اجزای درب اتوماتیک شیشه ای

اجزای درب اتوماتیک شیشه ای

بررسی اجزای درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک به آن درب برقی متحرک برقی می گویند، دربی می باشد که با بهره گیری از ریموت کنترل یا حسگرهای کنترلی باز و بسته می گردد، درب های اتوماتیک به صورت و مدل های گوناگونی عرضه می شوند، متریال و موادی که برای تولید این درب ها به کار می رود، متفاوت می باشد، با توجه به موقعیت پروژه و کارکرد آن از درب اتوماتیک بهره می گیرد، اجزای درب برقی به تخصص و مهارت فنی نیازمند است و شما به تنهایی نمی توانید یک سیستم درب برقی را اجرا کنید، این مدل درب ها می توانند انتخاب مناسبی برای امکان عمومی باشند، به عنوان مثال ادارات، بانک ها، بیمارستان ها، مراکز توابخشی، فروشگاه ها، مغازه ها، مراکز کنفرانس و … از این مدل درب ها استفاده می کنند تا سبب شوند با صرفه جویی در مصرف انرژی و همین طور بهینه سازی آن ها بتوان از این محصولات استفاده کنند.

 

انواع درب اتوماتیک در بازار:

  • درب اتوماتیک شیشه ای
  • درب اتوماتیک کرکره ای
  • درب اتوماتیک پارکینگی

 

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

برای خرید درب اتوماتیک موارد زیادی وجود دارد که دست به دست هم می دهند، هر کدام از آن ها یک سری موارد را پیاده سازی می کنند و در کنار آن شما می توانید از آن ها بهره بگیرید، یکی از مواردی که در این زمینه به شما کمک بالایی می کند؛ قیمت خرید است، در واقع قیمت خرید برای تهیه کنندگان یکی از اصلی ترین فاکتورها به شمار  می رود، زمانی که شما این کار را انجام می دهید، متوجه می شوید چطور با برنامه ها و موارد دیگر بتوانید از این محصولات استفاده کرده و از آن ها بهره بگیرید. از این رو برای این مسئله همیشه برای خریداران اهمیت دارد، آن ها اصولات به دنبال محصولی هستند که هم قیمت مناسبی داشته باشد و همین که کیفیت آن بالا باشد، چون که همیشه قیمت های بالا دلیل بر کیفیت بالا نیست، این دو باید با هم دیگر تناسب داشته باشند. از این رو به آن ها باید توجه زیادی کنید.

 

نگاهی به درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای به درب هایی می گویند که از یک حسگر برای درب و باز و بسته کردن آن شامل می شود؛ این درب یکی از روش های موثر برای بهینه مصرف کردن انرژی می باشد کخ با تنظیم اپراتور می توان میزان باز شوندگی آن را تنظیم کند؛ باید بدانید که سنسورهای حرکتی یا حساس به وزن تعبیه می شود تا باز و بسته شدن درب اتوماتیک کنترل نمایید، همین طور این محصولات از محدودیت در ابعاد و اندازه اجزایی برخوردار نبوده اند و در هر فضایی می توان از آن ها استفاده کرد.

 

چرا درب های شیشه ای به وجود آمده اند؟

درب های شیشه ای به دلایل زیادی به وجود می آیند که عبارتند از:

  • تعداد ورود و خروج از ساختمان
  • صرفه جویی در انرژی
  • زیبایی در نمای ساختمان
  • به کارگیری از شیشه سکوریت
  • ایزوله کردن محیط
  • زیباسازی
  • افزایش ایمنی و بهداشت

 

درب اتوماتیک از چه چیزهایی تشکیل شده است؟

  • موتور
  • برد
  • حسگر
  • ریموت
  • چرخ دنده
  • غلاشر
  • قفل برقی
  • گیربکس

 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای:

  • درب تلسکوپی
  • درب اسلایدی
  • درب تاشو
  • درب نیم گرد

 

درب اتوماتیک تلسکوپی چیست

درب های اتوماتیک تلسکوپی یکی از انواع درب های شیشه ای می باشند که به صورت کشویی بسته و باز می شوند و بهترین گزینه برای فضاهای عمومی نیاز به ورودی عریض دارند، از این رو همان سنسورهایی که در درب های دیگر به کار می رود، برای باز و بسته کردن خودکار در این محل هم استفاده می شود، این درب ها کارکرد خیلی خوبی دارند و کارایی آن ها با توجه به دولت متحرک انجام می شود. لت های این درب ها به صورت همزمان به یک سمت حرکت می کنند و روی لت های ثابت جمع می گردند، از این رو این درب فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

درب های اتوماتیک تلسکوپی را می توان به ۵ حالت باز و بسته تنظیم کرد. زمان بندی برای اپراتورهای درب اتوماتیک می تواند برای شما کارایی بالایی داشته باشد و سبب شود تا با استفاده آسان و راحت بتوانید از آن ها بهره بگیرید. درب های اتوماتیک برای جاهایی که میزان بازشوندگی بیشتری دارند مناسب بوده و دارای دو مدل تلسکوپی و نیمه تلسکوپی می باشند و نحوه سرعت آن را می توان تنظیم کرد.

 

درب شیشه ای اسلایدینگ

درب شیشه ای اسلایدینگ در جاهای پر رفت و آمد به کار می رود. این مدل درب دارای انواع و اقسام گوناگونی می باشد که برای حرکت به طرفیت به دیوار نیازمند است. به صورت کلی این مدل درب یکی از مدل های رایجی می باشند که با توجه به زیبایی و سادگی که دارد در هر محلی می توان آن را نصب کرد.

 

قطعات درب شیشه ای اتوماتیک

برای نصب درب اتوماتیک می توان از یک مواردی استفاده کرد که عبارتند از:

 

ریل درب شیشه ای

ریل درب شیشه ای اولین قطعه از درب اتوماتیک می باشد که جزء قطعات مهم و اساسی در آن به شمار می رود. ریل معمولا با رنگ آنادایز نقره ای عرضه می شود و با توجه به سلیقه کارفرما می توان آن را به رنگ های کوره ای و طلایی تغییر داد.

 

سنسور درب اتوماتیک

یکی دیگر از مواردی که می توان برای آن ها در نظر داشت سنسور درب است که در دو مدل طبقه می شود که مدل اول سنسور عقابی بوده و مدل دوم سنسور چشم پرده می باشند که کارایی متفاوتی دارند و به صورت خطی عمل می کنند.

 

موتور درب اتوماتیک

موتور یکی دیگر از قطعات مهم در درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که قابلیت های بسیار زیادی دارد. موتور در واقع اهمیت زیادی دارد و شما می توانید از آن ها بهره بگیرید. موتور کارکرد تمام درب ها را تحت تاثیر خودش قرار می دهد و شما می توانید از آن ها بهره بگیرید و به وسیله آن شما می توانید آن ها را در بازار پیدا کنید، درب ها می توانند موتورهای گوناگونی داشته باشند یکی از با کیفیت ترین آن ها موتور دانکر آلمان می باشد. این موتور دارای کیفیت زیادی بوده و شما می توانید از آن ها بهره بگیرید. این موتور دارای قطعات گوناگونی می باشد و به شما کمک می کند تا کارایی خیلی خوبی را از آن خود کنید. در نتیجه موتورهای دانکر آلمان باید اصل و اورجینال باشند، موتورهای این اصلی بدون سر و صدا و بدون زغال کار می کنند و طول عمر خیلی بالایی دارند.

 

کنترل باکس

قطعه دیگری که تمامی فرآیند های ریموت و سنسورها را دریافت کرده و به موتور می دهد، کنترل باکس می باشد، کنترل باکس از یک صفحه کلید دستی یا دیجیتالی تشکیل شده و میزان بازشوندگی، باز شدن و بسته شدن را در خودش ثبت و ضبط می کند.

 

کاور

کاور یکی دیگر از این مدل قطعات می باشد، کاور هم با رنگ پوشیده می شود و دلیل به کار گیری از آن زیبایی می باشد که به محیط می دهد.

 

چشمی درب

چشمی درب یکی دیگر از اجزای درب اتوماتیک شیشه ای مهم به شمار می رود. تمامی درب های اتوماتیک از چشمی تشکیل شده اند که کارایی زیادی در هر مکانی دارند، در بین مدل های مختلف درب اتوماتیک شاهد نوعی درب هستیم که به صورت خاصی طراحی می شوند؛ چشمی درب از انواعی سنسور مانند مادون قرمز، حس گر، میکرویوو تکشیل شده است.

 

سوالات متداول درمورد درب اتوماتیک شیشه ای

مراحل ارائه خدمات برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای به چه شکلی می باشد؟

شما می توانید برای خرید آن ابتدا با مجموعه نوین تکنیکال، تماس گرفته و سپس اطلاعات لازم را دریافت کنید و در آخرین مرحله آن را سفارش دهید تا برایتان آورده و نصب شوند.

 

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از موارد مهم برای خرید درب اتوماتیک، قیمت آن می باشد؛ قیمت درب اتوماتیک در اجزای درب اتوماتیک شیشه ای اهمیت زیادی دارد و قیمت پایین می توانید کیفیت را کم کند، شما می توانید از این مدل درب ها بهترین و با کیفیت ترین ها را از فروشگاه های نوین تکنیکال تهیه کنید.

 

بهترین روش خرید درب شیشه ای؟

شما می توانید برای خرید درب شیشه ای به صورت اینترنتی اقدام کنید، امروزه خریدهای آنلاین برای شما یک سری مزایا دارند، شما می توانید درب شیشه ای را از مجموعه نوین تکنیکال تهیه کنید، نوین تکنیکال با سال ها سابقه به شما انواع و اقسام درب را ارائه می دهد و با ضمانت و گارانتی تک تک قطعات محصولات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

زمان نصب، گارانتی و خدمات به چه صورت می باشد؟ زمان نصب و گارانتی و مراحل دیگر خرید تماما به نحوه سفارش درب ها ارتباط داشته و شما می توانید از آن ها به شکل ممکن بهره بگیرید.

 

نوین تکنیکال

نوین تکنیکال یکی از بهترین مجموعه ای می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خودشان را داشته باشید، شما می توانید با بهره گیری از این خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن از آن ها بهره گرفته و استفاده کنید. در نتیجه کارایی که برای شما دارد به عنوان بهترین مرکز درب شیشه ای می باشد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید