درب شیشه ای کشویی مدل مثلثی

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه  ای کشویی

عملکرد این سیستم مشابه درب شیشه ای عادی است با این تفاوت که از لحاظ ظاهر، این درب به صورت مثلثی طراحی و ساخته می شود. استفاده از این نوع درب، در زیبایی و جلب نظر در ورودی ساختمانهایی که دارای معماری با نماهای خاص می باشند توصیه می گردد.

نحوه کارکرد درب شیشه ای کشویی

این نوع درب به صورت کشویی و با زاویه ۹۰ درجه باز و بسته می شود و برای ورودی های گوشه و با معماری مدرن، قابل استفاده می  باشد. به دلیل نحوه خاص قرارگیری درب ها، از تابش مستقیم نور به داخل جلوگیری می گردد.

این گونه درب های اتوماتیک دارای یک ترکیب زیبا و به کارگیری دو درب بازکن کشویی اتوماتیک به صورت زاویه دار بوده که با ظاهری زیبا و مدرن جهت مکان هایی با معماری خاص پیشنهاد می گردد.

در این بخش میخواهیم به توضیحاتی درباره ی این نوع درب شیشه ای اتوماتیک بپردازیم که در ساختمان و مغازه های تجاری و… بسیار دیده میشود و شما هم میتوانید یکی از این نوع درب ها برای مکان و ساختمان خود نصب و راه اندازی کنید .

بیشترین زیبایی و پر کاربردترین جلوه ی ساختمان درب های اصلی هستند و مشخص کردن ساختمان ها در بعضی شرایط با درب های آن ها است و همین درب ها بسیار در امنیت ساختمان تاثیر می گذارد.

با پیشرفت های روزانه تکنولوژی درب های موجود در دنیا هم دچار تغییر و تحولات ساختار با تکنولوژی شده است. این نوع درب هم یکی از این تغییرات است که در این متن میخواهیم به آن بپردازیم . درب های شیشه ای اتوماتیک، در خیلی از مکان های کشور دیده میشود اثرات تکنولوژی است و برای راحتی تردد افراد طراحی شده است که به دو مدل دستی و اتوماتیک موجود می باشد.

شرکت نوین تکنیکال برای انتخاب کردن درب شیشه ای اتوماتیک به شما بهترین و با کیفیت ترین اجناس را با کمترین مقدار هزینه پیشنهاد میکند.

این درب شیشه ای کشویی به صورت دستی نیز باز و بسته میشود ولی تفاوتی که درب شیشه ای اتوماتیک نوین تکنیکال با سایرین همکاران در زمینه نصب و راه اندازی دارد، به شرح زیر است :

پروفیل ریل فوق العاده قوی و مقاوم در برابر سایش

غلتک هایی مقاوم و خاص

مخفی بودن غلتک ها در داخل اپراتور

شیشه هرگز افتادگی پیدا نخواهد کرد

فوق العاده بی صدا

این درب به عنوان ورودی هر مکانی عنصر معرف آن مکان شناخته میشود که میتواند موجب جذب کردن افراد مختلف به داخل گردد و بهترین نوع خوشامد گویی را دارد .

استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک که از قابلیت شفاف بودن و سهولت بهره مند است و میتواند در رفت و آمد های افراد تاثیر بسزایی بگذارد.

درب شیشه ای اتوماتیک را میتوان در دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم بندی کرد و هر دو مدل از درب شیشه ای کشویی را شرکت نوین تکنیکال قادر به نصب و راه اندازی می باشد.

هر کدام از درب های شیشه ای اتوماتیک میتواند قابلیت های بسیار متفاوتی داشته باشد. تنها تفاوتی که این نوع درب با درب شیشه ای کشویی اتوماتیک دارد این است که درب شیشه ای اتوماتیک دارای موتور های حرکتی و  همچنین سنسور های باز و بسته شونده است که به راحتی تردد افراد، بسیار کمک میکند.

موارد استفاده درب شیشه ای اتوماتیک در مغازه ها می باشد؛ و برای مغازه هایی متناسب تر است که از عمق محدود تر و کوچکتر برخوردار است و جهت جایگیری بیشتر اجناس و راحتی در باز و بسته شدن استفاده میشود.

برای امتیاز دادن کلیک کنید