درب شیشه ای اتوماتیک

نگاهی به درب اتوماتیک شیشه ای

در زمان ورود به ساختمان ها، چه چیزی در نگاه اول نظر شما را جلب می کند؟ مسلما درب ها اولین مرحله یا سد برای ورورد به محلی هستند. درب شیشه ای در حال حاضر یکی از محبوب ترین درب ها به شمار می رود که قابلیت های زیادی دارد. درب اتوماتیک شیشه ای برای جاهایی مانند بانک‌ها بیمارستان هتل‌ها پاساژها دانشگاه‌ها و جاهای دیگر بکار می‌روند در واقع زمانی‌که امنیت و نمای عالی در اولویت قرار داشته باشد درب شیشه از مدل‌های مختلف بهره می‌گیرد و سبک‌های جدایی دارند و از جمله آن ها می‌توان به کشویی تلسکوپی منحنی با فریم های گوناگون اشاره کرد درواقع درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به قابلیت‌هایی که دارد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین درب‌ها بشمار می‌رود باید بدانید که قطعات مهم تشکیل‌دهنده درب اتوماتیک از جمله شیشه سکوریت اپراتور کاور آلومینیوم و کاور پوش دهنده غیر می‌باشند که خود اپراتور هم از قطعاتی مثل موتور، قفل برقی، باطری و مرکز کنترل ساخته‌شده است.

مهم‌ترین قطعه‌ای که در درب‌های اتوماتیک وجود دارد و می‌توان آن را نام برد درواقع اپراتور است که مدل‌ها و قیمت‌های متفاوتی از آن در بازار وجود دارد و تقریباً بیشترین قیمت درب شیشه ای به اپراتور آن بستگی دارد درب‌های شیشه ای قاب‌های جذاب و طراحی‌های چشم‌نواز دارند و این درک و بهترین گزینه برای ورودی‌هایی هستند که در آن‌جا تردد بالا بوده و طراحی منحصربه‌فرد است و میزان حداکثر عبور نور در آن‌جا وجود دارد به‌همین دلیل امروزه اپراتورها اهمیت زیادی داشته و مشاهده مدل‌های مختلف ایتالیایی چینی و آلمانی هستیم در ادامه می‌خواهیم به شما درب‌های شیشه ای را معرفی کنیم این محصولات با توجه به شکل ظاهری به چند دسته گوناگون تقسیم می‌شوند که ازجمله آن ها می‌توان به منحنی تلسکوپی اسلاید لینک اشاره کرد عمدتاً این در ب ها نفر رو هستند و کارکرد اتوماتیک دارند. در ادامه نکاتی را در این باره به شما می گوییم پس با ما در ادامه همراه شوید. نوین تکنیکال مرکز درب شیشه ای می باشد.

درمورد انواع درب اتوماتیک شیشه ای باید یکسری موارد گوناگون را به شما بگوییم که هر کدام از آن ها تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد درب‌های شیشه ای با توجه به شکل ظاهری به چند دسته مختلف اعم از ساده منحنی کورو و تلسکوپی تقسیم می‌شوند که عمر قطعاً این درب‌ها کارکردهای اتوماتیکی داشته و دیگر نیازی به نیروهای انسانی ندارند یعنی که شما می‌توانید به‌صورت اتوماتیک درب‌ها را باز و بسته کنید و از آن ها بهره بگیرید باید بهتان بگوییم که درب‌های شیشه ای درب هایی هستند که به‌صورت هوشمند یعنی اتوماتیک و یا با استفاده از یک ریموت از راه دور با دکمه‌ای تعبیه شده و یا باز و بسته می‌شوند.

اولین و مهم‌ترین برتری که این درب ها دارند این است که به‌راحتی استفاده‌شده و از امنیت زیادی برخوردار است به‌همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و استفاده از این درب‌ها به‌صورت چشمگیری باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی گرمایشی و سرمایشی شده و از ورود کردن گرد و خاک و حشرات به داخل محل هم جلوگیری می‌کند همین‌طور که این درب‌ها دستگیره ندارند و عدم نبود دستگیر سبب می‌شود تا ایمنی و بهداشت بسیار حفظ شود چراکه درب‌ها با همدیگر در تعامل نیستند به‌همین دلیل این‌ها در کنار همدیگر یکسری قابلیت‌های مختلفی را داشته و شما می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید و درنتیجه امروزه با توجه به تأثیراتی که در پایه شیشه ای دارند از یک سری قابلیت‌های بهره‌مند بوده و شما می‌توانید از آن ها استفاده کنید امروز این قابلیت‌ها و موارد مختلف یکسری تأثیرات گوناگونی را به شما ارائه می‌دهند پس می‌توانید از آن ها به‌عنوان یک محصول مناسب و تکنولوژی جدید در تمام دنیا یاد نمایید.

 

قطعات درب شیشه ای:

درب اتوماتنیک شیشه ای از یک سری قطعات تشکیل شده است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ریل درب شیشه ای

اولین قطعه ای است که می خواهیم به شما معرفی کنیم. ریل درب شیشه ای از آلومینیوم ساخته می شود و از جمله قطعات مهم می باشد، ریل عموما با رنگ آنادایز به فروش می رسد؛ اما با توجه به سلیقه کارفرما می تواند در رنگ های دیگر مانند طلایی و کوره ای هم ساخته شود.

 

سنسور درب اتوماتیک

قطعه دیگری که حساسیت زیادی دارد، سنسور درب اتوماتیک است. این سنسور با توجه به استفاده ای که از آن می شود فرق می کند نوع اول آن عقابی بوده که کارکرد دایره ای داشته و نوع دوم سنسور چشم پرده ای می باشد که قیمت بالا و کارکرد زیادی دارد.

 

موتور درب اتوماتیک

شاید به جرات بتوان گفت یکی از مهم ترین قطعاتی که درب ها وجود دارد موتور می باشد. موتور کارکرد و کارایی درب را تحت تاثیر خودش قرار می دهد. در حال حاضر ما شاهد انواع و اقسام مدل های گوناگون از موتور هستیم، اما بهترین مدل آن موتور دانکر آلمان می باشد. موتور دانکر آلمان با توجه به کارایی که دارد و مواد اولیه که در آن به کار می رود جزء بهترین موتور ها در حال حاضر به شمار می رود.

 

کنترل باکس

یکی دیگر از قطعاتی که امروزه اهمیت زیادی دارد، کنترل باکس می باشد. کنترل باکس از یک صفحه کلید دستی تشکیل شده است که میزان تنظیماتی ماندن بازشوندگی، سرعت باز شدن و سرعت بسته شدن در آن ثبت می شود.

 

کاور

قطعه دیگری که می خواهیم به شما معرفی کنیم کاور می باشد. کامور قطعه ای است که تمامی رنگ ها با آن پوشیده می شود. حفظ کیفیت و ظاهر درب جزء وظایف آن است.

 

کارکرد درب شیشه ای به چه صورت می باشد؟

درب شیشه ای به این صورت می باشد که نخست برق شهری به منبع تغذیه وارد می شود و به برق ۲۴ ولت بر می گردد تا به موتور و مرکز کنترل تقلیل پیدا کند. مدار فرمان کارکرد موتور و قفل برقی را با توجه به اطلاعات و داده ها از رادارها پیدا می کند و بقیه سنسورهای حرکتی را زیر نظر می گیرد. در زمانی که سنسورها حضور فرد یا جسمی را شناسایی کنند، مدار فرمان به موتور فرمان حرکت پیدا می کند و نیروی حاصل از آن ها به هنگرها بر می گردد. هنگرها هم وظیفه نگهداری از لت ها را بر عهده می گیرند که روی ریل تعبیه می شوند تا شاسی به صورت کشویی حرکت کرده و در این زمان درب باز می شود.

 

مدل های مختلف درب شیشه ای

  • درب کشویی
  • درب تلکسوپی
  • درب منحنی
  • درب تاشو
  • درب دوار

 

مزیت های درب شیشه ای

درب شیشه ای از یک سری مزایا و برتری ها تشکیل شده است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • جلوگیری از ورود غبار
  • صرفه جویی در انرژِ
  • رعایت بهداشت
  • راحتی در رفت و آمد
  • کم کردن آلودگی صوتی

 

درب شیشه ای چه اهمیتی دارد؟

درب شیشه ای با توجه به قابلیت هایی که دارد، امروزه به عنوان یکی از مهم ترین اجزاها به شمار می رود. درب شیشه ای امروزه از یک سری قابلیت ها برخوردارند، مقاومت درب شیشه ای یکی از ویژگی هایی می باشد که سبب می شود تا شما درب شیشه ای را تهیه کنید. درب شیشه ای از یک سری قابلیت ها تشکیل شده است، شما می توانید در نظر داشته باشید این محصول از یک سری قابلیت های گوناگون تشکیل شده است که هر کدام از آن ها می توانند به شما کمک کنند تا از این محصولات به درستی بهره مند شوید. این درب ها با توجه به قابلیت هایی که دارند کمک زیادی به شما می کنند، پس می توانید از آن ها بهره مند شوید.

 

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک یکی از محصولات مناسب می باشد، شما می توانید از این محصولات بهره گرفته و آن ها را در دست داشته باشید. باید بدانید که چطور می توانید درب ها را با قیمت مناسب بخرید. باید بهتان بگوییم که درب ها از قابلیت های گوناگونی تشکیل شده است، اما قیمت آن ها به یک سری عوامل بستگی دارد که در ادامه آن ها را به شما میگوییم پس با ما همراه شوید.

مهم ترین عاملی که در قیمت درب های شیشه ای تاثیر دارد، نوع پکیج می باشد، مجموعه های مختلف به شما محصولات و پکیج های گوناگونی ارائه می دهند که هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارند به همین دلیل قیمت های آن ها با هم دیگر فرق می کند.

در قیمت درب شیشه ای اتوماتیک عامل دیگری که تاثیر دارد، فریم های درب می باشند. فریم درب در چند مدل باریک و پهن وجود دارد که به صورت فابریک و غیر قابریک هستند. رنگ های آن ها الکترواستاتیک بوده و با رنگ پودری تولید می شود. به همین دلیل آن ها اهمیت زیادی دارند و روی قیمت درب تاثیر می گذارند. رنگ هایی که روی شیشه سکوریت هم نصب می شوند خودشان روی قیمت درب تاثیر دارند به همین دلیل شما پیش از خرید می توانید با کارشناسان نوین تکنیکال درمورد این موارد مشورت کرده و از آن ها بهره بگیرید. از این رو قابلیت های زیادی دارند و هر کدام از آن ها برای شما مهم و تاثیر گذار هستند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید