درب اتوماتیک 

درب شیشه ای اتوماتیک

 

ازمتداول ترین درب های مورد استفاده در میان مصرف کنندگان می باشد درب های  اتوماتیک کشویی به دلیل عملکرد ساده وکشویی آن، یکی ازپر مصرف ترین انواع درب اتوماتیک شیشه ای محسوب می گردد و در حالت استاندارد می تواند نیمی از عرض دهانه را به عنوان باز شو در اختیارکارفرما قرار دهد،درب اتوماتیک کشویی تا عرض دهانه ی ۶ متر میتواند بصورت ۲ لنگه ثابت و ۲ لنگه متحرک و همچنین ۱لنگه ی متحرک نصب گردد ،با توجه به عملکرد کشوئی و ساده آن .

استفاده از این سیستم در اکثر اماکن یکی از معمول ترین دربهای اتوماتیک می باشد و به جهت کاربرد زیاد این نوع  درب شرکت نوین تکنیکال نسبت به عرضه اپراتور ورتا المان آن را به هموطنان گرامی عرضه می کند .

بیشترین نوع مصرف درب های اتوماتیک شیشه ای ، مدل کشویی آن میباشد. دربهای اتوماتیک کشویی در دو نوع تک لنگه درب و دو لنگه درب اجرا میشوند .

درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی دو لنگه درب بازشو بصورت دو لت ثابت در کناره ها و دو درب متحرک روی آن قرار میگیرد که بصورت اورلب از نمای روبرو در موقع بسته شدن یک فریم دیده میشود.

درب های اتوماتیک دارای  یک کنترل باکس بوده که سرعت و قدرت موتور و کشنده را کنترل  مینماید ، کنترل باکس به  موتور فرمان داده و با تغییر فرکانس سرعت کشنده را کم و زیاد مینماید.

درب کشویی اتوماتیک

درب کشویی اتوماتیک یا درب های اتوماتیک اسلایدینگ یکی از بهترین و برترین درب های کشویی اتوماتیک در ایران می باشد .

 در متن زیر تفاوت مدل های مختلف درب کشویی اتوماتیک را بررسی می کنیم .

درب های  اتوماتیک کشویی ( sliding ) چیست ؟

یکی از مدل های درب کشویی اتوماتیک مدل اسلایدینگ می باشد ،که درب برقی آن به صورت ریلی باز و بسته می شود .

سیستم مکانیکی این مدل درب کشویی اتوماتیک به طوری ساخته شده است که لنگه های درب و همچنین فریم و شیشه سکوریت به وسیله هنگر ها به ریل های بالایی سیستم درب کشویی اتوماتیک متصل میشود و به وسیله آن تسمه ها و انرژی تولیدی از الکتروموتور و فرمان بورد دستگاه به صورت کشویی باز و بسته می شود .

 

مدل های دیگر در درب کشویی اتوماتیک 

درب های کشویی اتوماتیک ۴ لت :

در این مدل و حالت ۲ لت درب کشویی اتوماتیک به صورت متحرک است و دو لت دیگر از درب کشویی به صورت ثابت بوده است و دو لت های کناری ثابت و دولت های وسط و نزدیک به هم متحرک هستند  و دو لنگه در خلاف مسیر های هم حرکت میکنند و از طرفی دیگر به معنی این است که درب کشویی اتوماتیک از وسط باز و بسته می شود.

درب کشویی ۲ لت ( حالت اول ) :

در این حالت هر جفت لنگه های  درب متحرک هستند و به جهت های چپ و راست باز و بسته می شود.

درب های کشویی ۲ لت ( حالت های دوم )

 درب  در این حالت به صورت یک لت ثابت  و لت بعدی متحرک می باشد.

درب کشویی۳ لت :

در این حالت می توان یک لت را ثابت و دو لت کنار هم را متحرک اجرا کرد و هم می توان دو لت را ثابت و یک لت را متحرک در نظر گرفت.

درب کشویی تک لت : در این حالت درب به  سمت دیوار حرکت می کند و باید به میزان عرض ورودی و عرض لنگه متحرک فضا در کنار درب وجود  داشته باشد تا لت متحرک روی آن جابجا شود.

کاربرد های درب کشویی اتوماتیک به شرح زیر  می باشد :

همینطور که در متن های فوق به درب کشویی اتوماتیک اشاره شده میتوانیم ذکر کنیم که درب کشویی اتوماتیک یا همان درب های اسلایدینگ در تمامی شرایط و فضای های مناسب و غیر مناسب طراحی میشوند  و قابلیت این موضوع را دارد که در هر مکانی متصل و راه اندازی شود.

برای امتیاز دادن کلیک کنید