چگونه در خرید درب اتوماتیک شیشه ای موفق باشیم

 

چگونه در خرید درب اتوماتیک شیشه ای موفق باشیم

اگر درب اتوماتیک شیشه ای مناسبی تهیه کنید می‌ توانید آن را برای خودتان یک موفقیت در نظر بگیرید؛ چرا که امروزه با توجه به اهمیت این مدل درب در بازار، انواع و اقسام گوناگونی از آن وجود دارد که هر یک با استفاده از مواد اولیه و با برند های گوناگون تولید شده است. تهیه درب اتوماتیک شیشه ای با برندی معتبر و همین طور قطعات اولیه با کیفیت به شما کمک کرده تا سالیان سال از این مدل درب استفاده کنید. معمولا اگر به دنبال درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان مسکونی و یا فروشگاه هستید به شما درب اتوماتیک کشویی خطی ۴ لنگه پیشنهاد می ‌شود. این درب از دو قسمت ثابت و دو قسمت متحرک ساخته شده است که عرض ۴ متر و ارتفاع ۲/۲ متر دارند و وزن هر یک از آن‌ها حدودا ۷۰ کیلوگرم است. در این مقاله در وب سایت نوین تکنیکال چند نکته را بیان می کنیم که به شما کمک می کند تا در خرید درب اتوماتیک شیشه ای موفقیت آمیز عمل کنید.

نیاز خود را بشناسید

اولین نکته برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای این است که با توجه به نیازتان و محلی که می خواهید درب را قرار دهید جلو بروید. درب های خیلی سنگین برای ساختمان های مسکونی معمولی مناسب نیستند. همین طور اگر به دنبال دربی برای بانک و یا فروشگاه های زنجیره ای هستید بهتر است از مدل درب اتوماتیک شیشه ای کشویی بهره بگیرید. درب اتوماتیک شیشه ای انواع و اقسام مدل ها را دارد که هر کدام از آن ها یک ویژگی مخصوص به خود و کارایی را دارند که در زمان خرید باید به آن توجه ویژه کنید.

برندها را بشناسید

برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای هر مدلی می تواند ساخته شد در یک کشور باشد، ایران، اروپا، چین، تایوان و ترکیه از جمله کشورهایی هستند که محصولات آن ها را در بازار عرضه می شوند.  محصولات ساخته شده در این کشور ها هر کدام با دیگری فرق دارند در زمان خرید به آن ها باید توجه کنید.

موتور درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای از قطعات گوناگونی تشکیل شده است که موتور از مهم ترین آن ها به شمار می آید. موتور در واقع قلب درب اتوماتیک شیشه ای است، برند موتور و کشور سازنده آن در کیفیت موتور نقش خیلی زیادی دارد. به عنوان مثال اگر یک درب اتوماتیک شیشه ای موتور خوبی نداشته باشد نمی تواند تا سالیان دراز دوام بیاورد و نیاز به تعویض و سرویس دارد.

موتور دانکر المان یکی از بهترین موتورهای موجود برای درب اتوماتیک شیشه ای است که در بازار طرفداران و فروش خیلی خوبی دارد. موتور دانکر آلمان اصل از قطعات با کیفیت ساخته شده است که دارای ضمانت و گارانتی خوبی هم می باشند. امروزه با توجه به موفقیت این برند محصولات تقلبی آن در بازار داخلی زیاد هستند که در زمان تهیه باید به اصالت آن توجه کنید تا جنس قلابی به قیمت اصلی به شما نفروشند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید