درب اتوماتیک گرد

درب‌ اتوماتیک شیشه ای که این روزها شما در بسیاری از مراکز خرید؛ بسیاری از  اداره‌ها؛ بیمارستان‌ها و بسیاری از منازل مشاهده می‌کنید از جمله درب‌هایی هستند که به‌خاطر ظاهر شکیل؛ منحصر به‌فرد؛ زیبا و جذابیت خاصی که دارند توانسته‌اند در بین عموم مردم خود را به مرحله ثبات برسانند و البته صرفه‌ی اقتصادی که در این‌گونه درب وجوددارد ثبات بی‌تأثیر نبوده باشد.

چراکه به‌خاطر صرفه‌جویی در مصرف انرژی‌های سرمایشی و گرمایشی عموماً دیگر نیاز نیست نگران اسراف و هدررفت هرنوع از  انرژی‌ها باشید؛ بلکه با یک هزینه‌ی کلی در هنگام خرید این مدل درب‌ها تا سالیان بسیار طولانی از مزایای ویژه‌ی آن از جمله صرفه‌جویی در مصرف انرژی خیالی آسوده خواهید داشت.

 

توجه به محدودیت فضا

در این‌میان درب اتوماتیک گرد توانسته به‌خاطر ترکیب زیبایی که دارد بهترین عملکرد را برای فضاهایی که از عرض کم رنج می‌برند به وجود آورد و هم‌چنین محدودیت فضا از جمله مسائلی است که در هنگام خرید درب‌های اتوماتیک به آن توجه می‌شود و به‌همین‌دلیل با ظاهر زیبا می‌توان این محدودیت‌ها را رفع نمود.

اصولاً درب‌های اتوماتیک گرد را می‌توان به‌صورت بیضی و یا حتی نیم‌دایره در دسترس قرار داد و این بستگی به نوع نیاز شما و کاربردتان دارد.

و از جمله بی‌صدا بودن درب همیشه برای افراد یک مزیت محسوب می‌شده است چرا که بسیاری از درب‌هایی که ما استفاده می‌کنیم بعد از مدت زمانی سرو صداهایی از خود تولید می‌کنند و یا حتی ممکن است از همان اول این صداها وجود داشته باشد اما در درب‌های اتوماتیک خصوصاً گرد بی‌صدا بودن یکی از ویژگی‌های ممتاز و اساسی محسوب می‌شود که مشتری را جذب خرید این درب می‌نماید.

طراحی خاص

نمی‌توان بحث تبادل هوا را نادیده گرفت؛ چرا که به‌میزان بسیار بالایی از ورود آلودگی‌های هوایی مانند گرد‌وخاک به درون محیط جلوگیری به‌عمل می‌آورد، توجه بهتر است داشته باشید که با پیشرفت تکنولوژی این درب‌ها نیز همیشه خود را به روز کرده و با طراحی‌های خاصی روانه‌ی بازار رقیب می‌شوند که برای بسیاری از محیط‌ها می‌تواند هارمونی خاصی از زیبایی را با نصب آسان و درست  به وجود آورد.

حتی شما از از سیستم‌هایی مانند تشخیص چهره و یا از اثر انگشت می‌توانید برای این درب استفاده کنید  و عموماً درعرض‌های بازشوی تک‌لنگه و دولنگه می‌توان کاربرد این‌نوع درب‌ها را در اختیار داشت و فراموش نکنید عمق اپراتور نکته بسیار مهمی است که در ساختار این‌گونه درب به‌صورت میلیمتری محاسبه می‌گردد و می‌تواند سرعت باز شدن را آن‌را بر ثانیه به‌خوبی انجام دهد.

توجه به نوع جنس قطعات

خاطرنشان می‌کنم که شما در هنگام خرید هر گونه درب اتوماتیک خصوصاً گرد بهتر است که به منبع تغذیه اصلی آن توجه داشته باشید چرا که بیشتر عملکرد اصلی و تنظیمات خاص آن در‌این قسمت برآوُرد می‌شود.

شما هر‌زمانی که بخواهید می‌توانید در مورد باز نگه‌داشتن درب مدت خاصی را در نظر بگیرید چرا که سنسور‌ها که کارایی بسیار مهمی در درب ایفا می‌کنند؛با تنظیمات خاص آن به خوبی می‌توانند تشخیص عالی و کارآمدی را برای تایم‌های مخصوص در نظر بگیرند.

عموماً شما می توانید هفت ورودی را در حالت‌های فعال این درب در نظر داشته باشید و بهتر است یادآوری شود؛  مواردی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید بدون شک مصرف برق این درب می‌باشد چراکه هر نوع از درب‌های اتوماتیک با مصرف برق خاصی کارآیی و عملکرد خاص‌تری را ایفا می‌کنند.

این نکته را به‌هیچ‌عنوان از یاد نبرید که تفاوت خاص این درب به‌خاطر انحنای زیبا و هم‌چنین ظاهر قوس مانند آن می‌باشد که البته به‌همین‌لیل توانسته خود را به یکی از پر فروش‌ترین‌ها در رده‌ی این محصول معرفی کند.

رنگ‌بندی فریم

هم‌چنین متذکر می‌شوم رنگ‌های خاصی که برای پوشش فریم آن به‌کار می‌رود قدرت انتخاب را بسیار بالا برده است و بهتر است توجه داشته باشید که شما برای این‌که ظاهر ساختمان خود را به سبک خاص‌تری جلوه دهید این درب می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

اما در هنگام خرید درب اتوماتیک گرد بهتر است به نوع کاربرد و هم‌چنین نوع استفاده‌ی خود دقت فرمایید؛ چرا که عموماً برای محیط‌هایی که ساختمان دارای قوس هستند این درب مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند زیبایی خاصی را به وجود آورد.

هم‌چنین جنس آلومینیوم یا استیل آن این قدرت را دارد که فریم درب را به شکلی زیبا ایجاد نماید و ریلی که به واسطه‌ی آن کاربرد خود را به اتمام می‌رساند مانند ساختار درب اتوماتیک کشویی است اما در نوع گردان به‌شکل منحنی به کار خود ادامه می‌دهد.

تفاوت با درب اسلایدینگ

بهتر است بدانید که درب اسلایدینگ و اتوماتیک گرد از نظر نوع طراحی ممکن است شما آن را بسیار شبیه به یک‌دیگر بدانید اما ورودی هر کدام با تفاوت‌های خاصی همراه است که قطرهای مختلفی را برای درب ایجاد می‌کند و برای درب اتوماتیک گرد عموماً جذابیت بیشتری رقم می‌خورد که توانسته در بازار امروز نظر اغلب مردم را به خود جلب کند.

نوع دایره و نیم‌دایره اگر با توجه به به نیاز محیط انتخاب شود ورودی ساختمان را با خلاقیت خاص و زیبایی چشم‌گیر به نمایش می‌گذارد و عموماً این درب‌ها که به شکل ثابت و متحرک هستند هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی برای ورودی‌های مکان‌های مختلف می‌باشند.

امنیت بالا

و یادآور می‌شوم برای این‌که بتوان کنترل تردد را در آن به خوبی انجام داد همان‌طور که قبلاً گفته شد این اختیار را دارید از سیستم تشخیص چهره و یا اثر انگشت نیز غافل نمانید که برای بسیاری از مکان‌هایی که به امنیت و مسائل این‌چنینی اهمیت می‌دهند گزینه‌ی بسیار مناسبی می‌باشد.

شیشه‌ای که در آن به‌کار می‌رود جنس بسیار محکم و مقاومی دارد که می‌توان یکی از ویژگی‌های عالی نوع گرد درب اتوماتیک را به شیشه‌ی آن که در طرح‌های بسیار جالب و چشم‌نوازی وجود دارند ربط داد.

مراقبت از قطعات

توجه داشته باشید که شاید شما نام کرو را به‌جای درب اتوماتیک گرد شنیده باشید واین نام دیگر آن است پس اشتباه نشنیده‌اید؛ سنسور ضد برخورد از جمله سنسور‌های بسیار مهم در این درب می‌باشد که از هرگونه آسیب دیدگی بین لته‌ها درب را در امان نگه می‌دارد.

و همان‌طور که می‌دانید عمر یک وسیله به نوع استفاده و رسیدگی به آن است پس بهتر است بدانید که با توجه به چه نکاتی می‌توان از لطمه و آسیب به قطعات درب اتوماتیک گرد جلوگیری نمود تا بتوان صرفه‌ی اقتصادی خوبی را از آن به‌دست آورد و در طی سالیان دراز به راحتی از این درب استفاده نمود.

برای امتیاز دادن کلیک کنید