قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

نکاتی درباره قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای یکی از سوالاتی است که افراد در زمان خرید محصول اهمیت زیادی دارد. درب شیشه ای اتوماتیک  محصولی است که امروزه طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است؛ این درب در مراکز بزرگ تجاری، اداری، فروشگاه و ساختمان‌ های مسکونی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. درب شیشه ای اتوماتیک ویژگی‌ هایی دارد که از جمله آن ‌ها سهل و آسان کردن رفت و آمد، عمر خوب و کیفیت قطعات شرکت کرد. در این مقاله قصد داریم عوامل و ویژگی‌ هایی که در قیمت درب شیشه ای اتوماتیک تاثیر دارد بیان کنیم پس با ما همراه باشید. ( نوین تکنیکال مرکز درب های اتوماتیک شیشه با بهترین قیمت و کیفیت در ایران)

 

مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک

انواع و اقسام مدل های گوناگونی برای درب اتوماتیک وجود دارند. در گذشته درب اتوماتیک مدل ساده ای داشتند در صورتی که امروزه مدل های مختلفی از درب اتوماتیک طراحی و ساخته شده اند؛ درب اتوماتیک شیشه ای کشویی، لولایی، نیم دایره و …. از جمله پر کاربرد ترین مدل های آن هستند که ویژگی های هر یک با دیگری فرق دارد. قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به مدل آن بستگی دارد هر کدام از مدل های نامبرده شده در بازار از قیمت متفاوتی برخوردارند.

 

ابعاد و متراژ شیشه

شاید برای تان جالب باشد؛ اما متراژ شیشه، مدل و کیفیت آن هم در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارد. یادتان باشد که درب های اتوماتیک که کیفیت بهتری دارند قیمت آن ها نیز بالاتر است. پس اگر بخواهید درب اتوماتیک شیشه ای گران قیمتی تهیه کنید شیشه آن تاثیر زیادی دارد. از طرفی لازم به ذکر است اگر بخواهید طرح لوگو خودتان را هم روی درب شیشه ای در بیارید برای آن هم باید هزینه پرداخت کنید. البته این هزینه ها در بهبود کیفیت کار شما انجام می شود از این رو هر اندازه خرج کنید باز هم به آن نیاز خواهید داشت.

 

موتور درب اتوماتیک

موتور درب شیشه ای اتوماتیک یکی در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. موتور روی کارکرد درب اهمیت بسیاری می‌گذارد؛ هر اندازه قوی باشد، کارکرد درب شیشه ای اتوماتیک را بهبود می بخشد. امروزه اگر به دنبال موتور با کیفیت برای درب هستید از موتور دانکر المان استفاده کنید. موتور دانکر کیفیت خیلی زیادی دارد و در کشور المان طراحی و ساخته شده است، قطعاتی که در موتور دانکر المان اصل استفاده شده است طول عمر خیلی زیادی و درب شما کمک می کند تا خیلی راحت و آسان کار کند و گیر نکند.

 

ظاهر درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه زیبایی ظاهری در خرید محصولات هم اهمیت زیادی دارد؛ درب ساختمان های مسکونی لوکس، به زیبا بودن محصول اهمیت زیادی می دهند. طراحان دکوراسیون به سراغ درب اتوماتیک شیشه ای می روند که هم کارایی خوبی داشته باشند و هم زیبایی ظاهری داشته باشند. درب‌های شیشه ای که ظاهی دایره ای و نیم دایره ای دارند از سایرین زیبا تر هستند.

 

در زمان خرید حتما به نکات زیر توجه کنید:

امروزه با توجه به این که درب اتوماتیک شیشه ای قیمت بالایی دارد؛ محصولات تقلبی در بازار عرضه می‌شوند که کیفیت قطعات مانند درب شیشه ای اصل و اورجینال نیست؛ این مدل درب ها هزینه تولید کمتری دارند در صورتی که سود بیشتری برای تولید کننده خود دارند؛ در زمانی که این محصول را خرید کنید باید پس از مدتی آن را تعویض کنید و یا این که درب جدید تهیه کنید. پس اگر می خواهید هزینه و سرمایه خود از دست ندهید؛ حتما از شرکتی خرید کنید که معتبر است. از طرفی ضمانت و گارانتی شرکت را هم کنترل کنید تا قطعات ضمانت شده باشند و درب را هم گارانتی کرده باشند. اگر محصولی بخرید که گارانتی ندارد در زمان خرید آن پشتوانه ای نخواهید داشت؛ تمامی هزینه ها را خودتان باید پرداخت کنید. پس حتما به این نکته توجه کافی داشته باشید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید