درب شیشه ای اتوماتیک خوب

درب اتوماتیک شیشه ای خوب

ویژگی‌ های درب اتوماتیک شیشه ای خوب؟

درب شیشه ای اتوماتیک کارایی فراوانی دارد؛ چون که ویژگی های آن، این درب را از سایران متمایز کرده است. اما درب اتوماتیک شیشه ای خوب چه دربی است؟ می توان برای آن ویژگی های متفاوت در نظر گرفت تا بتوان با استفاده از آن درب شیشه ای را در نظر گرفت.

امروزه با بهبود تکنولوژی در زندگی، وسایلی طراحی و تولید شدند که بیشتر از گذشته زندگی را آسان تر کنند. درب اتوماتیک یکی از این تغییر و تحولات است چون که سبب شده تا افراد راحت تر به ساختمان ها ورود و خروج کنند. در گذشته درب با استفاده از نیروی دست باز و بسته می شد؛ پس از آن آیفون آمد؛ باز هم نیاز به فردی بود تا درب را باز و بسته کند؛ به مرور زمان درب اتوماتیک طراحی شد که دیگر نه نیازی به آیفون بود و نه فردی که درب باز و بسته کند؛ این درب‌ سیستم آن به صورت اتوماتیک است، خودکار می‌باشد و همین امر سبب شده تا نسبت به دیگر وسایل هم رده خودش، محبوبیت پیدا کند. اما درب اتوماتیک به خصوص درب اتوماتیک شیشه ای خوب چه ویژگی هایی دارد؛ در ادامه در نوین تکنیکال به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

درب شیشه ای اتوماتیک متناسب با کارایی

ابتدا باید بگوییم که درب اتوماتیک به دو مدل درب اتوماتیک شیشه ای و درب اتوماتیک کرکره ای تقسیم می شود. درب اتوماتیک شیشه ای ظاهری زیبا و جلوه ای بهتر دارد؛ از این رو در ساختمان های اداری و تجاری از آن استفاده می شود. از طرفی خود درب اتوماتیک شیشه ای به انواع و اقسام گوناگونی تقسیم می شود که هر کدام یک ویژگی دارد. کسی که بخواهد درب اتوماتیک شیشه ای تهیه کنید پیش از انجام هر کاری باید ببیند که کدام مدل نیازهای او را برطرف می کند. به عنوان مثال درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دو مدل فریم دار و بدون فریم دارد که قیمت هر کدام از آن ها با همدیگر فرق دارد و کارکردشان هم متفاوت است که قبل از خرید باید به آن توجه کنید. از طرفی میزان عبور و مرور افراد، حمل و نقل وسایل، راحتی و میزان ترافیک و نکات ایمنی و امنیتی از جمله مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

 

کیفیت قطعات

درب اتوماتیک شیشه ای خوب، قطعات با کیفیتی در آن به کار رفته است. متاسفانه وسایلی که در بازار محبوب می شوند به سرعت محصولات فیک آن ها هم زده می شود. برخی از افراد سودجو به تولید درب های فیک و تقلبی می کنند و از آن جایی که این محصولات کیفیت قطعات اصلی را ندارند؛ مدتی پس از استفاده نیاز به تعویض، تعمیر و سرویس دارد. در صورتی که درب اتوماتیک شیشه ای اصلی به خوبی کار می کند و طول عمر بالایی دارد. قطعات درب اتوماتیک به شرح ذیل هستند:

  • میکروسوییچ
  • تابلو فرمان
  • مولد درب اتوماتیک
  • ریموت درب
  • سنسور یا چشمی درب اتوماتیک
  • قفل مکانیکی و قفل برقی
  • پایه درب اتوماتیک

 

ضمانت و گارانتی محصول

درب اتوماتیک شیشه ای معمولا قیمت بالایی دارد و هر اندازه که کیفیت آن و شرکت های سازنده بالاتر باشد، قیمت آن بیشتر است. زمانی که شما یک محصول خوب بخرید باید قطعات آن ضمانت و گارانتی شرکتی مناسبی داشته باشند. از این رو در زمان خرید اگر به دنبال درب اتوماتیک خوب هستند این مورد را مد نظر قرار دهید.

 

استفاده از فریم آلومینیومی

آلومینیوم کیفیت بالایی دارد؛ اگر در درب شیشه ای اتوماتیک استفاده شود؛ کیفیت آن را چند برابر می کند. از این رو از ویژگی هایی درب اتوماتیک شیشه ای خوب به فریم آلومینیومی اشاره کرد. زمانی که فریم آلومینیومی به عنوان چارچوب قرار بگیرد؛ تنوع رنگ هم دارد. درب اتوماتیک یک لنگه متحرک و بدون لنگه ثابت معمولا این ویژگی را دارند.

 

معرفی شرکت نوین تکنیکال

شرکت نوین تکنیکال با سال ها سابقه در زمینه عرضه درب اتوماتیک شیشه ای با ضمانت و گارانتی تک تک قطعات فعالیت می کند. محصولات این مجموعه با تنوع بالا و قیمت کاملا مناسب عرضه می شود.

برای امتیاز دادن کلیک کنید