مدل های درب اتوماتیک شیشه ای

مدل های درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

مدل های درب اتوماتیک شیشه ای تنوع زیادی دارد. یکی از دلایل آن محبوبیت درب شیشه ای اتوماتیک و استفاده روز افزون آن در صنعت ساختمان است. درب اتوماتیک جزء پرکاربردترین درب های می باشد که ما آن را در ساختمان های پر رفت و آمد می بینیم.

درب اتوماتیک شیشه ای در واقع یک نوع درب برقی می باشد پانل های شیشه های متحرک تشکیل شده است و این دو درب از قاب های فلزی محکم ساخته شده که ابعاد و مدل های گوناگونی دارد با طراحی تولید و اجرای نصب درب اتوماتیک شیشه ای درب ورودی ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی که رفت و آمد زیادی دارند نه تنها به زیبایی محیط که یکسری مزایای دیگر را هم برای ساختمان به همراه می آوریم.

این مدل درب به صورت خودکار باز و بسته شده و باعث تسهیل در رفت و آمد و همینطور سرعت بخشیدن به آن می شوند مصرف انرژی به شدت کم شده و به همین دلیل در اماکن پرتردد میزان باز و بسته شدن درب خیلی زیاد است. از این مدل استفاده می‌کنند تا بتوانند با به کار گرفتن از آن هم جایگزین خوبی برای درب قدیمی پیدا کند و همین که خیلی ساده و راحت مصرف انرژی کمتر شود.

امروزه شاهد استفاده بیشتر از درب های شیشه ای به خصوص در ساختمان های پرتردد مثل ساختمان های اداری و تجاری هستید؛ درب شیشه ای اتوماتیک در انواع گوناگونی برخوردار است که با توجه به مدل هایی که دارد و میزان عرض ورودی می‌توان یکی از آن ها را برای ساختمان انتخاب نمود. میزان سرعت باز و بسته شدن درب قابلیت کنترل و برنامه ریزی دارد که شما می‌توانید آنها را انجام دهید. در ادامه نکاتی به شما می گوییم با ما همراه باشید.

 

انواع درب اتوماتیک

مدل های درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی ها می باشد. نکته ‌ای که باید در این زمینه بدانید این است که هر آنچه که میخواهید در این مورد در نظر داشته و آنها را اجرا کنید هر کدام از درب های شیشه ای به منظور رفت و آمد راحت در مکان‌های عمومی و ساختمان های پر تردد به کار میروند.

ابعاد در با توجه به مدل کاربری در اماکن مختلف می‌تواند متفاوت باشد در بخش های دیگر به آن اشاره کرده ایم. درب های معمولا در حالت استاندارد طراحی می شود، شما وقتی بخواهید دربی خارج از حالت استاندارد داشته باشید باید درخواست طراحی برای آن بدهید که معمولا روی قیمت آن هم تاثیر می گذارد. پس عرض درب ورودی ساختمان خیلی مهم است و شما باید در فاکتور اول به آن توجه کنید تا بتوانید این کار ها را به راحتی دربیاورید. در ادامه مدل های مختلف درب اتوماتیک را به شما معرفی کرده ایم با نوین تکنیکال مرکز درب شیشه ای اتوماتیک همراه باشید.

 

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

اولین درختی که می خواهیم به شما معرفی کنید که جزو متداول ترین مدل درب برقی از سر درب اتوماتیک کشویی می باشد که به صورت خطی بوده و در راستای محور حقوق باز و بسته می شود. این درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل اشغال فضای کم همیشه مورد توجه طراحان هستند و از آنها استفاده زیادی می شود.

درب اتوماتیک ریلی را می توان به دو صورت فریمن دار و بدون فریم اجرا کرده چند نمونه های بدون قاب درب های هوشمند از نظر شکل ظاهری زیباتر هستند اما درباره درب های کشویی که در اماکن پرتردد مورد استفاده قرار می گیرند امکان برخورد افراد به لت ها درب را افزایش می‌دهد و معمولاً برای جاهای پر رفت و آمد از مدل فریم دار استفاده می کنند.

 

درب اتوماتیک کشویی فریم لس

این مدل در همان طور که از نامش مشخص است باعث میشود که یراق آلات مخصوص داخل آن به کار نرود و همینطور از فریم ها و اپراتورهای مناسبی برخوردار نمی شود. نصب درب ها به صورتی است که فشار است به شیشه منتقل شده و از مزایای آن این است که حقوق ورودی را به ساختمان وارد کرده و فضای کمتری را اشغال می کند و زیبایی ظاهری خوبی دارد از درب های شیشه ای بدون قاب معمولاً در ساختمان های تجاری و پر رفت و آمد برای جذب مشتری بهره می‌گیرد این درب های اتوماتیک شیشه ای دارای ابعاد استاندارد بوده و اگر این بار بزرگتر میشوند در دسته کارهای سفارشی قرار می‌گیرد و معمولاً کارهای سفارشی هزینه و کار بیشتری نسبت به درب های معمولی دارند که شما باید حتماً در زمان خرید بارها توجه کنید.

 

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

مدل درب بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم که آن هم جزو پرکاربردترین مدلهای درب اتوماتیک شیشه ای است درب تلسکوپی می باشد که این مدل در راستای محور ایکس و معمولاً به صورت خطی کار می کند. این در جاهایی که میخواهند بیشترین بازی زندگی در وجود داشته باشد به کار گرفته شده چرا که این مدل نسبت به حالت کشویی باز شوندگی خیلی بیشتری دارد درباره شیشه ای تلسکوپی به صورت سه لت و ۶ ولت می باشد و دو پنل شیشه های متحرک روی پنل سوم به صورت ثابت قرار گرفته در این حالت دولت متحرک به یک سمت باز و بسته شده و معمولا این حالت نیمه تلسکوپی هم گفته می‌شود. در حالت کششی لت نیز دولت ثابت وجود دارد که شیشه متحرک روی آنها قرار گرفته و به طرفین باز می شود که به آن تمام تلسکوپی گفته می شود.

این مدل درب معمولاً یک زیر شاخه های درب اسلایدینگ محسوب می‌شود که به صورت افقی حرکت می کند در پایه تلسکوپی مانند دربهای کشویی می تواند بدون قاب یا به صورت فریم دار باشند .در مدلهای مختلف شما می توانید از این رو استفاده کنید اما یادتان باشد که درباره فریم لس از نظر زیبای بهتر است اما مانع در دید ندارند و به همین دلیل در جای خود رفت و آمد پیشنهاد می‌شود که از آنها استفاده نشود تا افراد آسیب نبیند.

 

درب کشویی لولایی

مدل دربی که قصد داریم به شما معرفی کنیم درب کشویی لولایی می باشد. این در واقع یک تفاوت خیلی زیاد با سایر دربهای برقی دارد درب اتوماتیک لولایی یا سوئیت مانند سایر درب های اتوماتیک برای حرکتی شیشه‌ها جایگاهی ندارد بلکه تنها از یک جک تشکیل شده است؛ در واقع این مدل دیگر از موتور فریم و چشمی تشکیل شده است اما تفاوت آنها در مدل حرکت می باشد که درون ریز کار نمیکند درب اتوماتیک لولایی با توجه به عرض ورودی می تواند طراحی شود که  اگر درب تک لنگه باشد محدودیتی برای آن وجود نداشته اما در دو لت طراحی شود می تواند دارای محدودیت باشد که قابلیت تنظیم دارد.

 

درب تاشو

مدل دیگری از درب وجود دارند که درب های تاشو بوده که در مکان های کم عرض بیشترین کاربرد را دارد که در زمان باز شدن فضای خیلی پایین اشغال می کند به صورتی که از یک ورودی با عرض ۱۰۰ سانتی متر شما می توانید با نصب این مدل در خیلی ساده و راحت بهره بگیرید.

ساختار مدل شبیه به درب های لولایی طراحی شده با این فرق که لت های آن از دو بخش تقسیم می شوند که هر دو با استفاده از لوله ها به همدیگر وصل شده طوری که در زمان باز شدن درد این دو بخش روی همدیگر قرار گرفته و خیلی ساده و راحت آنها را انجام می‌دهند. از دربهای برقی تاشو در اماکن مثل بیمارستان، داروخانه و مراکز درمانی که دارای تردد بالا می باشد می توان بهره گرفت و همینطور ورودی هایی که از عرض پایینی برخوردارند و امکان نصب برای آنها وجود ندارد هم درب اتوماتیک شیشه ای تاشو بهترین گزینه می باشد.

 

قیمت درب شیشه ای

در مدل های درب اتوماتیک شیشه ای قیمت با همدیگر تفاوت دارد با توجه به چند موارد و فاکتور مختلف مشخص می‌شود که تا چه اندازه این قیمت ها وجود دارد یادتان باشد که درب شیشه ای اتومات نسبت به درب های شیشه ای دیگر از چندین بخش های اضافی تشکیل شده است که می تواند روی قیمت آنها تاثیر بگذارد. اولین نکته‌ای که شما از کدام یک از مدل های درب شیشه ای اتوماتیک استفاده می کنید روی قیمت تاثیر گذاشته و از طرفی اپراتور، فریم و شیشه های آن نیز می‌تواند قیمت را بالا یا پایین ببرد. میزان متراژ دهانه و همینطور عوامل دیگر مثل نصب بر روی قیمت آن تاثیر دارد و هرچه آپشن یا امکانات در بیشتر باشد روی قیمت آن هم تاثیر بیشتری خواهد گذاشت.

 

خرید درب

تا به این جا با مدل های مختلف در آشنا شده ایم؛ اما مبحث مهم خرید درب می باشد. شما می توانید از فاکتورهای گوناگون برای خرید درب استفاده کنید؛ اما نکته ای که باید درمورد آن بدانید این است که چطور می توانید از این درب در جهت مناسب استفاده کرده و هزینه مقرون به صرفه تری پرداخت کنید. نوین تکنیکال با سال ها سابقه انواع و مدل های درب اتوماتیک شیشه ای را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به شما عرضه کرده و همین طور موتورهای گوناگون مانند موتور دانکر آلمان را هم ارائه می دهد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید