درب شیشه ای ریلی

درب-اتوماتیک-شیشه-ای-گرد

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای دستی ریلی لولایی توسط لولا مهار شده است و عمل باز و بسته شدن درب شیشه ای دستی، توسط لولاها، کنترل و مدیریت می گردد. درب شیشه ای دستی ریلی بر روی ریلی حرکت می کند که فقط از نظر باز و بسته شدن با درب شیشه ای لولایی تفاوت دارد.

حال این سوال برای اکثر مشتریان پیش می آید که درب شیشه ای دستی لولایی خریداری کنند یا درب شیشه ای دستی ریلی؟ پاسخ ما به مشتریان عزیز بدین صورت است که اگر فضایی که قرار است برای آن درب تعبیه گردد کم می باشد، بهترین انتخاب درب شیشه ای دستی ریلی می باشد زیرا که این مدل درب شیشه ای به هنگام و باز بسته شدن دیگر نیازی به اشغال فضا و گردش درب به جهت باز شدن نمی باشد و در نتیجه به فضای کمتری برای باز و بسته شدن دارد.

 درب شیشه ای  بر خلاف مدل ریلی، فضای نسبتا زیادی را برای باز و بسته شدن اشغال می کند. در صورتی که می خواهید برای ویترین و درب ورودی مغازه یا فروشگاه خود استفاده کنید، درب شیشه ای دستی  پیشنهادنمی گردد، زیرا به هنگام باز شدن  درب به پشت ویترین به کشیده می شود که جلوه ی بدی را برای ویترین شما به وجود خواهد آورد.

درب شیشه ای ریلی    معایب درب شیشه ای دستیریلی که می توان به آن اشاره کرد، عدم آشنایی اکثر مردم با این مدل درب ها می باشد که به هنگام گشودن درب شیشه ای دستی، همانند درب لولایی اقدام به باز کردن درب می نمایند و با فشردن درب موجب خارج شدن درب از ریل خود و آسیب دیدن درب شیشه ای دستی می شوند. در صورتی که بخواهید درب به صورت کامل بسته شود از درب شیشه ای دستیلولایی استفاده کنید، زیرا درب شیشه ای دستیریلی به دلیل وجود ریل و چرخ می تواند خود به خود حرکت کند و در صورتی محل مورد استفاده تراز نباشد.

درب در گذشته به تخته های چوبی و فلزی مستطیل شکل گفته می شد که اندازه آن تقریبا با قد انسان برابری داشت و یا اندکی بزرگتر بود، محل نصب آن نیز در محل بازه دیوار ساختمان ها و محل ورورد و خروج بناها نصب می شد. اما امروزه درب ها تغییرات بسیارییافتهاند و حداقل عرض درب ۸۰ سانت بوده و در مواردی حتی به ۳ متر نیز می رسد. از نظر ارتفاعی نیزنمی توان برای درب ها محدودیتی ایجاد نمود و توسط کتیبه معمولا بالای درب پر می شود.

 درب شیشه ای ریلی   تابه کنون از در به‌عنوانوسیله‌ای برای ورود و خروج از ساختمان استفاده‌شده و درب شیشه‌ای دستی از متنوع‌ترین و پرکاربردتریندرب‌هایشیشه‌ای است که با حرکتی خطی و زاویه‌ای در کمترین فضا به‌عنوانگزینه‌ای استاندارد و پرمصرف که درگذشته و حال برایفروشگاه‌ها، منازلوادارات استفاده می‌شده محسوب می‌شوند، درب شیشه‌ای دستی قابلیت اجرا به دو ثابت و متحرک رادارند. هر ساختمانی از درب برای ورودی و خروجی استفاده می‌نماید. جدیداً از درب‌ شیشه‌ای دستیبه‌عنوان اجزای اصلی هر نوع فضایی استفاده می‌کنند. معماران و طراحان کاملاً موافق استفاده از درب شیشه‌ای دستیبه‌عنوانیکی از المان‌های اصلی طراحی خود در نظر می‌گیرند. در حال حاضر انواع درب‌ شیشه‌ای مختلف در جهان تولیدمی‌شود که یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترینآن‌هادرب‌هایشیشه‌ای دستی است. درب شیشه ای دستی دارای تنوع بیش از اندازه در رنگ و نوع بازشوی درب ها بوده و مورد استفاده فراوان قرار می گیرند.

این نوع درب ها معمولا بوسیله لولا و چهارچوب به محل نصب اتصال می یابد تا استحکام آن حفظ شود تا مورد استفاده و رفت و آمد قرار گیرد. از گذشته از درب هایی ب   درب شیشه ای ریلی  ا متریال چوب و آهن استفاده فراوان صورت می گرفت که با گذشت زمان و پیشرفت علم بشری در پی ابداع ابزار و لوازم جدید برای ایجاد دکوراسیون نوین استفاده از درب شیشه ای در بین معماران و سازندگان رشد فراوانی یافت.

درب شیشه ای تماما از شیشه می باشد که گاها دارای فریم و در برخی موارد نیز بدون فریم می باشد. که بوسیله یراق آلات مخصوص به چهارچوب تعبیه شده متصل می شود.

درب شیشه ای نوین تکنیکال با بهترین کیفیت در شیشه و یراق آلات و نصب توسط تکنسین های خبره شرکت در بین رقیبان حرف اول را می زند.

درب شیشه‌ای انواع مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها با توجه به نحوه باز و بسته شدن نام‌گذاری‌های متفاوتی به خود می‌گیرند. درب شیشه‌ای دستی به‌ صورت لت‌های تمام شیشه می باشد که به‌صورت دستی باز و بسته می‌شود و شیشه‌های آن از جنس بسیار مقاوم هست تا در اثر ضربه و باز و بسته شدن مداوم و با شدت دچار آسیب و شکستگی نگردند.

درب شیشه ای ریلی همانطور که اشاره شد درب شیشه ای دستی به وسیله دست و بدون کمک نیروی موتور باز و بسته می شود که می تواند در انواع مختلف آن را نصب و استفاده نمود. بیشترین استفاده از درب شیشه ای دستی برای شیشه حمام و مغازه های کم تردد می باشد که می توان به راحتی درب را با دست باز و بسته نمود.

نکته مهم تعیین قیمت درب شیشه ای دستی نوع شیشه استفاده شده، طرح استفاده شده برای شیشه، متراژ و ابعاد شیشه می باشد علاوه بر ویژگی های شیشه که در قیمت درب شیشه ای تاثیر میگذارد، اتصالات و یراق استفاده شده برای درب شیشه ای نیز در تعیین قیمت نهایی آن تاثیر زیادی دارد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید