درب اتوماتیک شیشه ای

خرید و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

خرید و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

خرید و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک به شما کمک می کند تا بتوانید خیلی ساده و راحت از آن ها بهره بگیرید. امروزه شما می توانید در کم ترین زمان ممکن خیلی ساده و راحت از آن ها بهره گرفته و استفاده کنید. باید بدانید که درب شیشه ای اتوماتیک به شما یک سری قابلیت ها می دهد و می توانید از آن ها استفاده نمایید. باید بدانید که خرید و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک به شما کمک می کند تا یک محصول مناسب داشته باشید. شما می توانید با در نظر گرفتن درب شیشه ای از یک سری خدمات و محصولات مناسب بهره مند شوید. این ها در کنار هم دیگر به شما کمک بالایی می کند. در ادامه به شما یک سری موارد را می گوییم پس با ما در مجموعه نوین تکنیکال همراه شوید. ( نوین تکنیکال یکی از تخصصی ترین مراکز درب شیشه ای به شمار می رود که شما می توانید از آن ها بهره مند شوید)

 

چرا درب ها مهم هستند؟

 

درب های شیشه ای به شما یک سری قابلیت ها می دهد و شما می توانید از آن ها بهره مند شوید. شما می توانید به ساختمان هایی درب ها و همین طور کیفیت های متفاوتی دارند از آن ها بهره بگیرید. به همین دلیل در حال حاضر درب ها از اهمیت زیادی برخوردارند، درب های اتوماتیک با توجه به مواردی که در آن ها وجود دارند، شما می توانید از آن ها قابلیت را گرفته و استفاده کنید. امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای از یک سری امکانات برخوردارند که هر کدام به شما کمک بالایی می کنند تا ورود و خروج خیلی ساده و راحت تر شود.

 

مراحل خرید درب اتوماتیک شیشه ای

برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای باید به یک سری موارد توجه کنید، اول از همه باید به مجموعه معتبر بروید. مجموعه ای که به شما خدمات مناسب را در این زمینه ارائه می دهد. شما می توانید به سراغ مجموعه های اینترنتی بروید. مجموعه های اینترنتی به شما یک سری قابلیت هایی متفاوت می دهند که شاید در خرید های حضوری آن ها را به شما ندهند. باید بهتان بگوییم خرید و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک با توجه به خرید های اینترنتی خیلی مقرون به صرفه تر است.

شما می توانید با خرید درب شیشه ای از جای معتبر به یک سری اهداف خودتان دست پیدا کنید، اول از همه این که درب ها را با قیمت مناسب بخرید، دوم از این که در کم ترین زمان ممکن بتوانید آن ها را داشته باشید. زمانی که شما به درب های مختلف نیاز دارید، می توانید خیلی ساده و راحت از آن ها بهره بگیرید. از این رو در خرید اینترنتی هر محصولی در زمان مناسب به شما داده می شود.

 

عوامل موثر در قیمت درب شیشه ای

در خرید درب اتوماتیک شیشه ای به یک سری موارد باید توجه کنید، اولین آن این است که شما بتوانید از آن ها به درستی بهره بگیرید، در ادامه به شما این موارد را می گوییم که قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را مشخص می کند.

 

  • مهم ترین عامل در خرید و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک این است که شما چه پکیجی را انتخاب می کنید. پکیجی که شما می خرید کاملا مناسب تان می باشد و می توانید از آن ها بهره بگیرید. به همین دلیل امروزه برندهای درب شیشه ای هر کدام یک سری مشخصاتی دارند که روی قیمت درب تاثیر دارند.

 

  • درب اتوماتیک شیشه ای از فریم های گوناگون استفاده می کند که هر کدام از آن ها از یک سری قابلیت ها تشکیل شده اند، فریم ها در چند مدل باریک و پهن می باشند که هر کدام فابریک و غیر فابریک دارند که با رنگ پودری یا الکترو استاتیک ساخته می شوند. فریم ها را می توان به صورت کاور و یا ورق های استیل ساخت که هر یک یک سری قیمت های متفاوت دارند.

 

  • تغییر در ابعاد و اندازه درب شیشه ای هم تاثیر زیادی روی قیمت آن می گذارد.

 

  • ایجاد طرح روی شیشه می تواند سبب ایجاد طرح های متفاوت شود.

 

  • رنگ های متنوع شیشه ای سکوریت نصب شده هم تاثیر دارد.

 

 

خرید ارزان این درب

با توجه به موارد گفته شده باید در جریان باشید که درب شیشه ای را چطور می توان با قیمت مناسب تهیه کرد. شما می توانید انواع و اقسام درب ها را به صورت اینترنتی تهیه کنید. این خرید ها به شما یک سری قابلیت ها می دهد، اول از همه این که شما می توانید بدون این که نیاز باشد تا به صورت حضوری به جاهای مختلف بروید. این محصولات را بخرید. خرید آن ها یک سری قابلیت ها را دارد، این مجموعه ها به شما یک سری خدمات را ارائه می دهند. شما می توانید از آن ها بهره بگیرید تا بتوانید در هر جایی بتوانید خیلی ساده و راحت از آن ها استفاده کنید. از این رو پیشنهادی که ما به شما داریم خرید آنلاین است.

مجموعه های آنلاین به شما قیمت مناسب تری می دهد. شما می توانید از آن ها به درستی استفاده کنید. همین طور شما می توانید خیلی راحت در هر جایی که می توانید آن ها را داشته باشید. به همین دلیل خرید و قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در خرید های اینترنتی نسبت به سایر موارد برای شما مقرون به صرفه تر می باشد.

 

قطعات درب شیشه ای

درب شیشه ای از یک سری قطعات برخوردارند که عبارتند از:

 

موتور

موتور مهم ترین قطعه درب شیشه ای می باشد. درب شیشه ای اتوماتیک با توجه به کارکرد و کارایی که دارد، باید موتور خوبی داشته باشد، چون که اگر موتور آن کیفیت زیادی نداشته باشد، درب پس از مدتی خراب می شود و نیاز به قابلیت های گوناگون دارد، از این رو شما باید درب های مختلف را با موتور های با کیفیت بخرید که یکی از مهم ترین آن ها موتور دانکر آلمان می باشد که بدون نیاز به ذغال کار می کند و در زمان کارکرد سرو صدا ایجاد نمی کند و شما می توانید به خوبی از آن ها بهره مند شوید.

 

کنترل باکس

یک سیستم الکترونیکی می باد که این وظیفه را دارد تا فرمان موتور را ایجاد کند. برد درب باید داخل کنترل باکس تعبیه شود و کنترل باکس هم در محل مناسب که آب نتواند نفوذ کند قرار داده شود.

 

 

سنسور درب

یکی دیگر از قطعاتی که در این مدل درب اهمیت دارد، سنسور می باشد. سنسور یکی از اجزای مهم است که با پیشرفت تکنولوژی امروزه مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارند که حرکات اجسام را از هم دیگر شناسایی می کنند. در حقیقیت امروزه چشمی یک سیستم هوشمند محسوب می شود. کارکرد درب شیشه ای به این شکل می باشد که در زمان حضور افراد و یا اشیا در برابر سنسور آن ها را تشخیص داده و کمک می کند درب به صورت اتوماتیک باز و بسته شود.

 

 

انواع و مدل درب

  1. درب کشویی
  2. درب تلسکوپی
  3. درب منحنی
  4. درب تاشو
  5. درب دوار

 

معیارهای مهم درب اتوماتیک

در زمان انتخاب درب ها باید به یک سری عوامل توجه کنید، درب های اتوماتیک همان طور که می دانید امروزه کاربردهای زیادی دارند و از قابلیت های مختلفی برخوردارند. اما باید بدانید که در انتخاب و نوع برندها، شما باید به یک سری موارد توجه کنید. اول از همه درب های اتوماتیک از قطعاتی مانند موتور، سیستم انتقال نیرو، مرکز کنترل هوشمند، ریل و کاور، سنسور و … تشکیل شده اند.

شما باید به مجموعه ای مراجعه کنید که به شما خدمات مناسب ارائه می دهد و می توانید از آن ها بهره بگیرید. امروزه خرید و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک به شما یک سری قابلیت های گسترده می دهد و شما می توانید از آن ها بهره مند شوید. شما می توانید با توجه این موارد یک محصول مناسب تهیه کنید.

شرکت های معتبر به شما انواع درب اعم از درب موتور دانکر آلمان ارائه می دهند. این مجموعه ها مانند فروشگاه نوین تکنیکال به شما کمک می کنند تا بتوانید در کم ترین زمان از بهترین ها بهره مند شوید.

 

 

قفل مکانیکی درب

قفل مکانیکی سبب می شود تا درب های شما ایمن شده و همین طور از راه دور بتوان به آن ها نظارت کرد، در ادامه آن ها را به شما می گوییم با ما همراه شوید:

  • عدم نیاز به حمل کلید
  • دسترسی راحت
  • پیگیری مراجعه به مکان
  • درب باز کن الکترومکانیکی
  • طراحی ارگونومیک و زیبا

 

مدل های دیگر هم از آن ها وجود دارند که با موتور الکتریکی می توان آن ها را باز کرد اما از بدنه هیدرولیکی ساخته شده است. این اپراتورها خودکارر هستند و مدل های گوناگونی با توجه به استفاده از آن ها وجود دارد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید