انواع درب اتوماتیک شیشه ای

مدل های مختلف درب اتوماتیک شیشه ای

 

درب اتوماتیک شیشه ای در انتخاب هایی است که نمای ساختمان را خیلی زیبا تر از آن چه که هست نشان می دهد و در هر محلی می‌ توان آن را استفاده کرد مهم این است که شما چقدر فضا در اختیار تان داشته باشید شما می توانید انواع مختلف به درب اتوماتیک شیشه ای را نصب کرده و از آن استفاده کنید این درب ها می تواند انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی از جمله بیمارستان ها و مراکز توانبخشی، فروشگاه ها مغازه ها و غیره باشند.

 

درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به رفت و آمد های شبانه روزی بستگی دارد و اندازه و ابعاد آن در ابعاد مختلف مورد نظر است درب اتوماتیک شیشه می‌ تواند در مدل تلسکوپی اسلایدی مگر قرار داشته باشد برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای ابتدا باید خواسته های تان و نیازهای تان را ببینید و سپس با توجه به آن اقدام به خرید کنید.

 

 

قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای

 

فاکتور های خیلی مهمی که در زمان خرید درب اتوماتیک اهمیت زیادی دارد قیمت آن می باشد اصولاً افراد به دنبال محصولاتی هستند که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم مقرون به صرفه داشته باشد اما ما به شما این امکان را می‌ دهیم که کاهش کیفیت درب اتوماتیک می‌ تواند منجر به قیمت پایین آن باشد و همین طور قیمت خیلی بالا هم دلیلی بر کیفیت آن نیست شما باید پیش از هر چیز دیگری از مکان مناسب درب اتوماتیک را بخرید و همین طور به ضمانت و گارانتی آن خیلی توجه کنید.

 

 

درب اتوماتیک تلسکوپی

 

اولین مدل از درد می خواهیم به شما معرفی کنیم درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی است این مدل در باعث می شود تا شما بتوانید خیلی ساده و راحت برای فضاهای چند درب را استفاده کنید همینطور امکان نصب برای ورودی‌های تا ارتفاع سانتی متر وجود دارد و دارای حرکت روان با استفاده از چرخ های پلیمری می باشد و می تواند اتلاف انرژی و ورود گرد و غبار هم جلوگیری کرد و همینطور درب های متحرک آن هم این ویژگی را دارند که قفل شوند.

 

 

درب اتوماتیک لولایی و سوئینگ

مدل بعدی درب اتوماتیک که می خواهیم به شما معرفی کنیم درب اتوماتیک لولایی است که ظاهری شبیه به مدل لولایی دارد با این تفاوت که با برنج و به صورت خودکار کار می‌کند که به دو صورت دو لنگه و تک لنگه بر روی هر کدام از آنها موضوع الکترومکانیک نصب می‌ شود این مدل در جاهای مورد استفاده قرار می‌گیرد که دهانه ورودی کمی دارند و گزینه خیلی خوبی هستند.

 

 

درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ

 

مدل دیگری از درب می خواهیم به شما معرفی کنیم درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا اسلایدینگ است این مدل در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم به عنوان رایج ‌ترین در در دنیای درب های شیشه ای به شمار می‌ رود.

درب اتوماتیک شیشه یا اسلایدینگ باعث می شود تا شما بتوانید خیلی ساده و راحت رفت و آمد را انجام دهید در واقع بیشتر درباره که در بانک ‌ها بیمارستان‌ ها و مراکز اداری می‌ب ینید درب کشویی یا اسلایدینگ می باشد این مدل در پا حسگرهای دارد که به صورت خودکار باز و بسته می شود.

 

 

درب اتوماتیک گرد یا نیم گرد

 

مدل درب بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم درب اتوماتیک شیشه گرد یا نیم گرد است که این مدل در پاپ ظاهر خیلی زیبایی دارند و بارزترین ویژگی آن ها همین زیبایی ظاهری شان است که به افراد کمک می ‌کند تا آن را انتخاب کند این مدل در بسیار زیباست و جلوی متفاوتی می دهد درب اتوماتیک شیشه ای خصوصی برای بیمارستان ها، ساختمان ها و هتل ها با معماری ویژه لوکس استفاده می‌ شود.

 

خرید درب اتوماتیک

برای خرید این مدل درب بهترین کار این است که ابتدا بتوانید نیازهای خودتان را شناسایی کنید و سپس بتوانید متناسب با آن اقدام به خرید کنید. در این کار میزان بودجه ای که شما می خواهید هزینه کنید اهمیت خیلی زیادی دارد. شما باید برای ساختمان تان با توجه به میزان رفت و آمد آن یک درب انتخاب کنید اما کیفیت آن نقش مهمی را ایفا می کند چون که این درب باید بتواند نیازهایتان را پاسخ بدهد پس حتما یادتان باشد که قیمت و میزان بودجه در آن تاثیر دارد.

شما باید بتوانید بودجه تان را در حدی کنید تا بتوانید دربی خوب بخرید؛ درب های ارزان قیمت هم در بازار وجود دارند اما درب اتوماتیکی که بتواند شما را راضی نگه دارد و طول عمر بالایی داشته باشد معمولا ارزان قیمت نیست.

برای امتیاز دادن کلیک کنید