انواع درب اتوماتیک شیشه ای

بسیاری از افراد و شرکت‌ها برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای هزینه‌های زیادی صرف می‌کنند؛ چرا که امروزه این مدل درب از محبوبیت زیادی برخوردار است. درب اتوماتیک شیشه ای متداول ترین مدل درب اتوماتیک است که انواع مختلفی دارد. در ادامه مطلب در وب سایت نوین تکنیکال به آن‌ها اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک شیشه ای برقی

در این پاراگراف قصد داریم توضیحاتی درباره درب اتوماتیک شیشه ای برقی ارائه دهیم. این مدل درب در اماکن پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب اتوماتیک شیشه ای برقی مزایای زیادی دارند که یکی از آن‌ها امنیت است. این مدل درب را می‌توان طوری برنامه ریزی کرد که از یک طرف به صورت خودکار با استفاده از چشمی درب را باز کرد و از قسمتی دیگر با استفاده از دستور دستی رمز یا همان زنگ زدن، درب اتوماتیک شیشه ای را باز نمود. درب شیشه برقی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از: شیشه سکوریت، اپراتور، کاور آلومینیوم یا استیل، قفل برقی، موتور، استابلایزر و مرکز کنترل.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

در این بخش نگاهی به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی خواهیم انداخت؛ این مدل از درب یکی از پر کاربرد ترین‌ هست و زیر مجموعه‌ای، از درب‌های خطی به شمار می‌رود. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی، اسلایدینگ هم نامیده می‌شود که با استفاده از حسگری که در بالای آن قرار دارد، ورود و خروج افراد را کنترل می‌کند.

ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

باز و بسته شدن آن به صورت کشویی است

در اماکن پر تردد کارایی خیلی بالایی دارد

دارای حسگرهایی هستند که ورود و خروج افراد را کنترل می‌کند

موتور و قطعات قوی دارند

درب اتوماتیک شیشه ای تلکسوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلکسوپی هم نوعی خطی است و برای جاهایی که نیاز به باز شدن عریض دارند مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. این مدل درب اتوماتیک قابلیت این را دارد که در کاملا باز و بسته و یا نیمه باز و بسته شود. به عبارتی دیگر انواع درب اتوماتیک شیشه ای تلکسوپی نوعی پیشرفته از کشویی است.

کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به این صورت عمل می‌کند که درب پس از شناسایی حرکت با استفاده از حسگر، لت اول که در مرکز این درب قرار می‌گیرد تکان خرده و روی دومی قرار گرفته و تا درب بتواند باز و بسته شود. نکته‌ای که درباره این درب مهم است این است که میزان باز شدن آن را می‌توان کنترل نمود.

درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ

اگر بخواهیم سومین مدل از درب اتوماتیک شیشه ای را معرفی کنیم باید انواع درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ را نام ببریم. این مدل درب به صورت لولایی باز و بسته می‌شود و با برق کار می‌کند و مانند درب کشویی حسگر الکترونیکی دارد.

کارایی درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ

برای این که بخواهید از انواع درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کنید بهتر است نکاتی را در مورد این مدل در نظر بگیرید. زمانی که می‌‌توانید از این درب استفاده کنید که بخواهید از فضا حداکثر استفاده را کنید طوری جا برای حرکت ریلی نداشته باشید. همچنین برای حرکت با دهنه های کم عرض درب اتوماتیک هم از این مدل می‌توانید استفاده کنید.

چشمی درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده است که یکی از آن‌ها چشمی درب است. چشمی درب از اشعه مادون قرمز برخوردار می‌باشد که با قرار گرفتن آن در بالای درب، رفت و آمد افراد را شناسایی کرده و در زمان حرکت مستقیم افراد به سوی درب، آن را باز می‌کند. چشمی سنسور درب باید دقیق کار کند تا درب را بتواند در زمان مناسب باز و بسته کند اگر نتواند به خوبی کار کند درب نصفه باز و بسته شود.

مزایای بهره گیری درب اتوماتیک شیشه ای

جابه جایی راحت در اماکن شلوغ و پر تردد

باز و بسته شدن با استفاده از ریموت

حرکت ساده و بی صدا

صرفه جویی در زمان و انرژی

ایمنی و امنیت بالا

سهولت ارائه خدمات در مراکز درمانی و فروشگاه‌ها

فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای

با توجه به همه گیر شدن استفاده از انواع درب اتوماتیک شیشه ای، امروزه افرادی به سود جویی در این بازار روی آورده اند تا محصولات تقلبی را به جای اصل و اورجینال بفروشند. درب اتوماتیک شیشه ای از قطعات مختلفی تشکیل شده است اصولا با کیفیت ترین آن‌ها که معمولا اصل و اورجینال هم هستند، از موتور دانکر آلمان ساخته شده اند که یکی از بهترین برندها در سراسر جهان است.

مدت زمان اجرای درب اتوماتیک شیشه ای

این که از چه شرکتی چه محصولی را خرید می‌کنید بسیار مهم و تاثیر گذار است؛ چرا که میزان و نحوه ارائه خدمات متفاوت است، به عنوان مثال یک شرکت می‌تواند چند روزه خدمات نصب را انجام دهد در صورتی که دیگری یک هفته نیاز دارد؛ اما به صورت عمومی سه روزکاری مدت زمان نصب و راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای است.

اعتماد به کدام شرکت فروشنده

تا به این جا با موارد انواع درب اتوماتیک شیشه ای آشنا شدیم؛ افراد زیادی هستند که علاقه به خرید این مدل دارند؛ اما نمی‌دانند که چگونه و از چه شرکتی باید خرید کنند. برای این که بتوانید از فروشگاه معتبر خرید کنید بهتر است اظهار نامه مالیاتی را از آن‌ها دریافت کنید و با یک جستجو آسان اصالت آن را به دست آورید؛ چرا که مجموعه‌های تقلبی از آن برخوردار نیستند.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

 انواع درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به مدل آن از قیمت متفاوتی برخوردار است. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی با تلسکوپی هزینه متفاوتی دارد. همچنین آپشن های درب اتوماتیک هم روی آن تاثیر دارد. هر چه ویژگی‌های آن بیشتر باشد هزینه آن بالاتر است. برای دریافت قیمت دقیق از درب اتوماتیک بهتر است با کارشناسان و متخصصان این حوزه مشورت کنید. شرکت نوین تکنیکال یکی از مجموعه‌های فعال است که زمینه طراحی و ساخت درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می‌کند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید