درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای که در مدل‌ها و قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند هر کدام ویژگی و تنوع خاص خود را دارد که نسبت به کاربرد خود و هم‌چنین هزینه‌ای که قرار است برای آن صرف کنید مشخص می‌شود. کیفیت و به طور قطع ایجاد امنیت برای این‌گونه درب‌ها بسیار چالش برانگیز است. البته‌که درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به نوع موتور آن‌ها، ظرافت و ابعاد درب و همان‌طور طرح‌هایی که دارا هستند هرکدام در ابعاد متفاوتی وجود دارند که شما نسبت به کاربرد خود آن‌ها را انتخاب می‌نمایید.

امنیت در درب اتوماتیک شیشه ای

امنیت و ایمنی یکی از ویژگی‌های اصلی درب شیشه‌ای اتوماتیک می‌باشد که با استفاده از اتصالات الکتریکی، پیکربندی و شاخه‌بندی این‌گونه درب‌ها را باحالت خودکار هدایت می‌کند.

 هم‌چنین سنسوری که برای این‌گونه درب‌ها وجود دارد باید قابلیت کنترل از راه دور را داشته باشد و همان‌طور به واسطه پالس ورودی و خروجی، درب مورد کنترل قرار می گیرد.

 بحث امنیت همیشه مورد توجه عموم قرار گرفته است به این دلیل که ما هزینه‌ای که صرف می‌کنیم برای وجود ایمنی و امنیت بالا در زندگی می‌باشد.

 به همین دلیل اتصال و پیکربندی که در درب هوشمند وجود دارد این ویژگی را کاملاً برای شما محرز به‌طور مطمئن به وجود می‌آورد.

رابطه درب اتوماتیک شیشه ای و کیفیت

کیفیت موجود در درب اتوماتیک شیشه ای که رابطه مستقیم با استاندارد این‌گونه محصول دارد،در مورد درب اتوماتیک شیشه ای بسیار لازم است.

 زیرا اگر کیفیت در نوع موتور این‌گونه محصول وجود نداشته باشد به‌طور کامل نمی‌توان انتظار کاربرد درست و صحیح را از این‌گونه درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک داشت.

 شما از هر نوع برند شرکت تولیدکننده که این‌گونه درب‌ها را سفارش دهید اگر استاندارد و کیفیت را در کار خود را لحاظ نکرده باشند به هیچ عنوان رنگ،طرح برای شما مزایایی نخواهد داشت.

 بلکه در طول کوتاه مدت چه بسا باید هزینه‌های جانبی تعمیراتی بسیاری را متقبل شوید.

حالت خودکار و دستی در درب اتوماتیک شیشه ای

حالت خودکار که در درب اتوماتیک شیشه ای با اطمینان کامل می‌تواند رفاه و آسایش شما را تضمین نماید.

حریم خصوصی و امنیت بالایی را به وجود می‌آورد که هم‌چنین کنترل صدای بسیار پایینی نیز دارد.

 شما با تنظیماتی که برای درب اتوماتیک شیشه ای را آغاز می‌کنید می‌توانید حرکت خودکار آن را به نحوه دلخواه خود تنظیم نمایید.

 اما اگر مایل باشید که در کشویی دستی را در درب اتوماتیک شیشه ای فعال و تنظیمات دیگری را باید انجام دهید.

 که استانداردهای دستی درب اتوماتیک شیشه ای برای شما فعال شود در هر شرایطی ممکن است که افراد تمایل داشته باشند که درب به‌طور خودکار عمل نکند و در این‌زمان به صورت دستی می‌توان از آن استفاده نمود.

 این قابلیت بسیار مهم و یکی از ویژگی‌های اساسی دیگر در درب اتوماتیک شیشه ای می‌باشد.

سیسم کنترل هوشمند درب اتوماتیک شیشه ای

سیستم کنترل هوشمند که در تمام درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک با هر مدلی به طور قطع وجود دارد می‌تواند استفاده ایمن از درب را میسر نماید و هم‌چنین در بسیاری از حالت‌ها که نیاز به قطع موقت باشد نیز این کار را انجام دهد.

 در ترکیب سیستم کنترل هوشمند درب اتوماتیک شیشه ای عموماَ یک حالت انرژی جنبشی کم با حرکت سطح بالا وجود دارد که می‌تواند محافظت شخصی را به وجود آورد.

خاطرنشان می‌کنم حسگرهایی که با ترتیب محافظ شده در سنسور وجود دارد می‌تواند امنیت خوبی برای کودکان داشته باشد.

 البته  در این سیستم کنترل هوشمند شما می‌توانید با فعال سازی عمدی و یا برخی مواقع تحت نظارت و کنترل آن را انجام دهید.

کنترل از راه دور در درب اتوماتیک شیشه ای

کنترل از راه دوری که ما برای این درب‌ها لحاظ می‌کنیم می‌تواند در سنسور حرکتی نیز وجود داشته باشد. این سنسورها که حسگر‌های متحرک می‌باشند با کیفیت بالا این قابلیت را دارا هستند.

 که مسیر را مشخص می‌کند و حتی شما را مطمئن می‌سازد که اگر به طرف درب حرکت کنید برای شما باز می‌شود اگر به هر دلیلی در اطراف درب باشید، می‌توانید از فاصله ی دور باز شدن درب را انجام دهید.

 برای مثال اگر شما در پارکینگ و یا هر قسمت دیگر که قبلا در سنسور فاصله آن مشخص شده باشد  حضور داشته باشید و یا حتی قسمتی دور از درب در درون  منزل خود، این کنترل از راه دور بسیار برای شما کاربردی محسوب می‌شود.

 زیرا با استفاده از فناوری مهمی که در توسعه صنعت به وجود آمده است به‌خاطر امنیت ، نصب سنسور و فیوز اتوماتیک شیشه‌ای که وجود دارد این‌گونه ویژگی‌ها که با آزمایش‌های زیادی نیز مواجه شده است و بسیار برای افراد مهم محسوب می‌شود.

 و شما عزیزان با یادگیری تنظیمات درست و با نهایت دقت  آن می‌توانید در هر زمانی آن را فعال و یا قطع نمایید.

اتصال الکتریکی درب اتوماتیک شیشه ای

اتصال الکتریکی که در تمام درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک وجود دارد و در تمام مدل‌های آن به چشم می‌خورد باعث هوشمندسازی شدن سیستم و هم‌چنین قدرت خودکارآن می‌گردد که البته همین خودکار بودن باید به‌صورت کاملاً تخصصی آن را بررسی نمود.

 وضعیتی که در سیم‌کشی‌های مخفی درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد با استفاده از اتصالات الکتریکی می‌تواند هدایت خوبی را برای فرکانس‌های رادیویی فرستاده و تنظیمات تخصصی آن را به خوبی کنترل کنند.

 وجود مشکل در اتصال الکتریکی به هر دلیلی می‌تواند باعث قطعی و هم‌چنین متوقف کردن درب گردد. اتصال الکتریکی و برق درب اتوماتیک شیشه ای بسیار حساس می‌باشند که در هنگام بروز هرگونه مشکلی نباید به طور سرخود نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.

 بلکه باید این کار را به متخصصان سپرد، اتصال الکتریکی که در نحوه اتوماتیک‌سازی درب‌های شیشه‌ای وجود دارد اجزای آن را کاملا پیچیده نمایش می‌دهد.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه ای برحسب تنوع در رنگ‌ها ، پهنای دهنه درب ،طرح‌های آن و هم‌چنین به انواع فِریم درب شیشه‌ای مربوط می‌گردد.

که شما عزیزان با توجه به انتخاب برند و ابعادی که در نظر دارید باید هزینه خود را برآورد نمایید.

درب اتوماتیک شیشه ای به‌خاطر امنیت بالا و ظرافت‌کاری خوبی که دارند، بسیار مورد استقبال قرارگرفته‌اند.

هزینه‌ای که در جهت استفاده این‌گونه درب‌ها صرف می‌شود به بهینه‌سازی انرژِی کمک بسیار شایانی می‌کند و نمی‌توان مزیت‌های بی‌شمار آن را نادیده گرفت.

برای هرنوع کاربرد ساختمان ، ادارات ، مجتمع ها و… درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد که با قیمت‌های مناسب نیز همراه می‌باشد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید