بررسی درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

بررسی درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درب اتوماتیک شیشه ای کارایی فراتر از استفاده برای رفت و آمد دارد. اگر بخواهیم در ریز نکات مطلب وارد شویم. در ساختمان‌ های بزرگ مانند فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری، افراد زیادی رفت و آمد دارند. کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای در این جاها مختص به کاهش ترافیک و رفت و آمد اسان است. فک کنید ساعت های زیادی باید صد ها نفر پشت درب می ماندند چه اتفاقاتی می افتاد، از این رو امروزه درب شیشه ای اتوماتیک را فراتر از یک درب ساده که برای رفت و آمد است می دانند. همچنین درب در زیبایی ساختمان تاثیر زیادی دارد.

در حال حاضر خیلی از ساختمان ها به زیبایی و دکوراسیون خودشان اهمیت زیادی می دهند از این رو به سراغ این مدل درب ها می روند تا بتوانند در نگاه افرادی که به آن وارد می شوند تغییر و تحول را به چشم بیارند.

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درب اتوماتیک اسلایدینگ که به آن درب شیشه ای کشویی هم گفته می شود یکی از انواع و اقسام درب است که به صورت کلی دارای دو مدل فریم دار و فریم لس یا بدون فریم می باشد که قیمت و کارایی این دو با هم تفاوت دارند.

انواع درب اتوماتیک اسلایدینگ

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ انواع و اقسام گوناگونی دارند. ابتدا بهتر است به درب یک لنگه متحرک نگاهی بندازیم. اگر شما بخواهید در محلی درب اتوماتیک را نصب کنید که عرض پایینی دارد بهتر است از این مدل درب استفاده کنید چون که برای مکان هایی کمتر از ۱۵۰ سانتی متر کارایی دارد و فضای کناری درب به عنوان پنل ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل درب اتوماتیک یک سری ویژگی ها دارد که عبارتند از:

  • زیبایی و جذابیت ظاهری
  • شتاب بالا برای باز و بسته شدن درب
  • استفاده از متریال با کیفیت در طراحی و ساخت آن
  • امکان برقراری ارتباط سیستم درب با کنترل حریق
  • امکان برقراری ارتباط با سیستم کنترل درب
  • امکان استفاده از باتری اضطراری در شرایط قطعی برق
  • امکان استفاده از فریم های مختلف برای زیبایی درب

درب اسلایندینگ با دو لنگه متحرک بدون لنگه ثابت

هنگامی که در راه اندازی لنگه ثابت درب سبب شود در عرض بازشوندگی درب محدودیت ایجاد گردد، این مدل درب پیشنهاد می شود؛ چرا که نصب آن به صورتی است که دو لنگه ثابت روی هم دیگر و مدل کشویی باز و بسته می شود و به همین دلیل عرضه دهانه به عنوان باز شو کارایی دارد.

درب اسلایدینگ با دو لنگه ثابت و متحرک

اگر محیطی که می خواهید درب بگذارید بزرگ است از این مدل درب استفاده کنید؛ چرا که طوری راه اندازی می شود که عرض دهانه ورودی درب به چهار بخش تقسیم شده که دو بخش آن لنگه ثابت و دو بخش دیگر آن متحرک هستند و به صورت که درب ها در جهت مخالف هم و روی لنگه ثابت به حرکت در می آیند.

درب اسلایدینگ با یک لنگه شیشه متحرک و ثابت

هنگامی که عرض دهانه کمتر از حالت معمولی باشد بهتر است از این مدل درب استفاده کرد. درب اسلایدینگ با یک لنگه شیشه متحرک و ثابت به شما این امکان را می دهد که از ۱۲۰ سانتی متری عرض دهانه درب استفاده کنید.

سایر انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب شیشه ای فقط مختص به درب شیشه ای اسلایندینگ نیست بلکه انواع و اقسام گوناگونی دارد که هر کدام از آن ها یک سری ویژگی مخصوص به خودشان را دارند و قیمت آن ها متفاوت است.

درب اتوماتیک شیشه ای خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد

برای خرید درب اتوماتیک باید یک سری نکات را مد نظر قرار دهید که یکی از آن ها ویژگی درب اتوماتیک شیشه ای خوب است. درب شیشه ای اتوماتیک باید کیفیت مناسبی داشته باشد این موردی است که بیشتر افراد آن را عامل اصلی می دانند. در صورتی که اولین عاملی که بهتر است برای آن در نظر داشته باشید، کارایی آن است. همان طور که در متن خواندید اگر درب شیشه ای اندازه محل شما نباشد به خوبی برای شما کارایی ندارد و کیفیت آن هم زیاد اهمیت چندانی در این صورت نخواهد داشت. ویژگی دومی که باید برای درب شیشه ای اتوماتیک خوب در نظر داشته باشید کیفیت آن است. باید در زمان خرید توجه کنید که درب شما اصل است و قطعاتی که در آن به کار رفته اند با کیفیت هستند چرا که اگر اصل نباشند پس از مدتی باید به سراغ یک درب اتوماتیک دیگه ای بروید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از سوالاتی که بیشتر افراد در زمان خرید درب اتوماتیک شیشه ای درباره آن کنجکاو هستند قیمت و هزینه درب است. قیمت درب شیشه ای با توجه به نوع، مدل و کیفیتی که دارد متفاوت است؛ به همین دلیل بهترین راهکار برای این که پیش از خرید بتوانید پرس و جو کردن و قیمت گرفتن از شرکت های مختلف است.

بررسی درب های اتوماتیک نوین تکنیکال

امروزه با توجه به اهمیت درب اتوماتیک شیشه ای، فروشگاه های زیادی وجود دارند که در این حوزه مشغول به کار هستند؛ اما تمامی آن ها یک کیفیت و یک خدمات پس از فروش را ارائه نمی دهند. شرکت نوین تکنیکال با سال ها سابقه در حوزه فروش درب های شیشه ای کار می کند و خدمات پس از فروشی که ارائه می دهند متفاوت است. شرکت نوین تکنیکال برای تمامی قطعات به صورت جداگانه ضمانت می دهد که خودش به تنهایی ایجاد کننده اعتماد بزرگی برای مشتریان است.

ویژگی های نوین تکنیکال

مشاوره پیش از خرید

پشتیبانی پس از خرید

فروش محصولات با کیفیت بالا

ضمانت هر کدام از قطعات

 

برای امتیاز دادن کلیک کنید