خرید درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب ها انواع متفاوتی دارند؛ هر یک از درب ها دارای ویژگی های خاصی هستند و در جایی مورد استفاده قرار می گیرند. درب اتوماتیک شیشه ای یکی از آن درب هایی بوده که این روزها به آن توجه بسیار زیادی می شود و البته یکی از درب های محبوب و کاربردی است. انواع درب اتوماتیک شیشه ای دارای استاندارد هستند و از لوازمی باکیفیت بالا درست شده اند و شما می توانید با خیال راحت از آن ها در ساختمان، بیمارستان و جاهای دیگر استفاده نمایید. انواع درب اتوماتیک شیشه ای دارای مزایای بسیار زیادی بوده و لازم به ذکر است هر کدام از آن ها می تواند کارآیی متفاوت و منحصر به فردی داشته باشد؛ ولی در مجموع بیشتر ویژگی های انواع درب اتوماتیک شیشه ای یکسان است. امروزه از درب های اتوماتیک شیشه ای به جای درب های چوبی بهره می گیرند که این موضوع سبب فروش بیشتر این محصولات شده است. انواع درب اتوماتیک شیشه ای می تواند سبب افزایش زیبایی در ساختمان هایی شود که رفت و آمد در آن ها بسیار زیاد است؛ برای مثال می توان از این درب ها در بیمارستان ها، بانک ها، ادارات و حتی می توان از آن ها در ساختمان های تجاری نیز استفاده کرد. انواع درب اتوماتیک شیشه ای دارای سنسورهایی هستند که به باز و بسته شدن این درب ها کمک می کنند. همان طور که متوجه شدید، می خواهیم درمورد انواع درب اتوماتیک شیشه ای صحبت کنیم.

 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای و مزایای آن

 

درب های اتوماتیک شیشه ای کاربردها و مزایای بسیار زیادی دارند؛ به گونه ای که می توان از آن ها در تمام ساختمان ها به ویژه ساختمان های شلوغ بهره گرفت. وقتی از این درب ها استفاده می کنید یا آن ها را از نزدیک لمس می کنید، به مزایا و ویژگی های این درب ها پی خواهید برد. در این بخش می خواهیم به مزایای پررنگ و موثر انواع درب اتوماتیک شیشه ای اشاره کنیم.

• امنیت بالا

امنیت از زمان های خیلی دور مورد توجه همه ی افراد بوده است و در این دوران هم برای مردم یکی از مهم ترین عوامل است که نقش بسیار مهمی در زندگی همه ی ما دارد. درب های اتوماتیک شیشه ای از امنیت بسیار بالایی برخوردار اند؛ به صورتی که مجهز به سیستم امنیتی، دزدگیر و … هستند که این ویژگی افراد را جذب انواع درب های اتوماتیک شیشه ای کرده است.

• مصرف درست فضا

در زمان های قدیم از درب های چوبی، آهنی و … استفاده می شده است و هنوز هم این درب ها کاربردهای بسیار زیادی دارند؛ اما با بهره گیری از انواع درب اتوماتیک شیشه ای می توان از فضا درست استفاده و آن را زیباتر کرد. این درب ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند؛ زیرا بیشتر به صورت کشویی باز و بسته می شوند و همچنین باعث زیباتر شدن فضای آن ساختمان خواهد شد.

• صرفه جویی در انرژی

زمانی که از درب های اتوماتیک و شیشه ای استفاده می کنید، دیگر انرژی های گرمایی و سرمایی هدر نخواهند رفت. با بهره گیری از انواع درب اتوماتیک شیشه ای می توان مقدار قابل توجهی از انرژی را صرفه جویی کرد. با استفاده از این درب ها هزینه انرژی ها نیز کمتر خواهد شد.

نمونه هایی از انواع درب اتوماتیک شیشه ای

همه ی ما به مزایای انواع مختلف این درب ها پی بردیم و گفته شد که انواع درب اتوماتیک شیشه ای ویژگی های متفاوتی دارند. آشنایی با انواع درب ها می تواند کمک بزرگی به شما در انتخاب درب ها بکند؛ پس نمی توان از هر دربی در هر مکان دلخواهی استفاده کرد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای به شرح زیر هستند:

۱. درب اتوماتیک و شیشه ای کشویی

با دقت بیشتر به نام این درب می توان فهمید که درب اتوماتیک و شیشه ای کشویی، به صورت کشویی باز و بسته می شود؛ به طوری که این درب جای خیلی کمی را اشغال می کند و ویژگی های بسیار خوبی دارد. شما می توانید از این درب ها در مکان های بسیار زیادی از جمله در بانک، بیمارستان، فرودگاه و حتی در خانه ها نیز استفاده کنید. می توان از انواع درب شیشه ای در نمای داخلی ساختمان استفاده کرد؛ این درب یکی از ایده آل ترین درب ها برای خانه ها شما هستند. استفاده از این درب ها در مکان های متعدد به دلیل آسان و راحت بودن بهره گیری از این درب ها است. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی می تواند باعث راحتی رفت و آمد افراد معلول نیز شود.

۲. درب اتوماتیک و شیشه ای تلسکوپی

این نوع درب دارای حرکت بی صدایی است؛ به همین دلیل به راحتی می توان از آن در مکان های عمومی استفاده کرد. بهتر است از این نوع درب در مکان هایی استفاده شود که کم عرض هستند. درب اتوماتیک و شیشه ای تلسکوپی نیز از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. می توانید از این درب ها در راهرو ها و مکان های کم عرض استفاده کنید؛ درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

۳. درب اتوماتیک و شیشه ای منحنی

این درب را می توان با نام درب قوسی نیز خریداری کرد؛ می توانید روی این درب ها سیستم کنترل تردد نصب کنید تا وارد و خارج شدن افراد را تحت نظر داشته باشید. شما می توانید از این نوع درب در خانه های ویلایی که دارای حیاط هستند استفاده کنید؛ در این صورت نمای بسیار خوبی برای حیاط و خانه ایجاد خواهد شد. البته لازم به ذکر است که این درب ها دارای سیستم ضد برخورد هوشمند هستند که بسیار کاربردی است.

۴. درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

نام دیگر این نوع درب، درب اتوماتیک و شیشه ای اتوبوسی بوده که دارای عملکرد بسیار سریعی است؛ استفاده از این درب از ازدحام و شلوغی جلوگیری خواهد کرد و افراد راحت تر کارهای خود را انجام می دهند. درب تاشو دارای کارت خوان های هوشمند است. می توان از این درب در داخل ساختمان ها برای مثال جدا کردن حمام از سرویس بهداشتی و یا جدا کردن آشپزخانه از سالن پذیرایی استفاده کرد. می توان در این درب ها از باطری بک آپ استفاده کرد تا در زمان قطعی برق درب بسته نشود.

جنس شیشه انواع درب اتوماتیک شیشه ای

شیشه ای که این درب ها با آن ساخته می شوند از جنس شیشه سکوریت است که مقاومت بسیار زیادی دارد؛ می توان از شیشه سکوریت در دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین استفاده کرد؛ زیرا این درب در برابر گرما و سرمای بسیار شدید مقاوم است. شیشه سکوریت در برابر آتش نیز مقاومت خواهد کرد. در صورت ضربه زدن به این شیشه ها آن ها نخواهند شکست و اگر یک درصد هم بشکنند، هیچ خطری برای شما ندارند؛ زیرا به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند و این تکه ها هیچ آسیبی به شما نخواهند زد. پس همان طور که گفته شد این شیشه ها بسیار مقاوم هستند و می توان از آن ها در تمام شهرها استفاده کرد.

اجزای تشکیل دهنده ی انواع درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای دارای اجزای متفاوتی است که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد؛ این اجزا باید دارای کیفیت بالایی باشند تا بتوان از آن ها مدت زمان بیشتری استفاده کرد. اگر این اجزا باکیفیت نباشند، درب های شما طی مدت کوتاهی خراب خواهند شد.

• موتور اصلی ترین بخش تشکیل دهنده درب ها است؛ در صورتی که اگر موتور نباشد درب ها نمی توانند باز و بسته شوند؛ موتورها معمولا در بخش بالایی درب ها نصب می شوند و با کمک برق باز و بسته می شوند.

• سیستم کنترل برای کنترل باز و بسته شدن درب است و بخش هایی مانند سنسور حرکت، دکمه کنترل و … است که می تواند بخش تاثیرگذاری در این درب ها باشد.

• باطری ها نقش بسیار مهمی در انواع درب اتوماتیک شیشه ای دارند؛ به طوری که اگر برق قطع شود، این باطری ها هستند که باعث باز و بسته شدن درب ها خواهند شد. پس همیشه باید به تعویض باطری ها دقت کنیم و آن ها را سر موقع تعویض کنیم تا دچار مشکل نشویم.

قیمت و خرید درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت این درب ها با یکدیگر متفاوت اند؛ دلایل زیادی وجود دارد که این تفاوت ها به وجود آمده اند. برای مثال موتور، ریل و … اگر برند و کیفیت بالایی داشته باشند قیمت آن ها گران تر خواهد بود و برعکس. شرکت سازنده در قیمت نقش بسیار مهمی دارد؛ اگر شرکت با سابقه باشد، قیمت محصولات آن بیشتر خواهد بود، ولی برخی شرکت ها سوء پیشینه چندانی ندارند، در این صورت قیمت محصولات آن ها ارزان تر خواهد بود.

بهتر است خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید؛ زیرا در خرید اینترنتی شما می توانید قیمت، کیفیت و … درب های چند فروشگاه را هم زمان و بدون صرف انرژی زیاد و هدر دادن وقت چک کنید. دیگر نیاز نیست برای خرید یک درب کل بازار را بگردید، شما می توانید به راحتی و خیلی سریع انواع درب اتوماتیک شیشه ای را خریداری کرده و آن ها را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز دادن کلیک کنید