قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت موتور درب اتوماتیک

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

درب، یکی از اصلی ترین بخش های ساختمان است، ما امروزهه شاهد مدل های زیادی از درب ها می باشیم که هیچ کدام از آن ها به اندازه درب اتوماتیک شیشه ای محبوبیت ندارند. این درب از یک سری قطعات تشکیل شده اند که مهم ترین آن موتور می باشد. قیمت موتور درب اتوماتیک یکی از موارد مهم در خرید آن می باشد. شما می توانید با تهیه و قیمت درب شیشه های درمورد قیمت آن بررسی و ارزیابی های لازم را داشته باشید. از این رو شما برای خرید درب اتوماتیک باید به موارد و نکات زیادی توجه کنید.

 

درب اتوماتیک شیشه ای یعنی چه؟

درب یکی از بخش های اصلی ساختمان محسوب می شود که وظیفه آن این است که امنیت ساختمان و ساکنان آن را تامین کنند. از چند گذشته تا به امروزه تغییرات زیادی در این صنعت رخ داده است و بشر توانسته است به خوبی از آن ها بهره بگیرید. در دنیای امروزهی، ما شاهد درب اتوماتیک می باشیم، اما با توجه به ظاهر زیبا و طول عمر زیاد این محصولات ما می توانیم از آن ها به عنوان یک سری لوازم با کیفیت نام ببرید.

 

شیوه کارکرد درب به چه صورت است؟

درب اتوماتیک شیشه ای همون‌طور که از نام آن مشخص است بدون دخالت دست و به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود بیشتر از این درب برای ورودی بانک‌ها و مراکز خرید و مراکز اداری بهره می‌گیرند که مهم دلیل آن رفت و آمد راحت افراد می باشد.

امروزهه در ساخت زمآن های پرتردد برای‌اینکه نمای ساختمان بهتر باشد؛ درب شیشه ای اتوماتیک جایگزین درب‌های قدیمی شده ‌است در واقع این درب از یکسری قطعات و اجزاء هایی تشکیل شده ‌است و همین ‌طور مزایا و برتری‌های زیادی دارد.

در مورد مزایای درب اتوماتیک شیشه ای ما باید بهتان بگوییم که ویژگی های بسیار زیادی دارد و همین ویژگی‌ها سبب شدند تا امروزهه در جاهای مختلف به کار برود.

ویژگی‌های این درب‌ها با توجه به محصولات و کیفیت هایی که دارد از یکسری قابلیت‌های گوناگونی بهره‌مند است اولین و بارزترین ویژگی آن این است که در صرفه ‌جویی انرژی و جلوگیری از اتلاف آن کارایی زیادی دارد در مصرف انرژی گرمایشی و سرمایشی بین ۳۵ الی ۵۰ درصد کمک می‌کند تا انرژی‌ ها کم ‌تر مصرف شوند و همین طور از ورود گرد و غبار و آلودگی‌ها به محیط جلوگیری می‌کند.

همون‌طور که می‌دانید امروزهه آلودگی‌های محیط یکی از شایع‌ترین و رایج‌ترین مشکلات در جوامع گوناگون هستند درب اتوماتیک به این عامل کمک زیادی می کند و همین طور در دنیای گوناگون ویروس‌ها که ما هرروز شاهد بیماری‌های گوناگون و جدید هستیم که جان افراد را در معرض خطر قرار می‌دهند. به کار گرفتن از درب شیشه ای از انتقال آن ها جلوگیری می‌کند چرا که در بدون نیروی دست باز و بسته می شود و یکی از مهم‌ترین عوامل انتقال دهنده صورت نمی‌گیرد ازاین‌رو در بیمارستآن ها کارخانجات و حتی فروشگاه‌ها به این دلیل هم از این درب‌ها استفاده می‌کنند و مهم‌ترین ویژگی آن راحتی در رفت و آمد است.

از طرفی درمورد ویژگی دیگر درب اتوماتیک شیشه ای می ‌توانیم به شما بگوییم که این درب در کاهش آلودگی‌های صوتی و همین طور محافظت کردن از محیط اهمیت زیادی دارد شما می‌توانید خیلی ساده و راحت از آن ها استفاده کرده و بهره‌مند شوید به‌همین دلیل شما با توجه به کیفیت و کارکردی که این درب دارد.

در هر ساختمانی می‌توانید از آن بهره بگیرید امروزهه ساختمآن ها اهمیت زیادی دارند و هر کدام از آن ها می‌تواند تأثیر فوق‌ العاده‌ ای داشته باشد شما با بهره‌گیری از ساختمآن ها می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از برتری های زیادی بهره‌مندش شوید درنتیجه قابلیت و کارایی که برای شما دارد به این صورت است که در زمان مناسب یکسری کارکردها و موارد گوناگونی را داشته باشید تا با آن ها بتوانید در زمان محکم و همین طور در زمآن های دیگر از موارد گوناگونی پیاده ‌سازی کنید پس بهترین کار این است که شما از درب ‌های مناسب با نیازتان استفاده کنید.

همه درب‌های اتوماتیک شیشه ای یکسری مزایا و برتری‌هایی دارند اما زمانی این در به کار شما می‌ آید و می‌ توانید از آن به‌نحو احسن استفاده کنید که برای شما کارکرد داشته باشد ازاین‌رو پیشنهادی که ما به شما داریم این است که با توجه به نیازتان به سراغ انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای بروید چراکه در حال حاضر شاهد انواع و اقسام مدل‌های درب می‌باشیم شما نمی‌ دانید که هر کدام از آن ها از یکسری قابلیت‌ها و موارد دیگری برخوردار می باشد پس شما می‌توانید از آن ها به‌ نحو احسن بهره‌مند شوید.

 

اجزای درب شیشه ای برای قیمت درب اتوماتیک

با این ‌همه مزایا و ویژگی ‌ها درحال کار کرده ‌است و یکسری برتری‌هایی به ما ارائه می‌دهد. امروزهه از یکسری قابلیت‌های مختلفی هم برخوردار می باشد این کارکرد و مزایای آن تماماً در گرو قطعات درب می باشد؛ در واقع این قطعات و لوازم ها دست‌به‌دست همدیگر می‌دهند تا شما بتوانید از آن ها استفاده کنید ازاین‌رو این لوازم ها با توجه به کارکرد و کارآیی که دارند در کنار همدیگر دست‌به‌دست همدیگر می‌دهند تا شما بتوانید از آن ها بهره بگیرید و درنتیجه امروزه باید بهتان بگوییم که قابلیت‌هایی که درد دارد برای شما یکسری تأثیرات زیادی داشته و هر کدام از آن ها می‌توانند برایتان نقش مهمی را داشته باشند یکی از مهم‌ترین قطعات این درب اپراتور است. همین طور این درب یک سری قطعات دیگری هم دارد که عبارتند از:

 

موتور

موتور درب یکی از قطعات در آن می باشد که شما می توانید از آن ها بهره بگیرید. موتور ها با توجه موارد گوناگون سبب می شود تا درب ها به نحو احسن کار کند. موتور ها کیفیت های گوناگونی دارند که از جمله آن ها می توان به موتور دانکر آلمان اشاره کرد. موتور دانکر آلمان با توجه به مواد اولیه و ویژگی هایی که دارند، شما می توانید آن ها را جزء بهترین موتور ها بدانید، موتورهای دانکر طول عمر زیادی دارد و از قابلیت های بالایی برخوردار می باشد. موتور هر چه با کیفیت تر باشد، کیفیت آن بالاتر است و کارایی و طول عمر بیشتری دارد.

 

کنترل باکس

قطعه ی دیگری که وجود دارد، کنترل باکس است، کنترل باکس یک سیستم الکترونیکی هوشمند می باشد که این وظیفه بر عهده دارد که کنترل و فرمان موتور را پیاده سازی کند، برد این دستگاه درون کنترل باکس تعبیه می گردد و در محل مناسب که امکان نفوذ آب صفر می باشد که قرار می گیرد.

 

ریل و کاور

کارکرد درب به صورتی می باشد که درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد و جنسی از آلومینیوم سخت و آکسترود می باشد، همین طور کاور روی ریل ها تعبیه گشته و امکان عوض کردن آن ها را هر چند وقت یک دفعه الزام می کند.

 

هنگرها

قطعه ای که روی ریل ها قرار می گیرد، دارای دو غلتک بوده که به لت و تسمه ها وصل می شود، با حرکت هنگر و لت ها هم حرکت می کند، هنگرها یکی از عواملی می باشد که در کاهش آلودگی صوتی درب ها نقش زیادی دارد.

 

باتری بک آپ

وجود باتری بک آپ یکی از اصلی ترین قطعات در این مدل درب ها می باشد، چون که در زمان قطعی برق، تامین کننده اصلی آن خواهد بود که از کار می افتد و برای شما تاثیر بدی می گذارد. شما می توانید از ان ها بهره بگیرید و استفاده کنید.

 

عوامل موثر روی قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

درمورد قیمت درب اتوماتیک شیشه ای یک سری عوامل مختلفی وجود دارد که در ادامه آن ها را به شما می گوییم:

کیفیت و برند درب

یکی از عواملی که روی درب های شیشه ای تاثیر می گذارد، کیفیت درب ها می باشد. کیفیت درب ها با توجه به مواد اولیه ای که در آن ها به کار رفته است، از ویژگی های گوناگونی برخوردارند، شما می توانید با خرید درب های شیشه با کیفیت یک محصول مناسبی بخرید. اما باید بدانید که قیمت درب شیشه ای اتوماتیک به عوامل مختلفی ارتباط دارد، برندهای اروپایی و آلمانی فروش بیشتری داشته و قیمت بالاتری دارند.

 

نوع درب

یکی دیگر از مواردی که در مورد قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارد، نوع درب است. با توجه به گسترش درب های شیشه ای ما امروزه شاهد انواع و اقسام مدل های آن هستیم، در نتیجه شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و از قیمت شان برخوردار شود.

 

نحوه خرید

یکی دیگر از عوامل موثر روی قیمت درب اتوماتیک شیشه ای، نحوه خرید آن می باشد، شما می توانید دریابید که امروزه خرید درب ها تا چه اندازه روی هزینه های شما تاثیر دارد. شما می توانید با خرید اینترنتی در کوتاه ترین زمان ممکن هم درب را بخرید، هم این که در هزینه های جانبی خودتان صرفه جویی کنید، شما می توانید امروزه از این محصولات بهره بگیرید و در کم ترین زمان ممکن از آن ها استفاده کنید. در نتیجه می توانید در بهترین حالت ممکن این درب ها را تهیه کرده و شما می توانید از آن ها بهره مند شوید. نوین تکنیکال به شما بهترین درب های اتوماتیک شیشه ای را ارائه می دهد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید