درب کشویی اتوماتیک

                     درب اتوماتیک شیشه ای

درب  کشویی اتوماتیک

این درب ها به لحاظ داشتن لایه های سربی و سازه مقاوم مخصوص استفاده در ورودی رادیولوژی ها به لحاظ عدم انتشار تشعشع به بیرون می باشد دربهای کشویی اتوماتیک از فریم های ترمال بریک آلومینیوم دو جداره همراه با لینکهای مخصوص که تماما تولید کمپانی ورتا  آلمان می باشد تولید شده است.

صفحه اصلی درب اتوماتیک شیشه ای  ۵ لایه بوده که به ترتیب لایه اول روکش ملامینه هایگاس، لایه دوم ورق ام دی اف، لایه سوم ورق سرب نورد شده ۲ میلیمتری، لایه چهارم ام دی اف و لایه پنجم هایگلاس که این امر باعث غیر قابل نفوذ شدن دربها از اشعه X می گردد.

عملکرد باز و بسته شدن درب کشویی اتوماتیک به وسیله میکروکنترلر پیشرفته تامین می شود. این نوع دربهای کشویی اتوماتیک که دربهای بیمارستانی نیز نامیده میشوند، بیشتر برای ایزوله کردن فضای بیرون از داخل در مکانهایی مانند اتاق عمل که نیاز است نسبت به صدا و آلودگی عایق باشند و یا بخشهای رادیولوژی و عکسبرداری هسته ای که نمی بایست امواج به بیرون عبور کنند و همچنین واحد های تولید و تحقیقات نانو تکنولوژی و ریز تراشه ها بکار گرفته میشوند.

اپراتورهای ورتا آلمان رنج کاملی از محصولات دربهای بیمارستانی می باشند که بر اساس نیاز هر نوع ورودی قابل ارائه و بهره وری می باشند. درب های اتوماتیک تشعشعاتی بیمارستانی از لحاظ کیفیت و متریال استفاده شده از بهترین کیفیت موجود در بازار ایران برخوردار است.

درب های اتوماتیک بیمارستانی

درب های اتوماتیک بیمارستانی برای مکان های خاص مورد استفاده قرار میگیرد و با توجه به وزن بالای درب نباید در طول روز زیاد باز و بسته شود و برای مکان های پر تردد، باید از موتور ۱۰۰ وات دانکر استفاده نمود؛ تا در دراز مدت دچار مشکل برای مصرف کننده نباشد.

درب های بیمارستانی نیز همانند درب های شیشه ای سکوریت عمل می نمایید و تمام متعلقات اپراتور همان است که برای درب شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد فقط از نظر موتور متفاوت است.

درب های اتوماتیک بیمارستانی، ازجمله درب های است که باید از بهترین کیفیت موجود در بازار استفاده شود (از جمله شیشه مقاوم، اپراتور با کیفیت، فریم آکسترود شده، بیلت فابریک و از همه مهم تر نصب کاملا اصولی و تراز شده درب اتوماتیک)

درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی همان درب اتوماتیک اسلاید می باشد که از نظر قطعات استفاده شده باید کاملا با کیفیت باشد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید