تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

تعمیر کردن درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک هم مانند هر وسیله دیگری ممکن است خراب شود و نیاز به بازسازی و تعمیر داشته باشد. استفاده بیش از حد و مداوم درب شیشه ای اتوماتیک سبب شده تا درب خراب شده و کند شود. طوری که در زمان استفاده کاملا قابل مشاهده است. از آن جایی که برای خرید درب شیشه ای اتوماتیک هزینه زیادی پرداخت می شود معمولا به افراد پیشنهاد می دهند که تا در استفاده درب اتوماتیک وسواس زیادی به خرج دهند. در صورتی که عیب کوچکی ایجاد شد حتما آن را بر طرف کنند؛ چون که اگر عیب درب اتوماتیک شیشه ای بیشتر بیشتر شوند؛ روی هزینه و کارایی درب خیلی تاثیر دارد. اما برای تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک باید یک سری نکات را در نظر بگیرید که در ادامه به هر یک اشاره خواهیم کرد پس با نوین تکنیکال همراه باشید.

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای

اگر در کار درب اتوماتیک شیشه ای تخصص و مهارت ندارید حتما از تکنسین درب این کار را بخواهید چون خودتان اگر دست به کار بشوید نه تنها آن را درست نمی کنید بلکه یک سری مشکلات دیگری را هم ایجاد خواهید کرد؛ پس حتما مشورت کنید. اگر همه جا را بررسی کردید حتما مطمئن شوید که سوئیچ قدرت روشن است و سوئیچ عملکرد روی دکمه اتوماتیک برنامه ریزی شده است.

 

نکاتی برای تعمیر درب اتوماتیک

برای این که با مشکلات درب اتوماتیک شیشه ای به خوبی دست و پنجه نرم کنید ابتدا باید یک سری موارد را در نظر بگیرید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

 

درب باز و بسته نمی شود

اگر درب بررسی کردید و دیدید که درب اتوماتیک باز و بسته نمی شوید بروید سراغ اپراتور، دکمه خاموش آن را حدودا ۱۵ ثانیه نه بیشتر نگه دارد و سعی کنید اپراتور را خاموش کنید و پس از گذشت مدت زمانی دوباره روشن کنید و امتحان کنید اگر باز و بسته بازهم نشد دست بهش نزنید تا تکنسین به سراغ آن بیاید.

 

درست کار کردن باتری

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن ها توجه کنید درست کار کردن باتری است. در برخی زمان ها درب اتوماتیک شیشه ای مشکلات خیلی زیادی ندارند بلکه باتری آن ها درست شارژ نشده است یا دی شارژ شده یا خراب شده اند که همگی آن ها قابل حل شدن هستند.

 

ریموت کنترل

در خیلی از زمان ها ریموت کنترل به خوبی کار نمی کند و سبب شده تا شما فک کنید که درب اتوماتیک شیشه ای مشکل دارد.

 

تعمیر موتور درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای قطعات زیادی دارد که یکی از مهم ترین آن ها موتور است. نکته جالب در این جا این است که برای درب شیشه ای اتوماتیک باید مدل درب، اندازه لت و موتورهای مختلفی استفاده می کنند که هر کدام از آن ها یک مدل ویژگی مخصوص به خودش را دارد و کارایی آن فرق دارد حتما در زمان خرابی موتور به سراغ تکنسین بروید چون اگر درب شیشه ای اتوماتیک موتورش مشکل داشته باشد و نتوانید آن را حل کنید درب با مسئله مهمی رو به رو می شود.

 

تعمیر کنترل باکس درب اتوماتیک شیشه ای

کنترل باکس مغز درب است. فرمان را می گیرید و صادر می کند و نقش خیلی مهمی در کارایی درب دارد. عیبی که کنترل باکس دارد این است که در زمان تعمیر باید برنامه ریزی شود و اگر خراب باشد دوباره ریست شود که هر چی قبلا داشته پاک می شود. ولتاژی که این دستگاه دارد به مرور زمان افت می کند و میکرو کنترل باید از اول دوباره فعالیت کند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید