درب اتوماتیک شیشه ای

لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

 

درب اتوماتیک شیشه ای همان طور که می‌دانید یکی از پرکاربردترین درب ها در حال حاضر به شمار می‌رود. درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمآن های مختلف بکار می‌رود و از آن در جنبه‌های گوناگون استفاده می‌کند. درب یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر ساختمان محسوب می شود که وظیفه و اصلی آن این است که امنیت ساکنان را تأمین کنند.

از چند سال گذشته تا به امروز صنعت درب تحولات بسیار زیادی داشته و بشر توانسته به‌خوبی با آن ها کنار بیاید در دنیای امروزی درب اتوماتیک بدلیل ظاهر زیبا و طول عمر بالایی که دارد از بین انواع مدل درب اتوماتیک یا برقی که در بازار می‌توان آن ها را دید. درب شیشه ای اتوماتیک بیشترین میزان سفارش و استفاده را به خودش دارد درب اتوماتیک همان طور که می‌توان از نام آن اشاره کرد، دربی است که بدون دخالت نیروی انسانی و با بهره‌گیری از دست به صورت خودکار باز و بسته می شود بیشتر این درب‌ها برای بخش ورودی بانک و همین طور مراکز خرید و مراکز اداری که مهم‌ترین علت آن رفت‌وآمد و راحتی استفاده توسط مردم می باشد. بکار می‌رود در واقع از درب شیشه ای اتوماتیک با توجه به ویژگی‌هایی که دارد امروزه حتی در ساختمآن های مسکونی هم استفاده می شود و بیشترین ساختمآن ها را ما مشاهده می‌کنید که از این درب‌ها بهره گرفته‌اند.

از طرفی امروز باید در نظر داشته باشید که درب شیشه ای اتوماتیک در جنبه‌های مختلف کارایی و کاربرد داشته باشد شما می‌توانید نتیجه بگیرید که درب شیشه ای اتوماتیک تا چه اندازه روی کارکرد ساختمان شما تأثیر گذار است پس نکته‌ای که باید بدانید به این شکل می باشد که شما در زمان کم از آن بهره بگیرید.

 

چرا باید از این درب استفاده شود ؟

درب اتوماتیک شیشه ای یکسری مزایا و برتری‌هایی دارد و ویژگی‌های بی‌شمار آن سبب شده ‌است تا امروز از آن استفاده زیادی شود و توصیه گردد تا بیشتر ساختمان ها از آن بهره بگیرند درواقع مزایایی درب شیشه ای اتوماتیک بسیار زیاد است اما باید به شما بگوییم که این‌ها در کنار همدیگر یکسری ویژگی‌هایی برای شما به‌همراه دارد. به‌عنوان مثال جلوگیری از هدر رفتن انرژی اولین ویژگی می باشد که چطور می‌توانید از آن ها بهره گرفته و استفاده کنید نکته‌ای که باید بدانید این است که صرفه‌ جویی در مصرف انرژی گرمایشی و سرمایشی معمولاً بین سی و پنج تا پنجاه درصد یکی از موارد مهمی است که در کشورهای توسعه‌یافته به آن اهمیت زیادی می‌دهند چرا که به‌کارگیری از این درب باعث می شود تا هزینه‌های انرژی ساختمان کاهش پیدا کند و دیگر نیازی به بکارگیری از آن ها نباشید.

درنتیجه شما باید به این موارد توجه کافی کنید امروز برای این‌که بخواهید از هدر رفتن انرژی شما این جلوگیری کنید باید بدانید که این درب شیشه ای اتوماتیک کمک زیادی در این زمینه می‌کند چرا که با باز و بسته شدن فقط در زمان نیاز به شما اجازه نمی‌دهد که بخواهید خیلی زیاد از انرژی‌ها بهره گرفته و انرژی سرمایشی و گرمایشی محیط هدر برود پس اگر برق و گاز صرفه‌جویی کنید و همین طور می‌خواهید که در جنبه‌های مختلف به کاهش مصرف انرژی کمک کنید باید از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده کنید ویژگی‌ای که دارد این است که از ورود گرد و غبار جلوگیری می‌کند این در باتوجه به سنسورهایی که دارد حضور افراد را شناسایی کرده و به‌موقع باز و بسته می شود.

=رعایت بهداشت مناسب یکی دیگر از ویژگی‌های این درب می باشد در دنیایی که امروز میکروب‌ها و ویروس‌های زیادی وجود دارد و جان انسان ها را به خطر می‌اندازند. استفاده کردن از محصولاتی که سبب می شود تا جان آن ها حفظ می‌گردد اهمیت زیادی دارد. درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به این ‌که بدون دخالت دست باز و بسته می شود و بیماری‌ها را منتقل نمی‌کند کمک می‌کند تا از انتقال خیلی از بیماری‌ها جلوگیری شود. این درب بهم این دلیل در بیمارستآن ها کاربرد زیادی دارد. مورد بعدی که می‌توانیم به شما بگوییم افزایش و بهبود امنیت است درب‌های شیشه ای اتوماتیک با توجه به قفل الکترومکانیکی که دارند ضریب ایمنی را در محل خیلی بیشتر می‌کند و همین طور شما می‌توانید با توجه به کد امنیتی عبور مرور خودتان را از راه دور کنترل نمایید؛ دسترسی در این زمان برای درب ها خیلی ساده‌تر از درب شیشه ای به شما قابلیت تردد نامحدود در شبانه‌روز را می‌دهد و راحتی تردد سبب می شود تا ترافیک انسانی کم‌تر شده و در مکآن های شلوغ هم از آن بهره نگیرند و از طرفی باید بدانید که شما با توجه به کاهش آلودگی‌های صوتی و کمک به محیط آرام و بی‌صدا کمک زیادی می کند.

 

 درب شیشه ای اتوماتیک چه قطعاتی دارد ؟

درب شیشه ای اتوماتیک مانند سایر وسایل از یک سری قطعات تشکیل شده‌ است که هر کدام از آن ها با برند و کیفیت متفاوت در بازار وجود دارند؛ به ‌همین دلیل در یراق آلات درب شیشه ای اتوماتیک در کیفیت آن ها تأثیر زیادی می‌گذارد باید بدانید که شما با توجه به به بارگیری از درب شیشه ای اتوماتیک نباید در زمآن های طولانی از یراق آلات بی کیفیت استفاده کنید چرا که در اثر استفاده بیش‌ از حد دچار فرسودگی شده و مقاومت خودشان را از دست می‌دهد یکی از دلایلی که این درب‌ها اهمیت دارد اپراتور آن ها است که کارکرد درب با قطعات در آن ها می‌توان استفاده شود یک سری لوازم دیگری هم وجود دارد که در آن ها هستند که هر یک از آن ها دارای یکسری کارکردها می‌باشند که به‌عنوان مثال می‌توان به موتور، ریل و کاور هنجارها باتری، ریموت کنترل و متوقف‌کننده و حتی قفل برقی اشاره کرد.

 

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

تا به این‌ جا با درب اتوماتیک آشنا شدیم اما باید بدانید که درب شیشه ای یکسری برتری‌های دیگر را دارد که شما بتوانید از آن ها بهره بگیرید قیمت یکی از فاکتورهای مهم برای مردم و کسانی که می‌خواهند درب شیشه ای اتوماتیک را می باشد در واقع شد ما اگر می‌خواهید درب شیشه ای اتوماتیک را تهیه کنید باید ابتدا قیمت آن را در نظر داشته و آن را ارزیابی نمایید قیمت ازجمله اصلی‌ترین فاکتورهای مهمی هستند که شما می‌توانید از آن ها بررسی کرده و استفاده کنید درنتیجه شما می‌توانید که از این‌ها بهره گرفته و با استفاده کردن از آن خیلی ساده و راحت یک محصول مناسب را تهیه کنید.

اما قیمت درب شیشه ای اتوماتیک روی عوامل مختلف تأثیرگذار است قیمت‌ها دست‌به‌دست هم می‌دهند تا شما نتوانید از آن ها خیلی ساده و راحت استفاده کنید اما قیمت درب شیشه ای اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد به‌همین دلیل ما پیشنهاد می‌کنیم شما برای لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای ابتدا به آن ها توجه کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

 

عوامل موثر روی لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

یک سری موارد همان طور که گفتیم روی لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارند که عبارتند از:

 

کیفیت قطعات

اولین موردی که می خواهیم به شما بگوییم کیفیت قطعات است. هرچه درب اتوماتیک شیشه‌ ای از قطعات با کیفیت‌ تری ساخته ‌شده باشد روی لیست قیمت آن تأثیر می‌گذارد؛ چرا که این قطعات با کیفیت از مواد اولیه خوبی ساخته شدن این مواد اولیه دست‌به‌دست هم می‌دهند تا شما بتوانید قطعات خوبی را تولید کنید نکته‌ای که باید بدانید به این صورت می‌باشد که چطور می‌توانید از آن ها بهره بگیرید.

قطعات با کیفیت برای شما طول عمر زیادی داشته و این طول عمر سبب می‌شود تا درب ها به خوبی کار کنند. زمانی‌که درب اتوماتیک را نصب می‌کنید اگر آن ها کیفیت خوبی نداشته باشند نه‌تنها به بهبود اوضاع و شرایط ساختمان یا هر مرکز دیگر کمک نکرده بلکه مشکلات زیادی را ایجاد می‌کنند که می‌تواند سبب هدر رفتن انرژی و سرمایه و موارد دیگر شود به‌همین دلیل شما باید بدانید که امروزه چطور می‌توانید درب‌های شیشه‌ ای اتوماتیک را داشته باشید که بتوان از آن ها در جنبه‌های مختلف بهره گرفت پس اولین موردی که روی لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ ای برای شما قرار می‌گیرد کیفیت قطعات هستند.

 

برند سازنده

مورد دیگری که می‌خواهیم به شما بگوییم روی لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای تأثیر زیادی می‌گذارد برند سازنده است. برند سازنده سبب می‌شود تا درب ها از نظر قیمت طبقه‌بندی شوند هرچقدر که قیمت درب اتوماتیک شیشه ‌ای بالاتر باشد نشان می‌دهد که برند آن معتبرتر است به‌همین دلیل شما درب‌های شیشه‌ای برای برندهای معتبر را باید با قیمت‌های بالاتر نسبت‌به محصولات معمولی تهیه کنید.

 

مدل درب

شاید مهم ترین مورد مدل درب است. مدل درب شیشه ای اتوماتیک با توجه به طراحی و ساختاری که دارد از کارکرد های متفاوتی برخوردار می باشد. در نتیجه باید بهتان بگوییم که امروزه هر مدل درب از یک قیمت مختلف برخوردار است. به عنوان مثال درب اتوماتیک شیشه ای گرد با درب شیشه ای کشویی از نظر قیمت فرق دارند. از این رو باید بهتان بگوییم بهتر است پیش از خرید لبست قیمت را در نظر داشته باشید.

 

خرید از نوین تکنیکال

یکی از روش های درب شیشه ای اتوماتیک این است که شما بتوانید آن ها را به راحتی تهیه کنید، ما به شما نوین تکنیکال را پیشنهاد می دهیم نوین تکنیکال با سال ها سابقه بهترین درب ها را عرضه می کند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید