درب اتوماتیک شیشه ای

برتری های درب اتوماتیک شیشه ای

برتری های درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای یک محصول فوق العاده از امروزه در جنبه‌های مختلف از آن استفاده می شود اگر شما ساختمان هایی را دیده باشید که با توجه به استانداردهای روز طراحی و ساخته شده اند امکان ندارد که از این مدل درب استفاده نکرده باشند. درب شیشه ای در حال حاضر جزو محبوب ترین درب ها به شمار رفته و کارایی و کارکرد خیلی زیادی دارد.

شما می‌توانید با استفاده کردن از آنها در کمترین زمان ممکن میزان رفت و آمد و صرفه جویی در انرژی را کنترل کنید و مزایای خیلی زیادی را در نظر بگیرید. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که شما می توانید در کمترین زمان ممکن از درب شیشه ای برای رفت و آمد تا استفاده کنید. در ادامه یک سری نکات مهمی درمورد درب شیشه ای اتوماتیک بهتان می گوییم پس با ما همراه باشید.

صنعت درب اتوماتیک شیشه ای

اگر بخواهیم به گذشته برگردیم متوجه می شوید که در زمان های قدیم هم در صنعت ساختمان سازی ارزش زیادی داشته است و از آن ها به وفور استفاده می‌شد؛ اما نکته‌ای که در حال حاضر وجود دارد این است که در پای امروزی با گذشته خیلی متفاوت است و شاگردان ویژگی و حال و هوای قدیم را ندارد؛ چرا که دیگر ساختمان ها تک طبقه نبوده و به مراکز تجاری، اداری و فروشگاه های پر رفت و آمد تبدیل شدند که روزانه افراد زیادی به آن ها ورود و خروج می کند پس درب های قدیمی با مکانیسم ساده نمی تواند از پس آن ها برآیند.

 

درب اتوماتیک زمانی به میان آمد که نیاز بشر به استفاده از این درب ها یاد شد شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید استفاده کرده و از آن بهره بگیرید زمانی که این کار را انجام می دهید متوجه می شوید که تا چه اندازه این محصولات برای شما مناسب بوده و می توانید از آن به نحو احسن بهره بگیرید.

نکته که شما باید بدانید این است که خیلی ساده و راحت می توانید با استفاده کردن از ابزارها در زندگی خود و دیگران آسایش و راحتی را فراهم کنید و درب اتوماتیک شیشه ای محصول می باشد که اگر در هر ساختمانی نصب شود تردد را خیلی ساده و راحت تر کرده و همه چیز را ساده و راحت تر می کند و شما باید خیلی ساده و راحت را در زندگیتان بگذرانی و بتوانید خیلی بیشتر از آنچه که می دانید این موضوعات را در نظر داشته و به آنها توجه کنید.

صنعت درب اتوماتیک شیشه ای امروزه به عنوان یکی از پر رونق ترین و گسترده ترین صنایع تبدیل شده است که ما شاهد انواع اقسام درب اتوماتیک شیشه ای با ویژگی های گوناگون و با قابلیت‌های متفاوت هستید و شما می‌توانید آن ها را در نظر داشته و از آن ها استفاده کنید.

از طرفی خود درب اتوماتیک شیشه ای و قطعات آن هم گستردگی زیادی دارد و شما می توانید از آن ها با توجه به نیازی که برای ساختمان داری بهره بگیرید.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای

تا به اینجا در مورد ضرورت استفاده از این مدل درب در ساختمان ها آشنا شدیم؛ اما نکته که باید بدانید این است که چطور می‌توانیم درباره تهیه کنید. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای قدر اهمیت دارد که به نکات زیادی در آن توجه کنید تا وقتی که می خواهید یک محصول را در ساختمان نصب و پیاده سازی کنید؛ تمامی مراحل خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه ای اهمیت داشته و بر روی کارکرد آن تاثیر می گذارد.

عامل مهمی که ذهن خریداران را در قدم اول به خودش جلب می‌کند، قیمت درب اتوماتیک شیشه ای است. برای این درب باید به شما بگویم که قیمت آن با توجه به نوسانات بازار و موارد گوناگون روی عوامل مختلفی طبقه بندی می شود و شما باید هر روزه ورودی و لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را بررسی کنید تا بدانید که با چه قیمتی در بازار عرضه می‌شود و البته یکسری عوامل دیگر هم روی آن تاثیر دارند.

مدلی که درب اتوماتیک شیشه ‌ای دارد و قطعاتی که داخل آن استفاده شده و کیفیت آن ها و همین طور هزینه های مانند نصب و استفاده از شیشه ها و ارائه دادن قابلیت‌های امنیتی بالا از جمله مواردی هستند که می‌تواند روی قیمت این محصول تاثیر بگذارد؛ اما بهترین کار این است که شما با مجموعه نوین تکنیکال تماس گرفته و از خدمات مشاوره آن ها برای دریافت قیمت بهره مند شوید.

روش های خرید

برای اینکه شما درب اتوماتیک شیشه ای را داشته باشید می توانید به روش‌های گوناگونی برای خرید آنلاین ایجاد کنید. زمانی که شما می خواهید یک محصول را به خرید می توانید مانند گذشته به سراغ فروشگاه‌های حضوری بروید و بازارهای مختلف را بررسی کرده و در نهایت محصول مدنظرتان را تهیه کنید؛ اما ویژگی دیگری که برای شما وجود دارد و می توانید از آن استفاده کنید که دارای یکسری مزایای خیلی بزرگ هم می باشد دریافت و خرید محصولات به صورت آنلاین است.

خریدهای آنلاین در چند سال گذشته جزء مهمترین محصولات به شمار می‌رود و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. افراد زیادی با توجه به مشغله‌های زندگی و همین طور برتری های خرید آنلاین از آن استفاده می کنند و خریدهای حضوری کم کم محو شده و جای خود را به خریدهای آنلاین وب سایت های عرضه کننده محصولات می دهند شما می توانید با خرید آنلاین درب اتوماتیک شیشه ای را در کمترین زمان ممکن برای خودتان تهیه کنید بدون آنکه نیاز باشد به صورت حضوری به فروشگاه ها بروید؛ به عنوان مثال فکر کنید که در یک شهرستان زندگی می کنید و قصد دارید برای ساختمان تان یک درب اتوماتیک مناسب بخرید؛ برای تهیه آن از تهران باید چندین ساعت وقت بگذارید تا رفت و آمد داشته باشید و حدوداً زمان خیلی زیادی از شما می‌گیرد تا یک محصول معتبر را پیدا کنید. در صورتی که شما می توانید با خرید آنلاین این کارها را انجام نداده و محصولاتی متناسبی به دست آورید.

کاربرد درب اتوماتیک

  • مجتمع های تجاری و پاساژ
  • بانک و موسسات مالی و اداری
  • مغازه های کوچک و فروشگاه های بزرگ
  • فرودگاه، کلینیک و بیمارستان
  • ورودی مجتمع و منازل مسکونی، اداری و تجاری
  • امکان خصوصی و دولتی و ادارات
  • فست و فودها و رستوران ها

 

برتری های درب اتوماتیک

  • دارای باطری برای پک آپ گیری در زمان قطعی برق
  • باز و بسته شدن درب شیشه ای اتوماتیک با استفاده از ریموت
  • حرکت بی صدا و آرام در زمان بسته و شدن درب
  • مقرون به صرفه بودن محصولات
  • ذخیره انرژی سرمایش و گرمایش
  • برخورداری از امنیت زیاد
  • کنترل باکس درب

 

ابعاد درب شیشه ای اتوماتیک

برای اندازه گیری و نصب درب اتوماتیک شیشه ای باید اندازه آن را بدانید. شما پس از این که سفارش خودتان را ثبت کردید، کارشناسان پس از ثبت نهایی به مرحله پروژه می روند و ابعاد و اندازه درب شیشه ای را مشخص کرده و با توجه به آن فریم ها و لوازم جانبی آن را بررسی کرده و سایر موارد به آن را هم ارزیابی کرده و جمع بندی می کند. برای ارزیابی و تعیین کردن درب شیشه ای اتوماتیک باید به یک سری موارد توجه کرد که عبارتند از:

  • درب شیشه ای اتوماتیک عموما از یک توانایی کشش و سرعت بهره مند نیستند و شما باید نسبت به ابعادی برای شیشه های در نظر دارید و پکیج مناسب انتخاب کنید.
  • ابعاد های استاندارد برای شما با اپراتورهای معمولی بدون ایجاد محدودیت کار می کند؛ اما در ابعاد بزرگ از پکیج های قوی استفاده کند.
  • ارتفاع استاندارد عموما برای درب ها ۲۴۰ سانتی متر بوده و زیر این ابعاد مشکلی برای آن ها ایجاد نمی کند؛ اما ارتفاع بیش از حد آن باید با توجه به محل مد نظر بررسی و ایجاد شود.

 

عوامل موثر در قیمت درب

  • اپراتور درب
  • فریم درب
  • شیشه درب
  • شاسی کشی
  • حمل و نقل
  • نصب
  • کتیبه
  • شیشه سکوریت
  • لوازم جانبی باتری

 

بهترین فروشگاه درب اتوماتیک

برای خرید های آنلاین شما می توانید اقدام کنید؛ همان طور که می دانید خرید های آنلاین مزایای زیادی دارد؛ اما زمانی برای شما امکان پذیر است که شما بتوانید از جای معتبر تهیه کنید. فروشگاه درب اتوماتیک های زیادی وجود دارند که به شما محصولات زیادی عرضه می کنند؛ اما تمامی آن ها بهترین خدمات را به شما ارائه نمی دهند.

شما می توانید از فروشگاهی خدمات خوبی دریافت کنید که به شما ویژگی های مناسبی ارائه می دهند. شما می توانید از فروشگاه درب اتوماتیک شیشه ای مناسب بهترین خدمات در در این حوزه دریافت کنید، شما می توانید از این فروشگاه هم به صورت آنلاین و هم حضوری محصولات مناسب را دریافت نمایید. یک فروشگاه معتبر است که بتواند به شما محصول خوب همراه با ضامنت ارائه دهند. نوین تکنیکال با سال ها سابقه در زمینه طراحی و فروش انواع درب اتوماتیک فعالیت می کنند و هر آن چه را که شما نیاز دارید در کم ترین زمان ممکن به دست شما می رسانند. ویژگی که این فروشگاه دارد این است که شما می توانید محصولات آن را در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش داده و قطعاتی که داخل آن به کار می رود هم از بالاترین کیفیت برخوردارند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید