درب شیشه اتوماتیک

بهترین روش خرید درب اتوماتیک

در زمان ورود افراد به ساختمآن ها و جاهای مختلف اولین چیزی که نظر آن ها را جلب می‌کند درب می‌باشد. درب شیشه ای برای اکثر ساختمآن ها بکار می‌آید. چراکه به شما یک سری قابلیت‌های مختلفی را می‌دهد و سبب می‌شود تا بتوانید در کمترین زمان ممکن از آن بهره بگیرید درب شیشه ای بدلیل ویژگی‌های خاصی که در بین آن وجود دارد برای مراجعه‌کنندگان رفت‌وآمد را خیلی ساده و راحت می‌کند به همین دلیل با توجه به کیفیت و قابلیت هایی که می‌توانید در نظر بگیرید شما از این موارد به بهره‌گیری خوبی وارد می‌شوید درواقع درب شیشه ای برای جاهایی مثل بانک دانشگاه هتل پاساژ و بیمارستآن ها بکار می‌رود و جایی‌که امنیت و کیفیت در اولویت قرار دارد این در باید استفاده شود امروزه با توجه به انواع و اقسام مدل‌های درب شیشه ای که در حال حاضر وجود دارد می‌توانیم از آن ها به‌عنوان یک قابلیت مناسب بهره بگیریم به همین دلیل درب‌های شیشه ای امروزهه جزو محصولات مناسب بشمار می‌رود و یکی از پرکاربردترین درب‌ها هستند اجزای آن ها از اپراتور شیشه کاور کاور پشت دهنی اپراتور قفل برقی باتری و منبع تغذیه تشکیل شده‌است مهم‌ترین قطعه در این درب اتوماتیک اپراتور آنست که با انواع قیمت و کیفیت متفاوت در بازارهای ایران وجود دارد و تقریباً بیشترین قیمت مربوط به اپراتور آن می‌باشد درب‌های اتوماتیک با قاب‌ها ای جذاب و طراحی های چشم نواز امروزه در هر محلی قابلیت استفاده دارند این درب ها بهترین انتخاب برای ورودی‌هایی می‌باشد که تردد بالا طراحی های منحصربه‌فرد سهولت در رفت‌وآمد بهداشت محیط و عایق‌بندی حرارت و صدا را دارند و همین طور اپراتورهای آن برای برندهای ایتالیا و چین آلمان هستند که امروزه وی با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند.

دسته بندی درب شیشه ای

درب های شیشه ای را می‌توان با توجه به شکل ظاهری به چند دسته تقسیم کرد که ازجمله آن ها ساده، منحنی و تلسکوپی هستند این روزه ها پر کاربرد هستند و کارکرد اتوماتیک آن بیشتر از هر چیز دیگری برای افراد اهمیت دارد به صورت کلی درب شیشه ای به درب‌های می‌گویی که به صورت خودکار و یا با استفاده از ریموت باز و بسته می‌شود اولین و مهم‌ترین ویژگی‌ای که این درپوش دارند راحتی استفاده در آن ها می‌باشد این درب‌ها دارای امنیت زیادی می‌باشد و به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد به‌کارگیری از این درب‌ها به صورت چشمگیری سبب می‌شود تا انرژی گرمایشی و سرمایشی حفظ شود و از ورود موارد و عوامل گوناگون محافظت گردد به همین دلیل استفاده کردن از درزگیر های مویی و لاستیکی بین فریم ها مانع نفوذ گرد و خاک می‌شود و اجازه نمی‌دهد که سروصدا به داخل محیط وارد شود همین طور عدم وجود دستگیره در این درب‌ها و غیر تماسی بودن آن ها تأثیر زیادی در جلوگیری از ویروس‌ها دارد و شما در بیمارستآن ها و جاهایی که آلودگی و میکروب هست با استفاده از این درد می‌توانید از ورود آن ها جلوگیری کند به همین دلیل مصرف پایین انرژی اصطکاک پایین و سازگاری با هر مدل محیط می‌تواند در این زمینه برای شما کمک بالایی کند.

اما باید در زمان نصب درب شیشه ای به یکسری از موارد توجه کنید کلیه مراحل نصب و تنظیم آن باید با دقت زیادی صورت بگیرد چراکه در غیر این صورت برای شما می‌تواند یکسری مشکلات و ناکارآمدی‌هایی داشته باشید اگر شما می‌خواهید این کار را انجام بدهید باید به مراکز تخصصی مراجعه کنید آن هایی که به شما خدمات مناسب و باکیفیت ارائه می‌دهند.

 

نحوه کارکرد درب شیشه ای

کارایی بهترین روش خرید درب اتوماتیک به صورت می ‌باشد که شما بتوانید با بهره گرفتن از این مراحل گوناگون از آن استفاده کنید نحوه کارکرد درب به این شکل می ‌باشد که شما باید ابتدا برق شهری که به منبع تغذیه دستگاه وارد شده ‌است را به برق بیست و چهار ولت برای تغذیه موتور و مرکز کنترل تقلیل کنید، مدار فرمان کارکرد موتور و قفل برقی را براساس اطلاعات دریافتی از رادار و سنسورهای حرکتی زیر نظر می‌گیرد در صورتی‌ که سنسور حضور فرد یا جسمی را تشخیص می ‌دهند. مدار فرمان به موتور حرکت کرده و نیروهای حاصل از آن به کمک تسمه انتقال قدرت به هنجارها برمی‌گردد هنگ ها نیز وظیفه نگه‌داری لت های متحرک را داشته و روی ریل قرار می‌گیرند و در شاسی به صورت کشویی حرکت کرده و در نتیجه درب شیشه ای باز می‌شود تمام تجهیزات فوق العاده داخل شاسی قرار گرفته و یک پوشش آلومینیومی به‌عنوان کاور بر روی آن نصب می‌شود؛ به همین دلیل ما در این نظر باید بهتان بگوییم که چطور می‌توانید از آن ها بهره گرفته و استفاده کنید درنتیجه شما می‌ توانید از آن ها در جنبه‌های مختلف بهره بگیرید.

اگر بتوانید در کمترین زمان ممکن از بهترین روش خرید درب اتوماتیک استفاده کنید باید بدانید که کارکرد فوق العاده آن سبب می‌شود تا شما بتوانید خیلی ساده و راحت را از آن بهره‌مند شوید ازاین‌رو ما امروزه شاهد مدل‌های زیادی از در پستی با توجه به تنوعی که در مدل درب اتوماتیک با توجه به کاربردهای آن وجود دارد شما می‌توانید با توجه به ظاهر و کارکرد درب یکی از آن ها را با بررسی نیازهای خودتان تهیه کنید که در ادامه عبارت‌اند از درب اتوماتیک کشویی، درب تلسکوپی درب منحنی، درب تاشو و درب دوار اشاره کرد.

 

قیمت خرید درب شیشه ای

قیمت یکی دیگر از فاکتورهای مهمی به شمار می رود که شما می توانید با توجه به آن روش های خریدتان را فراهم کنید و انتخاباتان را محدود کنید، به همین دلیل پیش از خرید حتما به قیمت درب اتوماتیک شیشه ای توجه کنید که عبارتند از:

  • فریم درب
  • کیفیت درب
  • لوازم جانبی آن
  • مدل نصب

 

قطعات درب شیشه ای:

قطعات مصرفی درب اتوماتیک شیشه ای به شرح ذیل هستند:

ریل درب شیشه ای: ریل درب شیشه ای از جنس آلومینیوم سخت می باشد که از جمله قطعات مهم و اساسی در درب شیشه ای به شمار می رود که عموما با رنگ نقره ای به فروش می رسد.

 

سنسور درب اتوماتیک: سنسورهای درب با توجه به انواع گوناگون متفاوت می باشند. نوع اول سنسور عقابی می باشند که کارایی دایره ای شکل می باشند، نوع دوم قیمت بالا و کارکرد متفاوای دارند که به صورت خطی عمل می کنند و جلوگیری از باز شدن و کم ترین میزان هدر رفتن انرژی می باشد.

کنترل باکس: تمام دستورات با توجه به ریموت و سنسورهای چشمی دریافت کرده و به موتور می دهند، کنترل باکس دارای یک صفحه کلید دستی یا دیجیتالی می باشد که تنظیمات میزان باز شوندگی، سرعت باز شدن و سرعت بسته شدن و … را دریافت می کند و در حافظه خودش نگه می دارد.

 

بهترین مرکز خرید درب اتوماتیک شیشه ای

تا به این جا با مواردی درمورد درب اتوماتیک آشنا شده ایم، درب اتوماتیک با توجه به قابلیت هایی دارد یک سری خدمات  و موارد گوناگون به شما می دهد شما می توانید با در نظر گرفتن این موارد به نتیجه مناسب برسید و از آن ها بهره بگیرید. از این رو بهترین ویژگی هایی که درب شیشه ای دارد، این است که شما آن را از جای معتبر خرید کنید. ما می خواهیم به شما یک مرکز درب شیشه ای معرفی کنیم که به شما خدمات مناسب می دهد.

 

خرید از نوین تکنیکال

نوین تکنیکال یکی از معدود مجموعه هایی است که به شما بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهد، شما می توانید با بهره گیری از نوین تکنیکال بهترین محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن داشته باشید، در نتیجه می توانید از این مجموعه به عنوان یکی از بهترین ها یاد کنید، امروزه بهترین روش خرید درب اتوماتیک از نوین تکنیکال یک سری قابلیت ها به شما می دهد و شما می توانید آن ها را در نظر داشته و ازشان به درستی استفاده کنید.

 

از ویژگی های نوین تکنیکال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

قیمت مناسب

اولین ویژگی آن قیمت مناسب می باشد، قیمت مناسب این محصول کمک زیادی به شما می کند، شما می توانید با قیمت این لوازم در کوتاه ترین زمان ممکن از آن ها بهره بگیرید. از این رو قیمت خرید برای شما عامل مهمی است که تاثیر زیادی در این زمینه می گذارد، در نتیجه بهترین کاری که شما باید انجام دهید این است که به سراغ خرید مناسب بروید.

 

کیفیت بالا

کیفیت یکی دیگر از فاکتورهایی می باشد که شما می توانید از آن ها تهیه کنید. درمورد خرید قیمت و کیفیت بالا یک سری موارد را داشته باشید. کیفیت در جزء مهم ترین چیزهایی است که شما باید آن ها را در نظر داشته باشید. کیفیت جزء اولویت ها می باشد

 

خرید ساده و راحت

در بهترین روش خرید درب اتوماتیک می باشد که شما می توانید آن را در زمان خریدهای آنلاین تجربه کنید، خرید ساده متدی است که در کم ترین زمان ممکن به شما این قابلیت را می دهد تا بتوایند از آن ها استفاده کرده و نتایج خوبی را داشته باشید. پس نوین تکنیکال به شما بهترین و با کیفیت ترین ها را ارائه داده و کمک می کند تا بتوانید از آن ها استفاده کنید. از این رو ما به شما قابلیت های مناسب را بهتان می گوییم شما در نوین تکنیکال می توانید بهترین خریدها را انجام دهید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید