درب شیشه ای اتوماتیک در تمام مدلها

تمام مدل های درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک یکی از محصولات فوق العاده است که شما می توانید از آن ها بهره بگیرید. درب شیشه ای در واقع یکی از پر کاربردترین انواع درب به شمار می روند.

این محصول قطعاتی مانند اپراتور، شیشه، سکوریت با ضخامت و رنگ های گوناگون کاور آلومینیوم یا استیل و کاور پشت دهنده خود را دارد و همین طور از قطعاتی مانند قفل برقی، باطری، منبع تغذیه و موتور تشکیل شده است در واقع درب اتوماتیک شیشه ای به این صورت می باشد که رفت و آمد و کارکرد را بسیار راحت تر می کند و شما می توانید در جنبه های مختلف از آن ها بهره بگیرید. البته طراحی و استفاده از درب اتوماتیک تا به امروز اهمیت زیادی پیدا کرده است و شما می توانید در نظر داشته باشید که تا چقدر می تواند برای شما اهمیت میداد کرده و تاثیر داشته باشد امروزه یک سری از درب ها را می بینیم که ویژگی های متفاوتی داشته و شما می توانید از هر کدام از آن ها به نحو احسن بهره بگیرید. البته در قدم اول ابتدا باید نیاز خودتان را با توجه به محل و ساختمان تان در نظر داشته و سپس اقدام به خرید کنید.

درب شیشه ای اتوماتیک مناسب برای هر محل

طراحی این درب به این صورت می باشد که در عین زیبایی و بهداشتی فضای ورودی دارای محلی می باشد که علت های درب می چرخد. از درب های گردان شیشه‌ای برای ورودی پاساژها و مراکز اداری و تجاری هتلها و مراکز درمانی و برای اماکنی که اختلاف دما در داخل و خارج آن ها زیاد است به کار میرود. درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی روش می باشد که برای عرض های کم و یا جمع آوری کرد بزرگتری برای تردد دارند به کار میرود تفاوت درب شیشه ای تلسکوپی برای شکل ظاهری و فرمت کارگردان می باشد این مدل در حالت معمول از ۳ تا ۶ لت ساخته شده است که در مورد مثلث یکی از آن ها لت بوده و در بخش چپ یا راست قرار می گیرد.

درب کشویی که به آن اسلایدینگ گفته می‌شود از پرکاربردترین مدل درب در داخل کشور است این نوع درب را نسبت به ابعاد و فضای وجود دارد به صورت مختلف سفارش می دهند شیشه هایی که این درب ندارد عموماً به‌صورت شیشه سکوریت نشکن کرد و با قطر ۱۰ میلیمتر است و در رنگ‌های گوناگون وجود دارد که نسبت به نمای کار شده با همدیگر تفاوت دارند.

نگاهی به خود درب شیشه ای اتوماتیک

محصول به درب های می‌گویند که به صورت شیشه ای ساخته شده و طراحی می‌شود این درب ها از یک اپراتور برای باز و بسته کردن آن ها ساخته می شود و یک فریم شیشه ای و اشکال و رنگ های متنوع برای جدا کردن فضاها در آن ها وجود دارد این مدل در پاریس دارای رنگ و اشکال گوناگون است و تقریباً محدودیت خیلی زیادی در آن ها وجود ندارد و همین طور برای تمامی فضاهای موجود به کار میرود درب شیشه علاوه بر زیبایی که دارد از مزایایی مانند صرفه جویی در مصرف انرژی هم بهره مند است به همین دلیل اکثر این درها به صورت خودکار استفاده می‌شود و از آنجایی که افراد زیادی برای این محصول استفاده می‌شود تقاضا برای کیفیت آن زیاد است در اتوماتیک پارکینگ در بیشتر شهرها و شهرک‌ها استفاده زیادی می شود و همین طور در کنار آن کرکره برقی هم وجود دارد که برای پارکینگ های چند طبقه و پارکینگ های معمولی به کار میرود.

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

در مورد قیمت عاملی که اهمیت زیادی دارد قیمت آن ها می باشد قیمت درب شیشه ای اتوماتیک نسبت به گذشته روز به روز در حال افزایش است و شما باید در نظر داشته باشید که قیمت آن ها با توجه به کارایی و ساختاری که دارند اهمیت زیادی داشته و می توان از آن ها در جنبه‌های مختلف استفاده کرد البته باید در نظر داشته باشید که امروزه درب شیشه ای اتوماتیک اهمیت زیادی دارد اما برای قیمت آن باید بدانید که در مورد قیمت یک سری عوامل و فاکتورهای تاثیر زیادی دارد قیمت درب اتوماتیک و عواملی بستگی دارد اول از همه برند درد که هرکدام مشخصات واحد خودشان را دارند در مورد قیمت حرف اول را می‌زند امکانات لازم و گارانتی از موارد دیگر روی تاثیر گذار در قیمت هستند.

اهمیت فریم در درب شیشه ای اتوماتیک

عامل دیگری که امروزه اهمیت زیادی دارد فری می باشد کرم های درویش های گوناگون هستند و در چندین مدل اهمیت دارند فریم می باشند. فریم ها فابریک و غیر فابریک می باشد و رنگ آن ها الکترواستاتیک یا رنگ پودری است. فریم ها به صورت کاور با ورق های استیل به رنگ های گوناگون پوشانده می شود فریم ها با روکش استیل دارای قیمت بالایی هستند و از آن ها در جاهای خاص به کار میرود از طرف ابعاد شیشه هم اهمیت زیادی دارد تعیین ابعاد و همین طور ایجاد تغییر در آن می‌تواند روی قیمت در تاثیر بگذارد و به همین دلیل اعلام کردن قیمت درب صورت یکجا کار نادرستی است چرا که عوامل مختلفی روی آن ها تاثیر گذار می باشد.

چطور بهترین درب سفارش دهیم؟ 

تا به اینجا و مواردی در مورد درد آشنا شدیم اما باید بدانید که چطور بهترین در با سفارش دهید درب امروزه از خاصیت زیادی برخوردارند و کیفیت آن ها اهمیت بالایی دارد موتور درب ها می تواند تاثیر زیادی داشته و اهمیت آن ها بسیار زیاد است البته باید بدانید که در پا در حال حاضر دارای چند کیفیت بوده و هر کدام از آن ها نقش زیادی را ایفا می‌کند اما اینکه شما چطور درد مناسب به خرید به همین دلیل می باشد که باید بدانید ابتدا به چه چیزهایی نیاز داریم نیاز شما تا چه اندازه اهمیت داشته و شما می توانید از این درب ها به نحو احسن بهره بگیرید البته باید بدانید که امروزه خیلی ساده و راحت تر از گذشته می توانید در پر آب خرید چرا که مجموعه ها و فروشگاه های اینترنتی به شما این قابلیت ها را ارائه می‌دهند اما در کنار آن ها یک سری موارد دیگر

وجود دارد که کارکرد و کارایی خاصی برای شما ایجاد می کند البته باید بدانید که این موارد و فاکتور ها اهمیت زیادی داشته و هر کدام از آن ها در کنار همدیگر یکسری مسائل و موارد را برای شما ایجاد می نماید شما باید بدانید که هر یک از این موارد تا چه اندازه تاثیر داشته و شما می توانید از آن ها استفاده کنید البته در نظر بگیرید که این محصولات به صورت آنلاین عرضه می‌شود اما اینکه شما از چه مجموعه خرید کنید و اهمیت زیادی دارد بهتر است به سراغ بهترین مجموعه های درب شیشه ای که روی و از آن ها محصولات مورد نظرتان را تهیه کنید و خدمات مناسبی را به شما ارائه دهد.

همیشه در خرید هایتان سفارش اینترنتی را نسبت به جاهای دیگر در اولویت قرار داده و سپس اقدام به خرید کنید، خرید اینترنتی کمک زیادی به شما برای سفارش محصولات گوناگون می کند. خرید اینترنتی هم در زمان، هم در انرژی و هم در فروش محصولات شما تاثیر گذار می باشد.

ویژگی های نوین تکنیکال

همان طور که در مطالب بالا به شما گفته ایم امروزه درب شیشه ای اتوماتیک در جنبه های مختلفی به کار می رود. دربی با کیفیت و تاثیر گذار است که شما بتوانید به صورت مجدد از آن ها در تمام جنبه ها بهره بگیرید. البته باید بدانید که خرید شما از یک مجموعه معتبر هم تاثیر زیادی روی خرید شما می گذارد. نوین تکنیکال مجموعه ای معتبر است که محصولات با کیفیت در اختیار شما می گذارد. یکی از این محصولات درب اتوماتیک و قطعات مرتبط به آن هستند.

زمانی که شما از این درب ها بهره می گیرید متوجه می شوید که آن ها تا چه اندازه تاثیر دارند. البته باید بدانید که این مدل درب ها جزء با کیفیت ترین آن ها می باشند که مجموعه نوین تکنیکال آن ها را عرضه می کند.

نوین تکنیکال پیش از خرید به مشتریان خود ضمانت و گارانتی ارائه داده و پس از خرید هم به آن ها خدمات پس از فروش خوبی می دهد، در واقع نوین تکنیکال مجموعه ای است که خدمات مناسب با بهترین کیفیت ها را در اختیار شما می گذارد.

  • مشاوره پیش از فروش
  • قیمت مناسب محصولات
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال به سراسر کشور
  • آماده سازی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • فروش موتور دانکر آلمان اصل
  • ارسال بدون محدودیت به سراسر کشور
برای امتیاز دادن کلیک کنید