درب اتوماتیک شیشه ای

قابلیت های درب اتوماتیک شیشه ای

قابلیت های درب اتوماتیک شیشه ای

 

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربردترین محصولاتی است که امروز شما می توانید آن ها را یاد کنید در واقع این در با توجه به قابلیت‌ها و ساختاری که دارد از یک سری محصولات و موارد مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها دست به دست هم می‌دهند و شما می توانید از آن ها بهره بگیرید و همین دلیل امروزه با توجه به این قابلیت‌ها و تاثیراتی که دارد میکس افراد و موارد مختلف از آن ها می تواند استفاده کند و در جاهای گوناگون به کار می‌رود در واقع هر مجموعه که شما فکرش را بکنید که مراکز خرید مشهد ساختمان های مسکونی پر رفت و آمد از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده می کند درب اتوماتیک شیشه قابلیت‌های زیادی دارد و با توجه به سنسور ها و همینطور قطعاتی که در آن ها به کار رفته است می تواند به صورت خودکار باز و بسته شود. در ادامه یک سری موارد را به شما می گوییم پس با ما در وب سایت نوین تکنیکال همراه باشید. ( نوین تکنیکال مرکز خدمات درب اتوماتیک شیشه ای با ارائه موتور دانکر آلمان)

 

درب اتوماتیک شیشه ای چه کمکی به ما میکند

به صورت واضح می توانیم به شما بگویم که درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر زیادی برای شما داشته و می توانید از آن ها بهره بگیرید امروزه در حال حاضر شما می توانید خیلی ساده و راحت از درب های شیشه ای اتوماتیک بهره گرفته و از آن ها استفاده کنید در واقع شما با این درب های شیشه ای دیگر نیاز نیست تا بتوانید خیلی ساده و راحت از آن ها بهره گرفته و تاثیر زیادی را هم داشته باشید استفاده کردن از آن ها در حال حاضر کمک زیادی به شما می کند و شما می توانید از آن ها بهره مند شوید پس پیشنهادی که برای آن وجود دارد این است که بتوانید خیلی ساده و راحت از آن ها استفاده کرده و آن را در نظر بگیرید.

 

درب اتوماتیک شیشه ای از خیلی جنبه ها به شما کمک می کند باید بهتان بگم که درب اتوماتیک شیشه ای در حال حاضر به شما کمک می کند تا بتوانید خیلی ساده و راحت از آن ها بهره گرفته و استفاده کنید این در قابلیت های زیادی داشته و هر کدام از آن ها به شما کمک بالای برای استفاده کردن از جنبه های گوناگون می کند شما می توانید در کمترین زمان ممکن از این در بهره گرفته و از آن ها استفاده کنید در واقع هر یک از آن ها ساختار های گوناگونی دارد و شما می‌توانید از آن ها در جنبه‌های مختلف بهره مند شده و استفاده لازم را ببرید پس قابلیتی که برای شما وجود دارد در درب اتوماتیک شیشه بیشتر از هر محصول دیگری می باشد

باید به شما بگوییم درب اتوماتیک شیشه ای در صرفه جویی انرژی تاثیر زیادی می گذارد اجازه می دهد تا شما بتوانید انرژی های مصرفی خودتان را کاهش دهید اجازه ورود گرد و غبار به محیط را نمی دهد و از آنجا که نیروی دست در کارکرد آن تاثیر ندارد از بروز خیلی از بیماری ها جلوگیری می کند و اگر بخواهیم نگاه کنیم در تمام جنبه ها به بشر کمک زیادی می‌کند.

 

این درب چطور کار میکند

 

درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به قابلیت هایی که دارد نحوه کارکرد آن به این شکل است که ابتدا برق شهری وارد منبع تغذیه شده و برق ۲۴ ولت برمیگردد مدار فرمان کارکرد موتور و قفل برقی را با توجه به داده‌های دریافتی از رادارها و سایر سنسور ها زیر نظر نمی‌گیرد در صورتی که سنسور ها حضور فردی و جسمی را شناسایی میکند مدار فرمان موتور آن حرکت داده و نیروی حاصل از آن ها به تسمه ها انتقال پیدا کرده و سپس آهنگ ها میرود آهنگ ها هم روی ریل ها تعبیه شده و در شاسی به صورت کشویی حرکت کرده و در باز میشود تمام موارد گفته شده داخل شاسی درون در قرار گرفته و یک پوشش آلومینیومی هم با نام کاور روی آن ها نصب میشود.

 

سنسور درب اتوماتیک

سنسور درب اتوماتیک شیشه ای که از قطعات مهم در آن ها می‌باشد چرا که درب اتوماتیک با توجه به سنسور ای که در آن ها به کار رفته است افراد و اشیا را تشخیص می دهد ما امروزه انواع گوناگونی از سنسورها در این درها می‌بینیم که بیشتر درب های اتوماتیک از طریق سنسورهای تشخیص حرکت و یا سنسورهای نوری باز و بسته شدن درب را انجام می‌دهند اما درب شیشه یکسری سنسور های مخصوص به خودشان را دارند.

اولین سنسورها سنسور مادون قرمز است که از مادون قرمز برای باز و بسته کردن در بهره می گیرد و همینطور قدرت شناسایی تغییر دما را هم دارد هنگامی که تشخیص می دهد ما افزایش پیدا کرده است سبب شده تا انسانی را در آنجا شناسایی کرده و در باز و بسته شود بیشتر سنسور های قرمز به عنوان سنسور اصلی استفاده می شود نوع دوم از سنسورهای تشخیص حرکت انسور مایکروویو است که از امواج التراسونیک و یا مایکروویو استفاده می‌کند سنسورهای دستگاه‌های الکترونیکی حرکت اشیا و انسان را به سیگنال های الکتریکی برمیگرداند از این مدل هستند.

 

مقایسه دو سنسور درب اتوماتیک

همانطور که می دانید باز و بسته شدن درب و تا حد زیادی به سنسور آن ها بستگی دارد صحرا با توجه به کارگیری دو مدل انجام می‌شود سنسورهای مادون قرمز که فعال بوده و توسط یک ایدی منتشر کننده و یک ترانزیستور گیرنده ارسال شده و چنانچه این ارتباط برقرار شود.

خروجی تحریک شده و در اختیار نصاب قرار می‌گیرد و همینطور مادون قرمز سنسورهای مادون قرمز غیر فعال بوده و همان پیار پیار به جای فرمان جهت باز شدن درب فرمان قطع کارکرد را صادر می‌کند افراد زنده شخص در مناطق کم خطر که احتمالاً در وجود دارد شناسایی میکنند آن ها را اما با این وجود باید بهتان بگم که سنسور ماکرویو به قابلیت ردیابی حرکات و اشیا را دارد و حساسیت سنسور های مایکروفر بیشتر از سنسور های دیگر است و حساسیت کارکرد آن ها تحت تاثیر دمای محیط نیست در صورتی که در سایر سنسور ها می تواند این کار های وجود داشته باشد.

 

خرید درب شیشه ای

با توجه به موارد گفته شده بهترین کار این است که شما درب شیشه ای را از جای معتبر تهیه کنید، چرا که حساسیت زیادی دارد، این درب ها با توجه به قابلیت هایی که دارند به شما کمک می کنند تا ورود و خروج یک محیط را بهتر انجام دهید. از این رو باید با کیفیت باشند، درب شیشه ای اگر کیفیت نداشته باشند نه تنها به شما کمک نمی کنند بلکه یک سری مشکلات را هم ایجاد می کنند.

شما امروزه می توانید خیلی بهتر و ساده تر از گذشته درب های متفاوت را تهیه کنید، چرا که درب های شیشه ای از قابلیت های زیادی تشکیل شده اند و هر کدام از آن ها به شما کمک می کنند تا بهتر به نتیجه برسید.

اما ما برای خرید به شما مجموعه های اینترنتی را سفارش می دهیم، مجموعه های آنلاین قابلیت های زیادی دارند که از جمله آن ها می توان به دسترسی راحت، قیمت خرید مناسب و کیفیت بالا ارشاره کرد . هر کدام از آن ها به شما کمک زیادی در خرید می کنند.

 

خدمات نوین تکنیکال

نوین تکنیکال یکی از مجموعه هایی است که به شما قابلیت های زیادی می دهد. نوین تکنیکل با در نظر داشتن موارد گوناگون به شما محصولات مختلف ارائه می دهد. شما می توانید تک تک قطعات درب شیشه ای را از این مجموعه تهیه کنید و آن ها را در نظر داشته باشید. نوین تکنیکال حتی پیش از خرید هم به شما مشورت و مشاوره ارائه می دهد و شما می توانید از خدمات آن ها بهره بگیرید. نوین تکنیکال به شما انواع درب شیشه ای و مهم تر از آن به شما موتور دانکر آلمان را ارائه می دهد. موتور دانکر با توجه به قابلیت هایی که دارد در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین موتور ها محسوب می شود، موتور دانکر برای کشور آلمان است که از قابلیت های زیادی تشکیل شده و هر کدام به شما کمک می کند تا بهترین ها را در نظر داشته باشید.

شما می توانید با توجه به قابلیت هایی که دارید در کم ترین زمان ممکن بهره مند شوید.

 

ویژگی های نوین تکنیکال در یک نگاه

  1. کیفیت بالای محصولات
  2. ضمانت و گارانتی قطعات
  3. ارسال محصولات در کم ترین زمان ممکن
  4. ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان
  5. ارائه مشاوره
  6. فروش با قیمت مناسب
  7. کیفیت بالا
  8. ارائه خدمات با برندهای مناسب
  9. آماده سازی در کم ترین زمان ممکن
برای امتیاز دادن کلیک کنید