درب اتوماتیک شیشه ای – هر آن چه درباره آن

درب اتوماتیک شیشه ای و هر آن چه باید درباره آن بدانید

می‌توان درب اتوماتیک شیشه ای را یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین درب‌های موجود نام برد زیرا این درب‌ها از عوامل تشکیل دهنده‌ی خوبی ساخته می‌شوند به‌گونه‌ای که اپراتور و هم‌چنین ضخامت خوبی که درب اتوماتیک اتوماتیک شیشه ای دارا است،از نکات بسیار مهم این درب می‌باشد.

قفل برقی درب اتوماتیک شیشه ای

قفل برقی در درب شیشه ای اتوماتیک یکی از فرآیندهای بسیار عالی در انواع این مدل درب محسوب می‌شود که به‌راحتی می‌تواند با اثر انگشت افراد و پسوورد مرموز آن‌ها باز و بسته شود بهتر است بدانید که در قفل برقی درب اتوماتیک شیشه ای عمدتاً افراد خاص که با این رمز سر و کار دارند همراه با کد مخصوصی که خود آن‌ها فقط از آن اطلاع دارند محیط را کنترل و مدیریت می‌کنند.

امنیت قفل برقی درب اتوماتیک شیشه ای

 امنیت قفل برقی در این‌گونه درب‌ها بسیار بالا می‌باشد به‌همین دلیل مزیت ویژه این درب‌ها نسبت به انواع درب‌های دیگر که مورد استفاده است نیز دارد خاطر نشان می‌کنم که سیگنال‌هایی که در قفل برقی وجود دارند باعث می‌شوند که این قفل بتواند فرمان را دریافت و ساختار خود را به نحو احسن انجام دهد.

تقاوت قفل برقی درب اتوماتیک شیشه ای

قفل برقی که عموماً برای درب اتوماتیک شیشه‌ای نصب می‌شود قفل‌هایی هستند که بسیار با قفل‌های قدیمی تفاوت دارد به گونه‌ای که نصب قفل برقی برای این درب‌ها بسیار آسان البته می‌باشد و افراد به‌راحتی می‌توانند آن‌را نصب نمایند.

کیفیت درب اتوماتیک شیشه ای

شما باید بدانید که کیفیت درب‌های اتوماتیک شیشه ای می‌تواند رابطه‌ی مستقیمی با قیمت آن‌ها داشته باشد به‌طوری‌که که فریم‌ها و قاب‎های این‌گونه درب‌های اتوماتیک شیشه ای هر کدام با تنوع خاصی همراه هستند به‌همین دلیل جوابگوی سلایق بسیاری از افراد در جامعه می‌باشند درب اتوماتیک شیشه ای بخاطر کاربرد و استفاده بالایی که دارد بسیار مورد توجه مردم قرار می‌گیرد..

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

در درب اتوماتیک تلسکوپی که با یک پیچیدگی فشرده برای انواع ورودی‌های بزرگ مورد کاربرد قرار می‌گیرد باید توجه داشته باشید که موتوری که در قسمت مبداء این درب وجود دارد که کیفیت خود را با قدرت عالی آن به اتمام می‌رساند به‌شکلی است که سیستم این درب را با کیفیت عالی بتوانند نشان دهد.

کارایی درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

 گذرواژه‌هایی که در این سیستم در حال حرکت وجود دارد ارائه ساختار و کارایی درب را بالا می‌برد به عرض می‌رسانم که شما اگر حالتی که در سیستم‌های کشویی این درب وجود دارد را مطابق با حساسیت خاص آن تطبیق دهید درب می‌تواند به راحتی کارایی خود را نشان دهد.

حساسیت محیط با درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

 زیرا سنسور محافظ در تجهیزات امنیتی که در برگ‌های متفاوت درب اتوماتیک تلسکوپی است یک هشدار جدی برای ورود و خروج در انواع ساعت‌های شلوغ می‌باشد باید با این مسئله آشنایی داشته باشید که حتی تشخیص چهره در این درب نیز یکی از حالت‌های امنیتی مهم در درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می‌باشد پس بهتر است بدانید که شما برای مکان‌هایی که از حساسیت بالایی برخوردار است و به ایمنی و امنیت اهمیت  فراوانی داده می‌شود بهتر است  از این گونه درب‌ها استفاده نمایید.

درب  اتوماتیک شیشه ای گرد

در بین انواع درب‌های شیشه ای درب اتوماتیک شیشه ای گرد را که به‌صورت نیم دایره و در برخی مواقع به شکل قوس نیز می‌باشد را دیده باشید ظاهر کلاسیک و جالب این درب‌ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر فریبندگی ساختمان شما داشته باشد، عموماً درب اتوماتیک شیشه ای گرد برای افرادی که به معماری‌های بسیار ویژه احترام زیادی قائل هستند بسیار توصیه می‌شود باید خاطر نشان کنم که تبادل هوا در درب اتوماتیک شیشه ای گرد در پایین ترین حدی که ممکن است به آن فکر کنید قرار دارد  استفاده از این‌گونه درب را ممکن است در بسیاری از هتل ها و سالن‌های کنفرانس دیده باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه‌ای

اگر به دنبال درب شیشه ای اتوماتیک هستید که بتواند یک طراحی منحصر به فرد با هوشمندسازی بالا داشته باشد می‌توانیم به شما درب اتوماتیک زاویه‌ای را پیشنهاد کنیم زیرا این درب این قابلیت را دارد که برای مشخص نمودن حرکت ورود و خروج از یک نوع حسگر خاص استفاده نماید هم‌چنین یکی از مزیت‌های اصلی درب اتوماتیک شیشه ای زاویه‌ای می‌توان فضای زیاد برای تردد، رفت و آمد افراد را در جریان قرارداد اگر از فضای کمی استفاده می‌کنید پیشنهاد من به شما استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای زاویه‌ای می‌باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

درب اتوماتیک شیشه‌ای تاشو که حتی برای اعلام حریق از یک  سیستم خاص پیروی می‌کند با اثر انگشت نیز کارایی خود را انجام می‌دهد اعتقاد داشته باشید که  هرگونه دود، آتش و یا گاز را با نصب اعلام حریق در درب شیشه ای تاشو می‌توانید به‌راحتی متوجه شوید و بدون هیچ‌گونه آسیب و مشکلی نیست تا  برای خروج اقدام فرمایید.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

شاید جمله همیشه باز همیشه بسته را شنیده باشید بله درست حدس زده‌اید، این جمله مربوط به درب اتوماتیک شیشه ای گردان می‌باشد درب اتوماتیک شیشه ای بسیار مورد کاربرد و برای به حداقل رسیدن امنیت به‌کار می‌رود به‌طور مثال شما این درد را حتماً در انواع بانک‌ها مشاهده کرده‌اید.

 درب اتوماتیک شیشه‎  گردان دوقلو

این درب ازدو قسمت تشکیل می‌شود که با زاویه‌ی ۹۰ درجه در کنار یک‌دیگر قرار می‌گیرند زمانی‌که  یک طرف درب باز شود طرف دیگر بسته می‌شود و این‌گونه است که نام درب شیشه ای گردان دوقلو را بر روی این درب گذاشته‌اند این‌گونه است که هوای گرم و یا هوای سرد نمی‌تواند به داخل محیط راه پیدا کند و این گزینه خوبی برای جلوگیری از اسراف در انرژی می‌باشد.

 ظاهر زیبای درب اتوماتیک شیشه ای

عموماً افرادی که به محیط زیست علاقه بسیاری دارند درب‌های شیشه ای را یکی از درب‌های بسیار کارآمد با ساختار متفاوت برای بشر می‌دانند درب اتوماتیک شیشه ای گردان که دربی بسیار مفید برای مکان‌های پر رفت و آمد می‌باشد با طراحی زیبا یکی از نکات مهم برای خرید آن می‌باشد.

مزیت اصلی درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب اتوماتیک که در مدل‌های گوناگون عرضه می‌شود می‌تواند چشم انداز زیبایی برای مکان‌های متفاوت داشته باشد که باعث آرامش بیشتر برای افراد با وجود مزایای مختلف آن از درب‌های پرطرفدار می‌باشد هم‌چنین این مدل درب‌ها برای راحتی عبور و مرور کودکان ، افراد معلول و افراد مسن بسیار مناسب است.

 

 

برای امتیاز دادن کلیک کنید