لیست خرید درب اتوماتیک شیشه ای

لیست خرید درب اتوماتیک شیشه ای

لیست خرید درب اتوماتیک شیشه ای به شما یک سری موارد ارائه می دهد. در زمان ورود مراجعه کنندگان به ساختمان، در ابتدا چه چیزهایی نظر شما را به خودشان جلب می کند، برای ایجاد ذهنیت خوب برای مراجعه کنندگان، بیشتر ساختمان ها ترجیح می دهند که درب اتوماتیک برای ورود ساختمان ها می باشند. درب اتوماتیک شیشه ای در حال حاضر با توجه به ویژگی های خاص خود بیشتر سازندگان محبوب می باشد.

درب های شیشه ای نه تنها به شما یک سری قابلیت ها می دهد. درب اتوماتیک شیشه ای برای جاهایی مانند بیمارستان، بانک ها، دانشگاه ها، پاساژ، ساختمان های دولتی، امکان آموزشی، مراکز زیبایی و … به کار می رود. به همین بهترین گزینه ها می باشند که از امنیت و نمای عالی برخوردار می باشند. درب های اتوماتیک شیشه ای از مدل های گوناگون بهره مند هستند و جدا از هم دیگر سبک های مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به کشویی، تلسکوپی، فریم و منحنی اشاره کرد.

 

معنی درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از بهترین محصولات درب اتوماتیک به شمار می رود. اجرای مهم تشکیل دهنده درب شیشه ای از اپراتور، شیشه سکوریت و رنگ های متفاوت اشاره کرد.

مهم ترین قطعه ای که داخل درب شیشه ای قرار دارد، اپراتور آن می باشد که قیمت و کیفیت آن در بازار متفاوت است. بیشترین قیمت هم برای اپراتور است.

 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب های شیشه ای را با توجه به شکل ظاهری آن ها می توان به مدل های گوناگون اعم از ساده، منحنی، کرو و تلسکوپی تقسیم کرد. این درب ها معمولا نفر رو بوده و کارکرد اتوماتیک دارند. به صورت کلی درب های شیشه ای درب هایی هستند که به صورت هوشمند می باشند و با یک ریموت از راه دور و دکمه های آن تعبیه می شوند.

 

مراحل نصب درب شیشه ای اتوماتیک

  1. نصب تابلو و لوازم مکانیکی و الکتریکی
  2. تکمیل سیم بندی تابلو
  3. تنظیم ریگلاژ میکرو سوئیچ
  4. تست مراحل باز و بسته شدن درب
  5. تنظیم میکرو پروسسور به روی کارکرد درب

 

مدل های مختلف درب شیشه ای:

  • درب اتوماتیک تلسکوپی
  • درب اتوماتیک کشویی
  • درب منحنی
  • درب تاشو
  • درب دوار

 

درب اتوماتیک تلسکوپی

اولین دربی که می خواهیم به شما معرفی کنیم؛ درب اتوماتیک تلسکوپی است. این درب در بیشتر جاهایی که ورود و خروج دارند به کار می رود به عنوان مثال مراکز تجاری بهترین جا برای آن هستند. شما می توانید از این درب ها در این محل ها استفاده کنید. درب های اتوماتیک تلسکوپی دارای قابلیت نصب سیستم ریموت کنترل است. همین طور وجود سنسورهای ایمنی خطی بین درب ها اهمیت زیادی دارد. از قابلیت ها و امکاناتی این درب دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای فضاهای کوچک
  • امکان نصب برای ورودی هایی تا ارتفاع سه و نیم
  • قابلیت حرکت روان به وسیله چرخ های پلیمری
  • ممانعت از هدر رفتن انرژی
  • امکان قفل درب های متحرک

 

درب لولایی

مدل دیگری از درب که می خواهیم به شما معرفی کنیم درب اتوماتیک لولایی است. این درب ظاهری مشابه به مدل لوایی دارد با این تفاوت که برق و به صورت خودکار کار می کند. درب اتوماتیک دوار یا گردان به صورت دو الی ۴ بخش نصب شده و این باله ها همزمان با حرکت عابر می چرهند و با استفاده از آن ها حرکت می کنند، می توانیم به شما بگوییم که امروزه درب ها با توجه به قابلیت هایی که دارند به شما کمک زیادی کرده و قدرت آن ها بالاست. با توجه به سنسورهای قوی که درون دستگاه وجود دارد به محض ورود و خروج عابر می ایستد. به همین دلیل یکی از مطمئن ترین درب ها محسوب می شود. شما می توانید این درب ها را از نوین تکنیکال تهیه کنید.

 

درب شیشه کشویی، پرکاربردترین درب

یکی از پر کاربردترین درب ها در حال حاضر درب شیشه ای اسلایدینگ می باشد. این درب با توجه به وزن و ابعاد؛ شیشه ها یکی از بهترین موارد برای عبور و مرور افراد گوناگون است. این مدل درب می تواند به صورت کشویی دو قسمته باز گردد. در این حالت درب به شما یک سری قابلیت ها می دهد. شما می توانید از آن ها نهایت بهره را ببرید.

 

نقاط برتری درب شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای از یک سری مزایا برخوردار است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

نور

درب شیشه ای چه شفاف باشند و چه رنگی، نور را مسدود نکرده و جریان نور با نصب آن ها بیشتر می شود و فضا بهبود می ببخشد.

 

ظاهر مدرن

یکی دیگر از این ویژگی ها این است که شما از دربی با شکل ظاهری زیبا برخوردار می شوید. دربی که قابلیت های بالایی دارد و شما می توانید از آن ها به خوبی استفاده کنید. این درب ها به هم دیگر کمک می کند تا شما از آن ها استفاده نمایید و شکل زیبا به محیط خانه خود بدهید.

 

نحوه کارکرد درب شیشه ای به چه شکل می باشد؟

در چند سال گذشته از اختراع درب اتوماتیک می گذرد؛ این مدل شیشه ای که در این دنیا به کار می رود، این فناوری ها روز دنیا پیشرفت های خودش کرده و اختیار افراد قرار می گیرد. درب به صورت کاملا خودکار برای شما باز می شود، شما می توانید از آن ها بهره بگیرید.

 

درب شیشه ای از قطعات زیر تشکیل می شود:

  • موتور
  • تسمه
  • ریموت کنترل
  • سنسور
  • هنگر
  • ریل

 

باید بدانید که مهم ترین بخش ها در روش کارکرد درب های اتوماتیک نقش زیادی می گذارد، سنسور و یا چشمی آن می باشد در بخش های بالا درب تعبیه می گردد. همان طور که می خواهیم به شما بگوییم سنسورها در مدل های گوناگون وارد بازار می گردند که حرکت اشیا و افراد کاملا به آن حساسیت دارند. با ارسال سینگال به حرکت چرخ دنده یا غلتک موجود در درب شده و آن را باز می کند. بعضی از درب های شیشه ای با بهره گیری از ریموت وجود دارد.

 

کارایی درب های اتوماتیک

 

 

لیست خرید درب اتوماتیک شیشه ای از کارایی های زیادی تشکیل شده است که از جمله آن ها می توان به استفاده در بانک، بیمارستان، هتل و …. می باشند. درب های اتوماتیک در مدل های گوناگون وجود دارند که فریم های آن ها از آلومینیوم و استیل ساخته می شوند. از ویژگی های دیگری که درب ها وجود دارد، این است که ریموت و قفل برقی دارد.

 

لیست خرید درب

شما می توانید انواع و اقسام درب ها را تهیه کنید، خرید اینترنتی امروزه یکی از بهترین ها برای شما می باشد. شما می توانید انواع و اقسام درب را بخرید، در صورتی که به سراغ مجموعه های معتبر اینترنتی بروید. این مجموعه ها به شما بهترین محصولات با قابلیت های مختلف را ارائه می دهند و از آن ها می توانید بهره مند شوید. خدمات اینترنتی از یک سری ویژگی ها برخوردار است، به عنوان مثال شما می توانید به صورت آنلاین انواع و اقسام محصولات را تهیه کنید. همین طور شما می توانید از آن ها بهره مند شوید. یک سری قابلیت های زیادی وجود دارد، این ها دست به دست هم می دهند تا از آن ها به نحو احسن استفاده کنید.

در نتیجه این خرید ها به شما این قابلیت ها را می دهد تا هم در هزینه، هم در زمان و هم در انرژی تان صرفه جویی کنید.

کاری که باید انجام بدهید این است که بتوانید از این محصولات برای خدمات خودتان بهره مند شوید. این درب ها به شما یک سری ویژگی ها می دهند که محیط و فضای شما هم به خوبی باز و بسته شود و هم به فضا زیبایی بدهد.

 

قیمت درب شیشه ای

لیست خرید درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به کارکرد و کاربردی که دارد از یک سری جدول قیمت تشکیل شده است، به عنوان مثال نوع شیشه، مدل موتوری و فریمی که شما انتخاب می کنید، تماما به آن بستگی دارد. شیشه سکوریت و لمینت از مدل های گوناگونی برخوردار هستند که هر کدام از آن ها روی قیمت تاثیر دارد.

اما بهترین کار این است که شما برای برآورد قیمت و همین طور هزینه های آن ابتدا با کارشناسان مشورت کرده و سپس اقدام به عمل نمایید. این ها به شما کمک می کنند تا از قابلیت های زیادی بهره مند شوید. در نتیجه شما می توانید از این محصولات بهره مند شوید. شما می توانید از آن ها استفاده کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن ازشان بهره مند شوید. امروزه درب شیشه ای به یک سری عوامل و فاکتورها ارتباط دارد و شما می توانید هزینه های آن ها را برآورد نمایید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید