نمایندگی فروش موتور دانکر المان

نمایندگی فروش موتور دانکر المان

موتور دانکر المان یکی از محصولات و قطعات برتر در بازار درب اتوماتیک شیشه ای است. همان طور که می‌دانید  قطعات تشکیل دهنده یک دستگاه تاثیر زیادی در روند کارایی و بازدهی و مهم تر از همه طول عمر دارند. از این رو برندهای معتبر که قطعات با کیفیت طراحی و تولید می‌کنند در بازار علاوه بر محبوبیت فروش خیلی خوبی دارند. موتور برای درب اتوماتیک شیشه ای مانند آب برای حیات است، هر چقدر درب اتوماتیک شیشه ای موتور پر قدرت‌تری داشته باشد مدت زمان طول عمر و کارکرد آن بالاتر است.

آلمان کانون صنعت جهان

کشور آلمان قطب صنعت جهان است؛ از نظر صنعت خودروسازی این کشور همواره در رده بهترین‌ها بوده است. موتورهای صنعتی در این کشور با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مطابق با استانداردها طراحی و تولید می‌شوند. دانکر یکی از کارخانجات مهم آلمان است که در زمینه طراحی و تولید موتور درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می‌کند. این شرکت با توجه به این قطعات آن در سراسر دنیا عرضه می‌شوند پیش از تولید نهایی محصولات آن‌ها را مطابق با استانداردها بررسی کرده از این رو موتور دانکر آلمان جزء بهترین‌ها در سراسر دنیا می‌باشد.

ویژگی‌های موتور دانکر المان

موتور دانکر المان اولین ویژگی که دارد عدم تولید صداست. متاسفانه درب‌های اتوماتیک شیشه ای که کیفیت موتور بالایی ندارند در زمان کارکرد آن‌ها، سر و صدا تولید می‌شود طوری که افراد را آزرده خاطر می‌کند. در صورتی که موتور دانکر المان در زمان نصب و استفاده از آن هیچگونه سر و صدایی ندارد.

عدم نیاز به زغال موتور دانکر المان

موتور دانکر المان بر خلاف سایر موتورهای موجود در بازار برای راه اندازی و فراهم کردن نیرو برای درب اتوماتیک شیشه ای نیازی به زغال ندارد؛ سیستم این موتور طوری طراحی شده است که تمامی خدمات را خودش به تنهایی و بدون نیاز به زغال و موارد این چنینی انجام می‌دهد.

فروش موتور دانکر المان

با توجه به اهمیت این موتور در سراسر دنیا به خصوص بازار داخلی به دلیل استفاده روز افزون از درب اتوماتیک شیشه ای؛ امروزه مجموعه‌های زیادی در زمینه ی فروش موتور دانکر فعالیت می‌کنند. کارشناسان پیشنهاد می‌کنند برای اطمینان از خرید موتور اصل دانکر بهتر است به سراغ مجموعه‌های بروید که در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت می کند. نمایندگی فروش موتور دانکر المان، نوین تکنیکال با سال‌ها سابقه در این زمینه فعالیت می‌کند.

مزایای خرید از نوین تکنیکال

نوین تکنیکال در زمان پیش از خرید و پس از آن، خدماتی را برای مشتریان در نظر گرفته است، نوین تکنیکال جزء معدود مجموعه‌هایی است که تک تک قطعات درب اتوماتیک شیشه ای به خصوص موتور دانکر آلمان را ضمانت و گارانتی می‌کند و پس از خرید به مشتریان خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. ضمنا شما می‌توانید قبل از خرید از کارشناسان موتور دانکر نوین تکنیکال خدمات مشاوره دریافت کرده و از آن‌ها بخواهید در خرید به شما کمک کنند. این کار نه تنها روند خرید را برای شما بهتر کرده بلکه به نمایندگی فروش موتور دانکر المان کمک می‌کند تا خدمات بهتری ارائه دهد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید