انتخاب درب ورودی مناسب در بیمارستان

انتخاب درب ورودی مناسب در بیمارستان
ورودی و درب ورودی بیمارستان بسیار مهم است و بخش مهمی است که تاثیر اولیه بر بیماران می گذارد. در این مقاله می خواهیم به تاثیرات درب های اتوماتیک در بیمارستان بپردازیم. اینکه نصب درب اتوماتیک چه مزایایی دارد؟ آیا برای بیمارسان مناسب هست یا خیر؟ برای دانستن پاسخ این سوالات تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
درهای شیشه ای کشویی قوام بصری ایجاد می کنند
نمای شیشه ای در ورودی اصلی دارای سیستم درب اتوماتیک کشویی به عنوان یک ویژگی زیبایی است. در عین حال، درها به اندازه کافی محتاط هستند که طراحی شیشه ای ثابت را مختل نکنند. شرکت ما درب اتوماتیک کشویی نوآورانه با برگ های درب شیشه ای یکپارچه ارائه کرده است. پروفیل های درب در نمای شیشه ای قابل مشاهده نیستند، بلکه بین شیشه ها قابل مشاهده هستند.

 

 

نکات هوشمندانه برای انتخاب درب داخلی
هنگام انتخاب درب داخلی جدید با انتخاب های زیادی روبرو هستید. ساده یا با درب آینه ای، جانبی، شیشه ای یا کشویی؟ سفید سنتی یا با رنگ؟ برای رسیدن به عایق صدا از اتاق جوانان چه دری لازم است؟
زیبایی درب همراه با بهره وری انرژی
از دیگر مزایای سیستم درب کشویی تولیدی ما، می توان به بهره وری انرژی و جلوگیری از اتلاف حرارت در دهلیز اشاره کرد. قاب پلاستیکی تقویت شده با فایبرگلاس بین دو شیشه یکپارچه شده و نامرئی است. این کار باعث جدا شدن حرارتی پروفیل های درب می شود. این بدان معنی است که برگ های بزرگ در به عایق حرارتی در ورودی نما و در نتیجه محافظت از آب و هوا کمک می کند.
درهای ورودی کشویی دسترسی و امنیت بدون مانع را تضمین می کنند
وقتی مدارس، گروه‌ها و خانواده‌ها شروع به ورود و خروج از ساختمان می‌کنند، باید بتواند این کار را به شیوه‌ای راحت و سریع انجام دهند. سیستم های درب اتوماتیک کشویی با درایو ثابت شده برای باز و بسته شدن دائمی طراحی شده اند که قابل اعتماد، کشویی یکنواخت و دارای عملکرد سریع هستند. جایی که تعداد زیادی از مردم جمع می شوند، ایمنی بسیار مهم است. درب کشویی بزرگ و گسترده با الزامات بالاترین استانداردهای الزامات ایمنی شخصی مطابقت دارد. مجهز به درایو، برای خروجی های اضطراری است که می توانید به سرعت از ساختمان بدون مانع خارج شوید.

 

نصب درب اتوماتیک شیشه ای در بیمارستان ها
هر روز افراد بیشتری در بیمارستان ها وارد و خارج می شوند و اکثر شرکت ها بیمار هستند. آویزان کردن پرده می تواند خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد. به جز آن، پرده های بیمارستانی برای تهویه مناسب نیستند. هنگامی که کرونا در آن زمان بیداد کرد، آگاهی عمومی از بهداشت به اوج بی سابقه ای رسید و تمام بیمارستان های کشور به طور کامل برای استفاده از درب های اتوماتیک تغییر کاربری داده اند. تحقیقات تخصصی اشاره کرد که گردش هوا یک موضوع کلیدی در پیشگیری از بیماری های بیمارستانی است. اما برای برخی از بیمارستان‌ها هنوز پرده‌ها آویزان هستند که برای گردش هوا در بیمارستان‌ها مناسب نیست.
و جهت باز شدن نامحدود نیز باعث ناراحتی پای مردم خواهد شد. در مقایسه با پرده‌های سنتی یا پرده‌های پلاستیکی، بیشتر بیماران درب‌های اتوماتیک را ترجیح می‌دهند که نیازی به لمس دستی ندارند.
بیمارستان‌های بدون درب اتوماتیک، معمولا باز هستند و تقریبا تمام روز باز هستند. این ممکن است به دلیل ملاحظات صرفه جویی در هزینه باشد. به عنوان مثال، برای گرم نگه داشتن در زمستان، و صرفه جویی در تهویه مطبوع برای مشاغل در تابستان، برخی از بیمارستان ها پرده های نخی یا پرده های پلاستیکی آویزان می کنند. اما پرده ها در بیمارستان ها از نظر امنیت اجتماعی و بهداشتی برای پیشگیری از بیماری های عفونی و مبارزه با عفونت های متقاطع در بیمارستان ها مناسب نیست. در این زمینه، شرکت ما درب اتوماتیک های با کیفیت توصیه می کند که برای رسیدن به این هدف، می توانید یک درب کشویی پرتردد یا یک درب گردان بزرگ دو بال نصب کنید.
عملکرد درب های اتوماتیک در بیمارستان
در هوای سرد یا گرم در بیمارستان، سازندگان درب های اتوماتیک می توانند از همرفت هوای داخلی و خارجی جلوگیری کنند، دمای تنظیم شده داخل بیمارستان را حفظ کنند و در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. لابی طبقه اول بیمارستان نسبتا باز است و پرسنل مکرر رفت و آمد می کنند. اغلب به عنوان منطقه ثبت نام و اتاق اورژانس ترتیب داده می شود. درب های اتوماتیک گردان بزرگ دوباله ورود و خروج صندلی را تسهیل می کند و درب کشویی در وسط نیز در مواقع اضطراری هنگام قطع برق یا اعلام حریق که کانال تخلیه را تشکیل می دهد باز می شود.
مزایای درب اتوماتیک کشویی
درب اتوماتیک کشویی برای رفت و آمد زیاد افراد و عبور ویلچرها و گاری های جراحی مناسب است: درب کشویی فضای کمی را اشغال می کند: به افراد در داخل و خارج به طور همزمان آسیب نمی رساند و می توان آن را نصب کرد.
درب کشویی فضای کمی را اشغال می کند: به افراد در داخل و خارج به طور همزمان آسیب نمی رساند و می توان آن را نصب کرد.
در مواقع اضطراری مانند قطع برق یا اعلام حریق، می توان آن را در جهت ۹۰ درجه باز کرد تا یک کانال تخلیه اضطراری (۴۰۰۰-۶۰۰۰) میلی متر برای تسهیل تخلیه اضطراری ایجاد شود.
طیف وسیعی از محصولات تولیدی ما
تقاضا برای درب های اتوماتیک وجود دارد زیرا آنها یک راه حل امنیتی ساده و راحت برای ورودی ها و خروجی ها ارائه می دهند. آنها شامل مجموعه ای از محصولات مختلف از جمله درب های کشویی، درب های گردان و سایر درب های اتوماتیک هستند.
پیکربندی درب اتوماتیک ما با توجه به شرایط استفاده مجهز شده است. سیگنال باز شدن درب روی درب اتوماتیک سیگنال سوئیچ و سنسور مادون قرمز است و سرعت واکنش نیز سریع است.

ویژگی درب های اتوماتیک عبارتند از:
بالای آن مجهز به نور لیزر و سوئیچ کنترل دستی است.
بالای برگ درب برای جلوگیری از گرد و غبار آب بندی شده است.
با چرخش اتوماتیک و عملیات دستی نیمه اتوماتیک.
اثر ضد باد بالایی دارد و می تواند محیط داخلی ساختمان را تا حد زیادی بهبود بخشد.
کارکرد توقف موقعیت از پیش تعیین شده را دارد که زیبا و راحت عبور می کند.
درب های اتوماتیک نه تنها می توانند راه حلی راحت و ایمن را برای شما تضمین کنند، بلکه می توانند با جلوگیری از خروج هوای سرد یا گرم، به مصرف انرژی شما نیز کمک کنند. این به نفع قبض گرمایش یا هزینه های تهویه مطبوع شما است.

رویکرد ما کارآمد، کامل و مهمتر از همه کیفیت است. به لطف تجربه گسترده، ما می دانیم که اتوماسیون درب چگونه بهینه کار می کند.
قوانین درب های اتوماتیک
اتوماسیون درب نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم دارد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان و مهمانان شما می توانند ایمن و مطمئن در داخل و خارج ساختمان حرکت کنند. هدف این قوانین و استانداردها تضمین بیشترین ایمنی برای افرادی است که از درب ها و دروازه های اتوماتیک عبور می کنند.
ما ارزیابی ریسک را انجام می دهیم و همراه با مشتری، حساب دقیق کاربران، ایمنی و استفاده در همه تاسیسات را در نظر می گیریم. درب های اتوماتیک نیاز به بازرسی سالانه دارد. این بدان معنی است که امنیت همیشه در دستور کار است. اگر با نصب اتفاقی بیفتد، همچنین مهم است که بدانید با چه کسی تماس بگیرید تا بتوانید به سرعت خارج شوید.
ما تمام تاسیسات را به سرعت و حرفه ای انجام می دهیم. این امر هم در مورد اتوماسیون درب و هم برای پمپ های درب دستی معمولی صدق می کند.
با ما تماس بگیرید و بهترین راه حل را برای درب یا درب اتوماتیک جدید خود دریافت کنید. ما انواع کارها را در نصب اتوماسیون درب با تجربه گسترده در راه حل های ویژه انجام می دهیم.
آیا قصد نصب درب های اتوماتیک در بیمارستان را دارید؟
کاملا بدیهی است که درهای اتوماتیک را در نظر بگیرید که در آن افراد می توانند آزادانه به داخل و خارج بدون نیاز به گرفتن دستگیره حرکت کنند. ورود و خروج را آسان تر می کند و در عین حال از نظر باکتری و گسترش عفونت ایمن تر است.
اگر به فکر تعویض درب خود با درب اتوماتیک هستید، باید نکاتی را در نظر بگیرید و قوانینی را رعایت کنید. می‌توانید در همین صفحه، نکاتی برای اتوماسیون درب، درباره مواردی که باید قبل از تصمیم‌گیری در نظر بگیرید، با دقت بیشتری بخوانید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانیم در زمینه اتوماسیون درب ایمن به شما کمک کنیم با ما تماس بگیرید.
با درب های اتوماتیک ما راحتی را به دست آورید
از بازدیدکنندگان استقبال کنید، ترافیک را راهنمایی و ایمن کنید، مناطق آب و هوایی داخلی را حفظ کنید، و مناطق ویژه را با درهای کشویی اتوماتیک، درهای تلسکوپی، درهای گردان و درب های امنیتی مهر و موم کنید. ما مجموعه ای از سیستم های درب اتوماتیک بدون تماس راحت و قابل تنظیم را ارائه می دهیم که دسترسی، ایمنی و مصرف انرژی را بهبود می بخشد. ما با شما همکاری خواهیم کرد تا بهترین راه حل را برای نیازهای شما پیدا کنیم.
سخن پایانی
چه برای خانه های شخصی و چه برای ساختمان های اداری مدرن، سیستم های بسته شدن درب ما سهولت استفاده، طراحی و کیفیت درجه یک دارند. مجموعه محصولات جامع ما، طیف گسترده ای از نیازهای کاربردی را برآورده می کند و بنابراین راه حل هایی را برای تقریبا همه راه حل های درب ارائه می دهد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید