بهترین درب شیشه ای اتوماتیک

بهترین درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک از پر کاربردترین انواع درب است که امروزه توانسته، انقلابی در صنعت درب و پنجره کند. درب شیشه ای اتوماتیک به شما کمک کرده تا در ساختمان هم از ترافیک و ازدحام جعمیت جلوگیری کنید؛ رفت و آمد را آسان نمایید و همین طور بتوانید طراحی زیبایی برای دکوراسیون انجام دهید. درب اتوماتیک شیشه ای در گذشته حالت ساده ای بودند؛ مانند هر وسیله ای که تازه طراحی و تولید می شود. از طرفی با توجه به اهمیت درب شیشه ای اتوماتیک و کارایی که این مدل درب دارد؛ به مرور زمان پیشرفته شد و مدل‌های گوناگونی از آن طراحی و ساخته شد؛ طوری که در حال حاضر هر کس با توجه به نیازهای ساختمان به سراغ یکی از این مدل‌ها می‌رود. انواع درب اتوماتیک شیشه ای عبارتند از:

 

درب اتوماتیک تلسکوپی

این مدل درب اتوماتیک برای مکان‌ های پر تردد طراحی و ساخته شده است. این قابلیت را دارد تا بازشوندگی آن زیاد است. درب اتوماتیک تلسکوپی ساختاری دارد که به صورت خطی می ‌باشد؛ طوری که به صورت دو یا چهار طرفه باز می‌گردد. درب اتوماتیک تلسکوپی ویژگی‌ های متعددی دارد که از جمله آن‌ ها می‌ توان به امکان نصب شدن برای ورودی‌ هایی که تا ۳٫۵ متر ارتفاع دارند؛ حرکت کردن روان با استفاده از چرخ ‌های پلیمری، ممانعت از به هدر رفتن انرژی و ورود گرد و غبار و امکان قفل شدن‌ درب‌ های حرت کننده اشاره کرد.

 

درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ

این مدل درب اتوماتیک طرفداران مخصوص به خودش را دارد؛ نوعی از بهترین درب شیشه ای اتوماتیک محسوب می‌شود؛ چرا که در طراحی و ساخت آن از حسگر استفاده شده است. این حسگرها به درب این امکان را می‌دهند که به صورت خودکار باز و بسته شوند و همین طور پانل‌ های آن به صورت کشویی باز و بسته گردد. از طرفی درب اتوماتیک شیشه ای کشویی ظاهری امروزی دارد و همین دلایل سبب شده تا در بازار فروش خوبی داشته باشد.

 

درب اتوماتیک سوئینگ

درب اتوماتیک لولایی که به آن سوئینگ هم گفته می‌شود؛ ظاهری شبه به لولا دارد، از این رو آن را لولایی هم می‌خوانند البته باید توجه کرد که با استفاده از برق و به صورت خودکار کار می‌کند؛ این مدرب دو لنگه و تک لنگه در بازار وجود دارد که روی هر کدام از آن‌ها یک لنگه بازوی الکترومکانیک قرار می‌گیرد، این مدل درب در جاهایی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد که دهانه‌ی ورودی پایینی دارد.

 

درب اتوماتیک گرد

اگر هدف شما از خرید درب اتوماتیک زیبایی باشد؛ بهترین مدل درب اتوماتیک شیشه ای برای شما درب گرد و نیم گرد است؛ چرا که ظاهر آن ها از همه مدل های موجود در بازار داخلی زیبا تر و لوکس تر است.

 

اپراتور بهترین درب شیشه ای اتوماتیک

اپراتور در بین درب ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ جعبه ای می باشد که موتور و متعلقات در آن قرار گرفته و لت های شیشه ای روی آن ها سوار می گردند؛ مارک های زیادی با کیفیت های گوناگونی در بازار وجود دارند که صادر و وارد می شوند. ساختار اپراتور شامل یک موتور الکتریکی است که با استفاده از فرمانی که به آن صادر می شود به صورت دستی یا با چشمی حرکت کرده و درب را باز و بسته می کند. اپراتورهای درب اتوماتیک شیشه ای عموما به سه مدل برنامه ریزی می گردند که شامل:

حالت اتوماتیک

حالت بسته

حالت باز

 

فریم درب شیشه ای اتوماتیک

فریمی که برای بهترین مدل درب شیشه ای اتوماتیک در نظر گرفته می شود؛ عموما از جنس آلومینیوم آنادایز است که با فرآیندهای شیمیایی پوشش دار می شود که از آن در برابر خوردگی محافظت می کند. فریم درب رنگ بندی زیادی دارد؛ به صورتی که می توان آن را با توجه به مدل و شکل و شمایل ساختمان انتخاب کرد. این فریم ها این قابلیت را دارند که به فارسی بر وصل شوند و در ابعاد ۴ الی ۸ سانتی متر برش بخورند.

 

قیمت و گارانتی بهترین مدل درب شیشه ای اتوماتیک

شما هر چقدر که در با کیفیتی تهیه کنید باید برای آن هزینه بالاتری پرداخت کنید که یادتان باشد درب های با کیفیت سال های زیادی برای شما کار خواهند کرد و از تعمیرات و سرویس هم به دورند. زمانی که به سراغ بهترین مدل درب شیشه ای اتوماتیک بروید و هزینه خوبی بدهید ضمانت و گارانتی معتبری به شما ارائه خواهد شد و خدمات پس از فروش برای شما در نظر گرفته می شود.

برای امتیاز دادن کلیک کنید