خرید درب اتوماتیک شیشه ای

خرید درب اتوماتیک شیشه ای

خرید درب اتوماتیک شیشه ای یکی از کارهای مهمی می باشد که افرادی که می خواهند در صنعت ساختمان سازی فعالیت کنند و یا این که یک ساختمان را تجهیز کنند انجام می دهند.

درب بخش مهمی از ساختمان محسوب می شود که باعث ایجاد امنیت ساکنان می گردد. زمانی که یک ساختمان عمومی هم باشد مانند مراکز خرید بازهم نیاز به درب دارد. صنعت درب در حال حاضر تحولات خیلی زیادی داشته و بشر از آن به عنوان یک صنعت رونق یافته یاد می کند. درب های برقی زیادی در بازار هستند که هیچ نیازی به نیروی انسانی برای باز و بسته کردن درب ندارند که محبوب ترین آن ها درب اتوماتیک شیشه ای است. در این مقاله قصد داریم یک سری موارد درمورد خرید درب اتوماتیک شیشه ای به شما بگوییم پس با نوین تکنیکال همراه باشید.

 

موتور درب اتوماتیک شیشه ای

زمانی که راجب خرید درب اتوماتیک شیشه ای صحبت می کنیم، مهم ترین بخش برای آن موتور درب اتوماتیک است. موتور قلب یک دستگاه می باشد، حتی اگر یک درب از بهترین قطعات هم تشکیل شده باشد، اما موتور آن دچار مشکل باشد؛ کارایی چندان دلچسبی نخواهد داشت. پس پیشنهادی که ما به شما داریم این است که برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای، موتور آن را جزء مهم ترین فاکتورها بدانید.

متاسفانه در بازار محصولاتی مانند درب شیشه ای اتوماتیک که رونق و محبوبیت خوبی دارند توسط یک سری افراد سود جو وجود دارد. این افراد برای این بتوانند سودهای به دست آورند؛ قطعات تقبلی را به جای قطعات اصلی عرضه می کنند.

قطعات تقلبی از مواد اولیه بی کیفیت تشکیل شده اند و کیفیت و کارایی لوازم اصلی را ندارند، از این رو سود خوبی این افراد از فروش شان به جیب می زنند.

یک فرد برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای باید توجه کند که موتوری که به او داده می شود اصل باشد. امروزه موتور دانکر که محصولی برای کشور صنعتی آلمان است که بهترین موتور درب شیشه ای اتوماتیک به شمار می رود.

موتور دانکر آلمان به دلیل ویژگی هایی که دارد سبب شده تا درب بدون هیچ مشکلی سالیان سال برای شما کار کند؛ از این رو قیمت این درب نسبت به محصولات معمولی کمی بیشتر است. شما برای این که بخواهید در خرید درب اتوماتیک شیشه ای موفقیت آمیز عمل کنید کاری که باید انجام دهید این است که موتور دانکر اصل را تهیه کنید.

موتور دانکر آلمان اصل توسط شرکت ها و مجموعه های معتبر به دست شما می رسد و یک سری ویژگی هایی دارد که نشان دهنده اصالت آن است. بهترین کار برای داشت موتور دانکر اصل خرید از مراکز معتبر می باشد؛ چون که تشخیص اصالت آن به یک سری فاکتورها و عوامل نیاز دارد.

 

مدل درب اتوماتیک

فاکتور بعدی که در خرید درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر زیادی می گذارد؛ مدل درب آن است امروزه انواع و اقسام درب اتوماتیک وجود دارد و این عجیب نیست؛ چون که هر محصولی که محبوبیت زیادی پیدا می کند بهتر شده و مدل هایی زیادی از آن وارد بازار می شوند. درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ متداول ترین درب اتوماتیک است که ویژگی های زیادی دارد؛ اما درب های دیگر مانند تلسکوپی، نیم گرد و…. هم وجود دارد که شما می توانید با توجه به ساختمان خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

انواع درب شیشه ای اتوماتیک در یک نگاه

درب های اتوماتیک شیشه ای و مدل آن ها به میزان تردد و رفت و آمد ساختمان بستگی دارد؛ البته لازم به ذکر است که شما باید با توجه به ساختمان تان و میزان تردد آن یکی از مدل های درب را انتخاب کنید و نظر کارشناسان هم در این زمینه اهمیت بالایی دارد: اما به صورت کلی درب اتوماتیک یک سری مدل های موجود در بازار دارد که عبارتند از:

  • درب تسلکوپی : عموما برای فضای باز به کار می رود.
  • درب کشویی: برای محیط های پر رفت و آمد کاربرد دارد.
  • درب نیم گرد: برای بانک، هتل و بیمارستان ها استفاده می شود.

 

درب شیشه ای برقی

زمانی که درمورد خرید درب اتوماتیک شیشه ای صحبت می کنیم بهتر است نگاهی هم به درب شیشه ای برقی داشته باشیم. این درب به عنوان یکی از درب های اتوماتیک محسوب می شود که با قطعات قرار داده شده داخل آن باز و بسته می گردد. با توجه به نوع درب از اپراتور متفاوتی بهره می گیرند. درب شیشه ای با توجه به ویژگی هایی که دارد در جاهایی که رفت و آمد زیاد است خیلی به کار می رود.

درب شیشه ای برقی بخش بیرون و داخل محل را بهم ارتباط می دهد و همیشه دچار تغییر و تحول و بهتر شده است که داخل آن اپراتور قرار داده شده که کار باز و بسته کردن درب را انجام می دهد.

 

قیمت درب اتوماتیک

در زمان خرید درب اتوماتیک شیشه ای یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای هر خریدار وجود دارد، قیمت درب اتوماتیک شیشه ای است. قیمت ها را با توجه به نوسانات بازار و دخیل بودن عوامل متعدد نمی توان یک عدد ثابت در نظر داشت؛ چرا که هر روزه دچار تغییر و تحول می باشد. از این رو شما برای خرید درب شیشه ای اتوماتیک باید لیست قیمت را هر روز دریافت کنید.

اما در کنار آن یک سری فاکتورهای دیگر وجود دارند که به شما کمک کرده تا بتوانید قیمت یک محصول را تخمین بزنید. برای درب اتوماتیک شیشه ای، در قدم نخست قیمت مواد اولیه که با استفاده از آن محصول تولید می شود نقش مهمی دارد. در گام های بعدی فریم درب و نوع دربی که می خواهید تهیه کنید و حتی مدل موتور و امکانات آن هم تاثیر گذار است.

برند و شرکت ارائه دهنده درب اتوماتیک شیشه ای و در کنار آن خدمات نصب هم از دیگر عوامل تاثیر گذار روی درب می باشند.

 

خرید درب اتوماتیک آنلاین

در کنار عوامل گفته شده یک عامل دیگر هم وجود دارد که روز به روز به تاثیر خودش می افزاید. دنیای آنلاین بستر گسترده ای برای خرید و فروش محصولات ایجاد کرده است، زمانی که شما می خواهید این فروش را انجام دهید دیگر نیازی نیست تا مانند گذشته روش های پیچیده و محدودیت دار را بروید. اینترنت به شما بستری ارائه داده تا بتوانید در همه جای ایران در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات و خدمات خود را ارائه دهید.

شما برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای می توانید هر محصولی که در حال حاضر در بازار وجود دارد را بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه های آنلاین تهیه کنید. امروزه شرکت های بزرگ که به صورت تخصصی در حوزه درب شیشه ای اتوماتیک فعالیت می کنند هم هر محصولی که نیاز دارند را به صورت مجازی در اختیار مشتریان می گذارند.

شما برای تهیه درب اتوماتیک به صورت آنلاین می توانید بیشتر محصولات را هم از نظر قیمت، هم از نظر امکانات و سایر موارد با هم دیگر بررسی کنید و بهترین آن ها را انتخاب کنید. ویژگی بعدی دیگر که درمورد خرید آنلاین وجود دارد این است که در خرید آنلاین عموما قیمتی که ارائه داده می شود مقرون به صرفه تر از باز بوده و در کنار آن هم نیازی نیست تا شما بخواهید به صورت حضوری زمان زیادی را برای خرید و رفت و آمد بگذارید.

این ها در کنار هم دیگر سبب شده تا زمان خرید درب اتوماتیک شیشه ای شما ساده و راحت تر از گذشته اقدام کنید.

 

مرکز فروش آنلاین درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از محصولاتی است که می توانید آن را آنلاین سفارش دهید؛ همان طور که مطالب قبلی گفته شد خرید آنلاین آن مزایای زیادی دارد و کمک بالایی هم به شما می کند؛ اما این موارد زمانی امکان پذیر است که شما از جای معتبر محصول تان را تهیه کنید.اگر دربی که می خرید حتی آنلاین با کیفیت نباشد و قطعات مناسبی روی آن کار گذاشته نشده باشد برایتان سودی ندارد و پس از مدتی یک سری مشکلاتی را هم ایجاد می کند.

نوین تکنیکال به عنوان مرکز فروش درب اتوماتیک شیشه ای به شما خدمات مناسبی برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای ارائه می دهد. این مجموعه پیش از خرید به شما مشورت و مشاوره ارائه داده و همین طور پس از خرید هم می توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید. کاری که باید انجام دهید این است که با کارشناسان آن تماس گرفته و کارهایتان را پیش ببرسد.

از طرفی کار دیگری که باید در این زمان در نظر بگیرید این است که شما می توانید با قیمت خیلی مناسب محصولات را بخرید و این که نوین تکنیکال تک تک قطعات ارائه داده شده را ضمانت کرده و معمولی این یک برتری بزرگ در بین فروشگاه های عرضه کننده آنلاین درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.

 

سوالات متداول

مراحل خرید درب اتوماتیک شیشه ای به چه صورت است؟ کافیست با کارشناسان و شماره های گذاشته شده تماس بگیرید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای چقدر است؟ با توجه به نوسانات بازار باید روزانه لیست قیمت بگیرید.

زمانی نصب و گارانتی محصولات به چه صورت است؟ در زمان خرید و تماس با کارشناسان کاملا به شما توضیح داده می شود.

برای امتیاز دادن کلیک کنید