https://novintechnical.com/no/1401/04/28/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86/

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از ارکان اصلی در ساختمان ها محسوب می شود. در حال حاضر شما می توانید آن را در مراکز پر رفت و آمد مانند فروشگاه ها، بانک ها، بیمارستان ها و مراکز مسکونی و تجاری مشاهده کنید. وظیفه اصلی درب اتوماتیک شیشه ای تامین کردن امنیت ساکنان و همین طور سهولت رفت و آمد می باشد. درب شیشه ای اتوماتیک انواع گوناگونی دارد که هر کدام از آن ها دارای یک سری ویژگی ها می باشد. شما برای انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای حتما باید به نوع ساختمان و نیازهایی که دارید و اندازه آن توجه کرده و سپس سفارش درب بدهد. در ادامه یک سری مطالب مناسب در مورد درب اتوماتیک شیشه ای به شما می گوییم پس با ما در ادامه با نوین تکنیکال مرکز فروش انواع درب اتوماتیک همراه باشید.

 

اهمیت استفاده از درب

از قدیم تا به امروز درب یکی از ارکان اصلی در ساختمان ها می باشد. ساختمانی که درب ندارد در واقع هیچ امنیتی ندارد و ما تا به حال ساختمانی را ندیده ایم که درب ورودی نداشته باشد. حتی جاها و امکان عمومی هم دارای درب می باشند و این نشان می دهد تا چه اندازه درب اهمیت دارد.

در صنعت درب یک سری تغییرات گسترده ای رخ داده و بشر از آن ها به خوبی استفاده کرده است. امروزه درب اتوماتیک به دلیل مزایا و ویژگی هایی که دارد و همین طور طول عمر و ظاهر زیبایی که داشته استفاده قراوانی می شود. درب اتوماتیک شیشه ای همان طور که از نامش مشخص است بدون نیاز به دخالت دست و به صورت اتوماتیک باز می شود و بیشتر از این مدل درب برای ورودی بانک، مراکز اداری و خرید استفاده می کنند. البته لازم به ذکر است که به دلیل استفاده فراوانی که از این ساختمان می شود در نماهای گوناگون هم به کار می رود و جایگزین درب ها قدیمی شده و کارایی خیلی زیادی دارد.

 

برتری های استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای ؟

درب اتوماتیک شیشه ای یک سری مزایایی دارد که همین ویژگی ها و مزایا سبب شده تا از آن به خوبی استفاده کنند. در حقیقت درب اتوماتیک شیشه ای از مزیت های بالایی برخوردار بوده که در ادامه به چندتای آن ها اشاره خواهیم نمود:

  • صرفه جویی در انرژی

امروزه انرژی دارای اهمیت خیلی زیادی می باشد، کشورهای توسعه یافته سعی می کنند تا از وسایلی استفاده کنند که کم ترین میزان مصرف انرژی را داشته باشد. درب شیشه ای اتوماتیک به همین دلیل اهمیت و کاربرد زیادی دارد که سبب می شود تا صرفه جویی در مصرف انرژی گرمایشی و سرمایشی بیشتر شود و زمانی که شما از این مدل درب استفاده می کنید حدودا بین ۳۰ تا ۵۰ درصد صرفه جویی شود.

 

  • ممانعت از ورود گرد و غبار

یکی از ویژگی هایی که برای درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد این است که استفاده از این در از ورود گرد و غبار جلوگیری میکند متاسفانه امروزه با توجه به شرایط آب و هوایی گرد و غبار و گرد و خاک در خیلی از مناطقی که از مشکلات شایع به شمار می رود زمانی که درب های اتوماتیک شیشه کار گذاشته میشود از آنجایی که این درب ها فقط زمانی که سنسور های آنها به کار بیفتد باز و بسته می شوند و حضور افراد را تشخیص میدهند سبب شده تا از ورود گرد و غبار و همینطور آلودگی هوا به محیط داخل جلوگیری کند و این عامل سبب می‌شود تا امروز برای بهبود اوضاع آب و هوا و هوای محیط های داخل ساختمان به آنها به عنوان یک فاکتور تاثیرگذار نگاه کرد.

 

 

  • زیبایی ظاهری

از نظر ساختمان و همینطور طراحی دکوراسیون داخلی امروزه زیبایی ظاهری آنها اهمیت زیادی دارد به همین دلیل بیشتر طراحان معمولاً سعی می‌کنند به دنبال جاهایی بروند و از وسایل استفاده کنند که زیبایی ساختمان شان را چندین برابر بیشتر کند درب شیشه ای از نظر زیبایی ظاهری و واقعا مناسب بوده و انواع اقسام گوناگونی دارد که شما می توانید هر کدام از آنها را با توجه به ویژگی و شرایط ساختمانتان انتخاب کرده و از آنها بهره بگیرید در حال حاضر شما می توانید با بهره گرفتن از درب شیشه‌ای زیبایی ساختمانتان را به خصوص برای جاهایی مانند هتل ها و مراکز خرید و فروشگاهی که اهمیت زیادی دارند در نظر گرفته و از آنها برای زیباتر شدن ساختمانتان بهره بگیرید.

طراحان داخلی پیشنهاد می کنند برای ورودی ساختمان ها از درب های اتوماتیک پیشرفته استفاده شود تا هم زیبایی بیشتر شده و هم امنیت و ایمنی ساختمان ها افزایش یابد.

 

  • رعایت اصول بهداشتی

امروزه انواع اقسام میکروب ها و بیماری ها وجود دارد در واقع ویروس ها خیلی متنوع شدن و میکروب‌ها جان افراد را در خطر قرار می دهد به کار گرفتن از درب اتوماتیک باعث می‌شود تا درب ها بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی باز و بسته شود و همین از بروز خیلی از بیماری‌ها جلوگیری کرده و کمک می‌کند تا در بیمارستان ها و کارخانجات افراد زیادی سلامتی شان حفظ شود از این رو زمانی که شما درب اتوماتیک رو استفاده میکنید از بروز بیماری ها و گسترش ویروس ها هم جلوگیری می‌کنید.

 

خرید درب شیشه ای اتوماتیک

تا به این جا درمورد ویژگی های درب شیشه ای اتوماتیک و محصولات آن ها آشنا شدیم، اما بهتر است یک سری نکات درمورد خرید درب شیشه ای اتوماتیک به شما بگوییم.

برای خرید این محصول مانند هر وسیله دیگری باید به یک سری موارد توجه کنید. اما خرید درب شیشه ای اتوماتیک خیلی اهمیت دارد چون که امروزه با توجه به محبوبیت این مدل درب، افراد سودجویی وجود دارند که شروع به طراحی و تولید قطعات آنها می کند در صورتی که کیفیت لازم را نداشته و تاثیر زیادی روی محصولات نمی گذارند.

زمانی که آنها این کار را می‌کنند با قیمت اصلی این درب ها را به مشتریان فروخته و جای قطعات با کیفیت جایی می زند به همین دلیل در زمان خرید درب شیشه ای اتوماتیک حتماً باید به اصل بودن قطعات آنها توجه کنید موتور درب شیشه ای فاکتور خیلی اصلی در این زمینه می ماند و همینطور زمانی که اگر شما موتور با کیفیت روی در پا قرار ندهید نه تنها برای شما کارایی نخواهد داشت بلکه پس از مدتی باید دوباره به سراغ درب دیگری بروید.

 

از طرف نوع درب شیشه ای هم اهمیت زیادی دارد امروزه انواع اقسام درب شیشه ای وجود دارد که هر کدام دارای یک ویژگی متفاوت بوده و کمک میکند تا شما بتوانید هر کدام از آنها را که میخواهید تهیه کنیم کاری که باید در این زمینه در نظر داشته باشید این است که به صورت مداوم و همینطور به صورت کلی نیازهای ساختمانتان را بررسی کرده و مطابق با آن به سراغ یک درب جدید بروید.

 

خرید اینترنتی درب شیشه ای اتوماتیک

شما می توانید درب شیشه ای اتوماتیک را با روش های جدید تر و در زمان کم تهیه کنید. درب شیشه ای اتوماتیک انواع و اقسام گوناگونی دارد و متاسفانه در چند سال گذشته خریدهای حضوری محدودیت های زیادی برای کسانی که دسترسی به آن نداشته اند ایجاد می کرد. شما می توانید خرید اینترنتی را یک ویژگی و برتری فوق العاده در نظر بگیرید.

اما امروزه شما می توانید با خرید درب شیشه ای اتوماتیک به صورت اینترنتی در کوتاه ترین زمان ممکن یک درب را سفارش دهید. به عنوان مثال اگر شما در یک شهر دیگر قرار دارید و می خواهید درب اتوماتیک را از تهران تهیه کنید باید مسیر زیادی را برای رفت و آمد طی کنید و هزینه های بیشتری پرداخت کنید. در صورتی که در حال حاضر با خرید های آنلاین دیگر نیازی به پرداخت هزینه ها و خستگی رفت و آمد و زمان برای پیدا کردن فروشگاه مناسب نیست.

شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از فروشگاه معتبر آنلاین این محصول را تهیه کرده و آن را در محل دریافت کنید.

 

معرفی مجموعه نوین تکنیکال

نوین تکنیکال با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع درب شیشه ای اتوماتیک فعالیت می کند. بخش گسترده ای از نوین تکنیکال به صورت آنلاین می باشد. شما می توانید پیش از خرید محصولات به صورت اینترنتی، از مشاوره کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید و پس از آن به سراغ خرید اینترنتی و آنلاین بروید.

یکی از ویژگی هایی که نوین تکنیکال دارد این است که موتور درب اتوماتیک را از بهترین برند موجود انتخاب می کند که موتور دانکر آلمان است. موتور دانکر محصولی برای کشور آلمان می باشد که در حال حاضر جزء معتبر ترین و بهترین موتور درب شیشه ای اتوماتیک می باشد. شما می توانید بهترین مدل های درب را از این فروشگاه با بهترین قیمت تهیه کنید.

زمنی که شما به سراغ خرید محصولات آنلاین می روید، فروشگاه های آنلاین سعی می کنند تا به شما قیمت مقرون به صرفه و مناسب تر از بازارهای حضوری ارائه دهند. مجموعه نوین تکنیکال هم به شما قیمت مناسب تر از فروش های حضوری ارائه داده و تخفیفات ویژه برای مشتریان خودش در نظر می گیرد.

 

ویژگی های نوین تکنیکال در یک نگاه

  • فروش محصولات با قیمت مناسب
  • استفاده از قطعات با کیفیت و اصل
  • ارسال به سراسر کشور
  • ارائه مشاوره برای خرید بهتر محصولات
برای امتیاز دادن کلیک کنید