موتور دانکر

موتور دانکر ( روش تشخیص اصل از تقلبی)

موتور دانکر یکی از با کیفیت ترین موتورهای درب های اتوماتیک در حال حاضر می باشد که در بیشتر اپراتورهای درب در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. موتور دانکر با توجه به کیفیت و ویژگی هایی که دارد؛ امروزه بسیار محبوب و پر استفاده می باشد و از آن می توان در جنبه های مختلف استفاده کرد. موتور دانکر آلمان یک نکته مهمی که درمورد خرید آن ها وجود دارد، اصالت موتور دانکر آلمان است که در این مقاله در فروشگاه نوین تکنیکال به آن اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه شوید.

 

موتور دانکر آلمان چیست؟

موتور مهم ترین قطعه درب اتوماتیک است که سازوکار و عملکرد آن به این قطعه بستگی دارد. موتور قابلیت های زیادی دارد و اگر از محصولی معتبر و با کیفیت تهیه نشود، یک سری مسائل و مشکلات برای آن ها ایجاد می شود.

موتور دانکر آلمان نوعی موتور درب اتوماتیک است که در شرکت Dunkermotoren طراحی و تولید می شود. این شرکت یکی از بهترین کارخانجات تولید موتورهای درب اتوماتیک است که محصولات آن در سرتاسر دنیا شهرت زیادی دارند و سال ها متوالی است که در این زمینه فعالیت می کند.

موتورهای دانکر آلمان با توجه به متریال مرغوب و با کیفیتی که در تولید آن ها استفاده می شود؛ امروزه از قابلیت های زیادی برخوردارند که می توانند از آن ها به خوبی استفاده کنند. در حال حاضر موتورهای آلمانی جزء محصولات با کیفیت بازار با قیمت نسبتا بالاتر هستند.

 

انواع موتور دانکر آلمان

این موتور دارای دو تیپ است که در درب های اتوماتیک از آن ها استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • مدل GR63*55

این مدل دارای ولتاژ ۲۴ دی سی است که سرعت آن حدودا ۳۳۵۰ دور بر دقیقه می باشد که با توان ۱۰۰ واتی نیرویی حدودا ۲۷ نیوتن بر سانتی متر تولید می کند.

 

  • مدل GR63*25

این مدل نیز دارای ولتاژ ۲۴ است که جریان آن مستقیم می باشد، سرعت آن ۳۳۰۰ دور بر دقیقه است که توان ۵۰ واتی دارد و جریان آن ۴.۹ آمپر است.

 

انتخاب هر کدام از مدل های گفته شده از این موتور دقیقا به ابعاد دهانه، وزن درب و میزان رفت و آمد ارتباط دارد. مدل ۶۳ در ۵۵ معمولا برای درب های بزرگ با تردد بالا به کار می رود و دیگری برای درب های کوچک و سبک استفاده می شود.

 

موتور اصل دانکر چه ویژگی هایی دارد؟

هر محصولی که امروزه محبوبیت زیادی دارد، به دلیل ویژگی های آن است که با استقبال رو به رو می شود. موتور دانکر آلمان نیز دارای این ویژگی ها می باشد که عبارتند از:

  • کارکرد بی صدا و روان
  • عدم نیاز به خدمات و تعمیرات
  • دارای روان کننده اتومات
  • سیستم مولد با کیفیت
  • متریال مرغوب
  • امکان کارکرد در محیط های سرد و گرم
  • امکان کارکرد در سطح بالا
  • دارای سیستم آنتی کش یا توقف پس از برخورد مانع

 

موتور دانکر آلمان تقلبی

از آن جایی که موتور دانکر المان محبوبیت زیادی دارد و افراد مختلفی از استقبال می کنند و در داخل درب های اتوماتیک شیشه ای کارکرد زیادی دارد، امروزه افراد سود جویی وجود دارند که به دنبال کسب منافع بیشتر هستند، آن ها سعی می کنند تا با استفاده از مواد اولیه بی کیفیت به دنبال فروش محصولات فیک و نا اصل باشند، به همین دلیل مصرف کنندگان از آن جایی که شکل و شمایل این محصولات مشابه هم دیگر هستند و برای خریداران تشخیص تفاوت آن ها سخت است، معمولا موتورهای دانکر تقلبی را به جای اصل و اورجینال تهیه می کنند که نه تنها کارایی نداشته بلکه مدتی پس از استفاده نیز، باید تعمیر و مجددا بررسی شوند.

درمورد موتور دانکر تقلبی باید بگوییم که شکل ظاهری آن ها تفاوت دارد؛ اما تشخیص آن کمی سخت است به همین دلیل نمی توان خیلی راحت موتور دانکر اصلی را انتخاب کرد. به همین دلیل باید موتور دانکر المان اصلی را تهیه کنید، برای خرید موتور دانکر المان های اورجینال یک سری نکات وجود دارد اما هیچ چیزی مثل خرید از مجموعه های معتبر تعیین کننده نیست.

شما می توانید تنها با خرید از مجموعه های عرضه کننده معتبر مانند فروشگاه نوین تکنیکال، محصولات اصل و اورجینال را تهیه کرده و از آن ها به نحو احسن استفاده کنید. نوین تکنیکال به شما ضمانت و گارانتی درمورد خرید محصول اصل را ارائه می دهد و قیمت مناسبی برای آن ها در نظر می گیرد.

 

نکات مهم درمورد خرید موتور دانکر آلمان

باید بدانید که موتور درب های اتوماتیک اهمیت زیادی دارند و اگر با کیفیت نباشند، کارایی درب اتوماتیک با مشکل رو به رو می شود، به همین دلیل در کنار موتور همیشه باید به برند و اصالت آن ها توجه شود. اگر موتورها کارکرد خوبی نداشته باشند، درب طول عمر بالایی نخواهد داشت. پس خریداران باید سعی کنند تا موتور دانکر آلمان اصل و اورجینال تهیه کنند.

 

قیمت خرید موتور دانکر

یکی از سوالات رایجی که افراد می پرسند این است که قیمت موتور دانکر آلمان چقدر است. باید بهتان بگوییم که موتور دانکر با توجه به کیفیت و کارایی که دارد به نسبت موتورهای دیگر از قیمت بالایی برخوردار بوده و باید از آن ها به درستی استفاده کرد. این موتور در مقایسه با دیگر برندها مانند کورماس و براشلس و … قیمت بیشتری دارد و به طبع دارای طول عمر و ویژگی های بالاتری هم است.

بهترین موتور دانکر آلمان نوین تکنیکال

خرید آنلاین موتور دانکر

باید به شما بگوییم که یکی از بهترین روش ها برای تهیه موتور دانکر آلمان خرید اینترنتی آن می باشد. شما می توانید با خرید آنلاین در هر جایی که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن موتور دانکر المان اصل و اورجینال را تهیه کرده و از آن ها بهره بگیرید. خرید آنلاین امروزه توسط مجموعه های بزرگ مانند فروشگاه نوین تکنیکال امکان پذیر است و می توانید از آن در هر جا که هستید محصول مد نظرتان را تهیه کنید.

خرید اینترنتی نه تنها در زمینه موتور دانکر آلمان بلکه در مورد سایر قطعات درب اتوماتیک هم صدق می کند؛ چرا که مزایای زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • دسترسی راحت

یکی از مزایای خرید اینترنتی این است که شما می توانید در هر جای ایران که هستید خیلی ساده و راحت به تهیه کردن این محصولات دسترسی راحت داشته باشید، مهم نیست در کجای ایران قرار دارید، خرید آنلاین این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن هر محصولی که نیاز دارید مانند موتور دانکر را تهیه نمایید.

 

 

  • قیمت مناسب

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی موتور دانکر آلمان قیمت مناسب است. شما برای تهیه محصولات به صورت آنلاین نیازی نیست تا به صورت حضوری مراجعه کنید، همین امر شما را در زمان خرید آنلاین مقرون به صرفه تر می کند. نکته دیگری که درمورد خرید آنلاین وجود دارد این است که خرید اینترنتی معمولا مقرون به صرفه تر در می آید. به همین دلیل اگر شما نیاز دارید تا یک سری محصولات را با قیمت خوب و مقرون به صرفه تهیه کنید به شما پیشنهاد می دهیم تا به سراغ خرید آنلاین بروید.

 

  • دسترسی به مراکز معتبر

مسلما همه افراد در اقصی نقاط ایران به یک اندازه به فروشگاه های با کیفیت درب اتوماتیک شیشه ای دسترسی ندارند، به همین دلیل در زمان خرید آنلاین شما می توانید به هر مجموعه ی معتبر در زمینه فروش موتورهای  المان دسترسی پیدا نمایید.

 

معرفی بهترین فروشگاه موتور دانکر آلمان

با توجه به موارد گفته شده دریافتیم که امروزه تا چه اندازه خرید اینترنتی اهمیت دارد و موتور دانکر می تواند روی کارکرد درب موثر باشد، به همین دلیل پیشنهادی که به شما داریم این است که به سراغ فروشگاه معتبر در این زمینه بروید، فروشگاه نوین تکنیکال با سال ها سابقه به شما موتورهای اصلی دانکر آلمان با ضمانت قیمت و کیفیت ارائه می دهد. این مجموعه پیش از خرید به شما مشورت و مشاوره ارائه داده تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن یک محصول مناسب تهیه کنید. فروشگاه نوین تکنیکال علاوه بر موتور، دیگر قطعات درب اتوماتیک را نیز به دست شما می رساند.

 

سوالات متداول

  • چرا موتور دانکر آلمان به شما پیشنهاد می شود؟ موتور دانکر آلمان به دلیل کیفیت بالا، عدم تولید صدا، قیمت مناسب و همین کارایی زیادی پیشنهاد می شود.
  • چطور می توان از موتور دانکر آلمان بهره گرفت؟ شما می توانید این محصولات را از فروشگاه نوین تکنیکال با قیمت مناسب بخرید.
  • بهترین روش خرید این محصول چیست؟ خرید آنلاین یکی از بهترین روش های تهیه کردن این موتور می باشد.
  • چرا نوین تکنیکال؟ نوین تکنیال جرء مجموعه هایی است که به شما در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین محصول را ارائه می دهد.
برای امتیاز دادن کلیک کنید