار این درب ها شده و از درب اتوماتیک شیشه ای در فروشگاه هایتان استفاده کنید؛ البته لازم به ذکر است این مزایا تنها گوشه ای از مزیت های این درب هستند. این مزایایی که گفته شد، می توانند دلایل خوبی برای محبوبیت این درب ها و مورد استفاده قرار دادنشان باشند.

 

درب اتوماتیک شیشه ای

نوین تکنیکال عرضه کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای

 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

این درب در مدل های مختلفی تولید شده است که هر یک از درب ها دارای کاربردی هستند که آن ها را از دیگر درب ها مجزا خواهد کرد. برای مثال درب اتوماتیک شیشه ای کشویی را می توانید در اکثر مکان ها استفاده کنید؛ زیرا این درب یکی از درب اتوماتیک شیشه ای هایی است که مقاوم و زیبا بوده و می توان از آن ها در بیمارستان، هتل، بانک و … بهره گرفت. اما درب شیشه ای کروی، دارای شکل ظاهری است که شاید نتوان از آن در تمام جاها استفاده کرد؛ برای مثال شما نمی توانید از این درب در مکان هایی که تردد آن ها خیلی زیاد است استفاده کنید؛ پس بهتر است از درب کروی در آموزشگاه ها، فروشگاه ها و … بهره بگیرید. اگر از هر دربی در جای مناسب استفاده کنید، می توانید علاوه بر رفت و آمد راحت تر، نمای ساختمان را با درب هماهنگ کرده و حس خوبی را به دیگران منتقل کنید.

 

خرید درب شیشه ای

خیلی ها سوال می کنند که از کجا می توانیم درب شیشه ای ها را خریداری کنیم؟ باید به شما بگوییم برای خرید این درب ها می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. خرید اینترنتی می تواند خیلی راحت تر از خرید حضوری باشد و دلیل آن این است که شما بدون هدر دادن زمان خود در مدت کوتاه می توانید درب مورد نظرتان را سفارش دهید. در هنگاه خرید باید مراقب کیفیت درب باشید؛ یعنی باید بدانید که درب شیشه ای از چه نوع شیشه ای با چه کیفیتی ساخته شده است. اگر ناآگاهانه این درب ها را تهیه کنید، ممکن است در میان کار آن ها خراب بشوند و دیگر قابل استفاده نباشند. پس قبل از خرید به سایت های معتبر سر بزنید؛ درب های آن ها را از نظر قیمت، کیفیت، موتور و … مقایسه کرده و سپس شروع به خرید این درب ها کنید. در این صورت خرید موفقی خواهید داشت؛ خرید این درب می تواند برای کسب و کارتان مفید باشد.

 

قیمت درب شیشه ای

نمی توان برای این درب ها قیمت یکسانی در نظر گرفت؛ به دلیل این که درب های شیشه ای متشکل از موتورهای متفاوت، شیشه های مختلف و حتی حسگرهای گوناگون هستند. در هنگام خرید این درب ها باید به موضوع موتور و … توجه بسیار زیادی کنید؛ زیرا اگر ابزار داخلی آن خوب نباشند، درب شیشه ای شما مدام خراب خواهد شد؛ پس بهتر است در هنگام خرید به این موضوع توجه کنید. قیمت این درب ها بسته به مدل آن ها نیز است؛ یعنی درب شیشه ای کشویی ارزان تر از درب شیشه ای کروی است. البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که قیمت تنها ملاک ما برای خرید درب نیست و باید به دیگر فاکتور ها نیز توجه داشت تا بهترین درب شیشه ای را خریداری کرده و بهره بگیرید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید