انتخاب درب اتوماتیک

نکات مهم برای انتخاب درب اتوماتیک

 

درب اتوماتیک یکی از وسایلی است که در خیلی از فروشگاه ها، مراکز خرید و تجاری تغییر و تحول شدید ایجاد کرده است. درب اتوماتیک رفت و آمد ساده و آسان کرده است و همین طور خیلی از مشکلاتی قبلا وجود داشته است را حل و فصل کرده است. یکی از مشکلاتی که قبلا وجود داشت این بود که مراکز فروشگاهی پر رفت و آمد همیشه با تعداد زیادی افراد مواجه بودند و همین امر سبب می شد تا آن مجبور شوند ترافیک زیادی از افراد را با خودشان داشته باشند؛ درب اتوماتیک این مشکل را حل کرد چون که افراد می توانستند آزادانه به محل وارد و خارج شوند. از این نظر امروزه مراکز تجاری بزرگ و کوچک و همین طور فروشگاه‌ ها، بانک ها و مراکز ساختمانی به سراغ درب اتوماتیک می روند. چون که درب اتوماتیک در کیفیت ساختمان و همین طور دکوراسیون آن ها هم تاثیر گذار است. برای انتخاب درب اتوماتیک باید یک سری نکات را در نظر بگیرید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

 

مدل ساختمان

اولین عاملی که باید در زمان انتخاب درب اتوماتیک در نظر داشته باشید این است که بتوانید مدل ساختمان خودتان را در نظر داشته باشید. مدل ساختمان به شما کمک می کند تا بتوانید با استفاده از آن بتوانید درب مناسب را انتخاب کنید. چون که خیلی از درب های اتوماتیک مخصوصا درب اتوماتیک شیشه ای شاید ویژگی های خوبی داشته باشند اما برای ساختمان شما مناسب نیستند. پس حتما باد مدل ساختمان را در نظر داشته باشید.

 

قطعات درب اتوماتیک

قطعاتی که در تولید و ساخت درب به کار می روند تاثیر خیلی زیادی در کار دارند. اگر شما به سراغ دربی بروند که هر چند ارزان قیمت تر است؛ اما کیفیت قطعات آن خوب نیستند؛ نه تنها برای شما طولانی مدت کار نخواهد کرد؛ اما در مدت زمان کمتر عمر می کند و چون که قطعات خوبی ندارد مشکلات خیلی زیادی را ایجاد خواهد کرد که وجود آن از نبودش بیشتر و بیشتر خواهد بود. قطع و وصلی مداوم درب، گیر کردن آن و همین طور خراب شدن مداوم از مشکلات آن خواهند بود.

 

مدل درب

امروزه درب اتوماتیک با تکنولوژی روز تغییر کرده و همین طور مدل های گوناگونی از آن وجود دارد. درب اتوماتیک شیشه ای از مدل های این درب است که خودش هم هم انواع و اقسام زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها یک سری ویژگی و مشخصات دارند.

 

ضمانت و گارانتی

درب اتوماتیک از جمله محصولاتی است که هزینه بالای زیادی برای خرید و استفاده از آن وجود دارد. از این رو در زمان تهیه آن باید حواستان به ضمانت و گارانتی درب باشد تا با استفاده از آن بتوانید به خوبی از کیفیت بالای درب مطمئن باشید؛ زمانی که درب خراب شود هم یک پشتیبانی کامل بتوانید از آن برای خودتان داشته باشید.

 

خدمات پس از فروش

درب اتوماتیک مانند هر وسیله دیگری اگر یک سری ویژگی های مخصوص به خودش را داشته باشد اما باز هم یک سری ویژگی های آن باید از سمت شرکت هایی که خدمات تولید آن را ارائه می دهند ایجاد شود که یکی از ان ها خدمات پس از فروش است. خدمات پس از فروش درب برای آن ها خیلی مهم است، همچنین شرکت هایی که معمولا درب اتوماتیک عرضه می کنند، خدمات نصب آن را هم ارائه می دهند که جزئی از کارهای ان ها محسوب می شود.

 

لوازم یدکی درب اتوماتیک

برای درب اتوماتیک یک سری قطعاتی وجود دارند که به صورت طبیعی هستند و اگر از شرکت های تولید کننده اصلی و با کیفیت خرید کنید مسلما از قطعات با کیفیت برای خرید آن ها تهیه شده است که طول عمر بالایی دارند. اما در کنار قطعات اصلی یک سری لوازم دیگر هم برای درب وجود دارند که بهتر است برای خرید آن ها حتما از کیفیتشان هم مطمئن شویم.

 

بررسی اجمالی نوین تکنیکال

نوین تکنیکال یکی از مجموعه هایی است که سال ها سابقه در حوزه درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می کند. این مجموعه با استفاده از بهترین های روز در حوزه درب اتوماتیک فعالیت می کند؛ ویژگی که این مجموعه دارد این است که درب اتوماتیک را با ضمانت تک تک قطعات آن عرضه می کند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید