قیمت درب اتوماتیک و هر آن چه برای آن

قیمت درب اتوماتیک

درب اتوماتیک در بیشتر پر کاربرد که عوامل زیادی در قیمت آن تاثیر دارد؛ درب اتوماتیک کشویی رایج ‌ترین مدل درب اتوماتیک به شمار می ‌رود که کارایی ساده داشته و نصب آن بسیار راحت ‌تر از مدل ‌های دیگر است اگر در اماکن عمومی مانند بانک توجه کنید بیشتر در پل که در آن ‌جا نصب می‌ شوند از مدل درب کشویی هستند که نیازی به باز و بسته شدن زیادی دارند؛ این مدل در عموماً مطابق با نیروی کششی کار کرده و از دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک تشکیل می ‌شوند که با توجه به محل نصب شان و لنگه ها نیز می ‌توانند کم تر از حد نیازشان باشند در مورد درب اتوماتیک باید بگوییم مدل ‌های دیگری هم وجود دارد یک مدل دیگری پیش‌ از آن که بخواهیم قیمت درب اتوماتیک را به شما بیان کنیم وجود دارد درب اتوماتیک نیم ‌گرد است در ادامه با ما همراه باشید. تا بدانید این درب چه ویژگی ‌هایی دارد و اگر بخواهید آن را تهیه کنید باید چه کارهایی انجام دهید.

 

درب نیم‌ گرد اتوماتیک

این مدل درب در جاهایی مثل هتل و فروشگاه استفاده می ‌شود و کسی که این درد دارد زیبایی خاصی به آن‌ جا می ‌دهد به‌ همین دلیل جاهایی که می‌ خواهند طراحی لوکس و لاکچری داشته باشند. از درب‌ های نیم‌ گرد استفاده می‌ کند. درب نیم ‌گرد مثل درب کشویی طرح‌ های گوناگونی دارد و قیمت آن با توجه به نورد شدن شیشه و فریم آن طبقه ‌بندی می ‌شود البته باید بگوییم که به ‌صورت کلی درب اتوماتیک نیم‌ گرد خیلی گران ‌تر از درب‌ های کشویی و معمولی هستند این مدل در تقریباً چشم انواع درب اتوماتیک است چرا که روی زیبایی بسیار و تاکید شده ‌است همچنین این مدل درب می‌تواند به ‌صورت دایره کامل نیم ‌دایره و یا بیضی شکل هم پیاده ‌سازی شود و قابلیت ارتباط با سیستم‌ های کنترل تردد را هم دارد.

 

قیمت درب های اتوماتیک و بررسی جنبه ‌های مختلف در آن

هزینه تولید و نصب درب اتوماتیک یک سری پارامترهای گوناگونی دارد که اگر آن ‌ها را در نظر بگیری تا حد زیادی می‌تواند قیمت آن را تخمین بزنید در تعیین قیمت این مدل در ابعاد در برندی که می ‌خواهید انتخاب کنید بسیار مهم است و همچنین نوع و برند موتور به درب اتوماتیکی که در آن استفاده می ‌شود.

شاید به ‌جرات می ‌توان گفت کل درب اتوماتیک یک طرف و موتوری که در آن به کار می ‌رود هم یک طرف در مورد موتور درب مکانیکی باید به شما بگوییم که در حال حاضر موتورهای مختلفی با برند های گوناگون وجود دارند اما بهترین برند آن موتور دانکر آلمان است. زمانی ‌که یک درب اتوماتیک از این موتور دانکر آلمان اصل در خودش استفاده کرده باشد؛ بی ‌شک سالیان سال بدون هیچ صدایی و بدون تولید هیچ امواجی می ‌تواند به ‌راحتی برای شما کار کند و کارایی آن بیشتر باشد. ضمنا جکی که در موتور درب اتوماتیکی به کار می ‌رود. جک اگر با کیفیتی باشد روی قیمت آن هم تاثیر زیادی دارد عامل دیگری که در قیمت درب اتوماتیک تاثیر دارد محل نصب درب و مدل آن است همان‌ طور که گفته شد مدل‌ ها با همدیگر قیمت متفاوتی دارند مثل مدل‌ های خودرو می ‌مانند که هر کدام از آن‌ها یک قیمت متنوعی دارد و شما در زمان خرید حتما باید به مدل طرح توجه کنید هر چقدر امکانات در و مدل آن پیشرفته ‌تر و بیشتر باشد قیمتی که برای آن پرداخت خواهید کرد و بالاتر خواهد بود اما فروشگاه ‌هایی هم وجود دارند که درب اتوماتیک را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می ‌کنند. نوین تکنیکال یکی از آن فروشگاه هاست که به شما کمک می ‌کند تا درب با قطعات اصلی نما با قیمت مناسب تهیه کنید و با توجه به بودجه ‌تان بتوانید یک درب خوب انتخاب کنید و آن را به کار ببرید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید