نکاتی برای تشخیص موتور دانکر آلمان اصل

برای اینکه بخواهیم موتور دانکر آلمان اصلی را تشخیص دهید باید به یک سری از نکات و موارد توجه کنید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کردیم:

موتور دانکر المان

ابعاد موتور

یکی از ویژگی هایی که موتور اصل باید داشته باشد ابعاد استاندارد است. موتور دانکر در بین تمامی موتورهای مشابه از نظر ظرافت و ساختار کیفیت بیشتری دارد شما حتی با لمس کردن قطعات آن می‌توانید از کیفیت و کارکرد آن اطمینان حاصل کنید و همین طور در زمان استفاده متوجه می شوید چقدر بدون صدا و با کیفیت کار می کند .

به همین دلیل به ابعاد استاندارد حتماً باید توجه کنید تا بتوانید موتور دانکر اصلی را تشخیص دهید و اولین موردی که باید در آن ها توجه کنید این است که موتور های دانکر فیک و تقلبی از آنجایی که از مواد اولیه با کیفیت تشکیل نمی شوند به همین دلیل ممکن است از نظر ابعاد و اندازه دارای یک سری مشکلات باشد شما با آگاهی و دقت بالا شاید بتوانید تشخیص دهید.

بسته بندی آن ها هم می تواند بی کیفیت تر و متفاوت تر نسبت به محصول اصلی باشد که در نظر گرفتن آن هم باز کمکی به شما در تشخیص موتور اصلی می کند.

بررسی شناسایی و لیبل: یکی دیگر از روش هایی که می توانید موتور دانکر اورجینال را تهیه کنید ارزیابی کردن شناسه و ریبری است که روی آن درج شده است موتور دانکر را از یک سری ویژگی ها برخوردارند که شما می توانید این ویژگی ها را از روی شناسه آن ها ارزیابی کنید.

خرید از جای معتبر

با توجه به عوامل گفته شده شاید بتوانید موتور اصل را تهیه کنید اما باید به شما بگویم که هیچ چیزی مانند خرید از جای معتبر نمی تواند به شما در تهیه موتور اصلی کمک کند.

امروزه افراد سودجو دقیقا بسته بندی و نحوه تولید موتور دانکر را انجام می ‌دهند که شاید پیدا کردن تفاوت بین مدل اصلی و تقلبی و فیک کمی سخت باشد به همین دلیل پیشنهاد می شود که اگر قصد خرید موتور را دارید به سراغ فروشگاه های معتبر و نمایندگی های معتبر فروش موتور دانکر بروید تا بتوانید محصول اصلی را با اطمینان خاطر تهیه کنید.

باید بگوییم که چنانچه یک موتور دانکر تقلبی را خرید کنید نه تنها هزینه و پرداختی که انجام داده اید به هدر می رود؛ بلکه درب شما هم نمی‌تواند کارکرد خوبی داشته باشد و پس از مدتی باید به صورت مجدد به دنبال موتور جدید بروید و اگر بخواهد هم کار کند طول عمر کمی داشته و می تواند به سایر قطعات درب شیشه ای ضربه بزند پس درب به شما کارایی نخواهد داشت و سایر قطعات آن هم می توانند متحمل ضرر و هزینه برای شما شوند.

نمومه موتور دانکر اصلی و تقلبی

موتور دانکر المان

موتور دانکر المان

موتور دانکر المان

موتور دانکر المان

موتور دانکر آلمان

درب اتوماتیک شیشه ای، همان طور که می دانید، امروزه یکی از بهترین درب ها به شمار می رود که در ساختمان های مختلف به کار می رود. درب شیشه ای از قطعات گوناگونی تشکیل شده است که یکی از آن ها موتور می باشد.

موتور، در واقع مهم ترین قطعه در درب اتوماتیک شیشه ای به شمار می رود و کارایی زیادی دارد. امروزه با توجه به اهمیت درب اتوماتیک شیشه ای ما شاهد مدل های مختلفی از آن ها هستیم، اما در کنار آن قطعاتش هم اهمیت زیادی دارد که موتور در اولویت است.

اگر یک درب شیشه ای از موتور مناسب برخوردار نباشد نمی تواند به خوبی کار کرد خودش را ایفا کند؛ به همین دلیل دچار مشکلات خیلی زیادی می شود؛ از این رو در خرید درب های اتوماتیک شیشه ای همیشه باید حواسمان باشد که از چه موتوری بهره می گیریم،

ما در این مقاله به شما می ‌گوییم که بهترین موتور در حال حاضر درب اتوماتیک شیشه ای چیست و چه ویژگی هایی دارد و چطور می توان  دانکر آلمان اصل را تهیه کرد و باید به چه نکاتی توجه نمود پس با ما در ادامه همراه باشید.

انواع مدل موتور های کمپانی دانکر

موتور هایی که در کمپانی دانکر تولید می شوند شباهت زیادی به همدیگه دارد اما دو مدل پرکاربرد در مورد این محصولات وجود دارد که عبارتند:

  • موتور با ابعاد ۵۵*۶۳
  • موتور با ابعاد ۲۵*۶۳

موتور با ابعاد ۵۵*۶۳ برای بیشتر مدل ها استفاده می شود و موتور کوچک برای فضا های با متراژ کمتر مناسب است. البته باید بدانید که در انتخاب هر یک از مدل‌های این موتور ها ابتدا باید به وزن و میزان رفت و آمد در فضا توجه کرده و سپس موتور لازم را تهیه کنید.

امروزه شرکت‌های مطرح زیادی در دنیا موتور های زیادی برای درب شیشه ای تهیه کرده است که همه آن ها در واقع با کیفیت پایین تر از موتور  به شمار می رود چرا که این موتور کیفیت و قابلیت خیلی بیشتری نسبت به سایرین دارد.

ویژگی های موتور دانکر آلمان

اما چرا موتور دانکر آلمان تا این حد محبوب است و افراد زیادی از آن بهره میگیرد ؟ موتور  چه ویژگی هایی دارد که سبب شده است تا امروزه به عنوان یکی از بهترین موتور های درب شیشه ای در حال حاضر باشد و خرید آن جزو اولویت ها برای استفاده کردن درب های معتبر باشد؟

پولی که در موتور دانکر آلمان به کار رفته است در دو جهت و برعکس جهت عقربه های ساعت می چرخد و از قدرت ۵۵۰۰ دور در دقیقه برخوردار است و همین طور در موتور دانکر آلمان بر خلاف سایر موتور و از تسمه استفاده نمی شود و این نقش بیشتری در طول عمر بالای این موتورها دارد چرا که سبب میشود تا نیاز به تعمیر کردن نداشته باشد و از طرفی از ویژگی‌ های دیگر آن می‌توان به عدم استفاده در زغال سنگ اشاره کرد.

چرا که معمولاً موتورهای دو درب های شیشه ای دارای زغال سنگ هستند ویژگی دیگری که باعث شده است تا موتور دانکر فوق العاده با کیفیت باشد کارکرد الکترومکانیک از شراکت چرخ ‌دنده ‌های کربنی در آن به کار میرود.

این موتور با توجه به قابلیت هایی که دارد امروزه یکی از بهترین موتور ها برای جاهای پر رفت و آمد و پر تردد ست چرا که از قدرت شناسایی زیاد برخوردار بوده و زمانی که با یک شی برخورد کند توقف فوری می کند.

قیمت موتور دانکر آلمان

موتور دانکر همانطور که می دانید یکی از با کیفیت ترین محصولات برای درب های شیشه ای می باشد به همین دلیل، نسبتاً گران تر از بقیه است یک سری ویژگی ها و نقاط برتری دارد که سبب می شود تا قیمتش گران تر باشد اما با این وجود نمی توان قیمت ثابت برای موتور دانکر آلمان است بیان کرد چرا که باید یک سری عوامل را در مورد آن در نظر گرفت به عنوان مثال قیمت روز بازار، تنوع قطعات و همین طور خدمات نصب و موارد دیگر روی قیمت موتور دانکر تاثیر می گذارند به همین دلیل شما باید در زمانی که میخواهیم موتور را تهیه کنید در مورد قیمت آن هم استعلام بگیرید.

خرید موتور دانکر اصل

با توجه به موارد گفته شده دریافتم که موتور دانکر آلمان تا چه اندازه از ویژگی و مزایای زیادی برخوردار است اما باید به تا بگویم زمان این مزایا و ویژگی ها برای شما بهره مند بوده و شما می توانید از آن ها استفاده کنید که به سراغ موتورهای دانکر آلمان اصل بروید چراکه موتور های تقلبی هیچ کدام از ویژگی های گفته شده را ندارند بلکه می‌توانند یکسری آسیب‌ها و مشکلات هم به درب شیشه ای وارد کند پس شما همیشه باید توجه کافی داشته باشید تا موتور های اصلی را تهیه کنید.

متاسفانه امروزه با توجه به اهمیت موتور دانکر آلمان و خرید آن ها توسط افراد مختلف باید بهتان بگویم که دیگر تشخیص و شناسایی دادن آن ها کاری سخت شده است به همین دلیل شما باید برای خرید موتور دانکر آلمان اصل حتماً به ریز ویژگی ها هم توجه کنید.

افراد سودجو متاسفانه موتور های دانکر بی کیفیت را به جای اصلی می ‌فروشند و تفاوت آن ها سود زیادی به جیب میزنند موتور های دانکر بی کیفیت از مواد اولیه اصلی تولید نشدن به همین دلیل هیچ کدام از ویژگی های موتور اصلی را ندارند.

در نتیجه نه تنها کارکرد درب را دچار مشکل می کند بلکه در زمان استفاده هم می‌تواند به سایر قطعات آسیب بزنند و همین یک سری هزینه ای دیگر را هم برای شما دارد. پس بهترین کار این است که همیشه کیفیت موتور و اصالت آن را در اولویت خریدتان قرار دهید.

معرفی موتور دانکر آلمان

موتور دانکر، در واقع یکی از مهم ترین موتور ها در حال حاضر برای درب شیشه ای اتوماتیک می باشد که به عنوان قلب تپنده آن کار می‌ کند، طوری که درب، بدون موتور نمی تواند فعالیت خودش را ادامه دهد همانطور که در جریان هستید، درب های شیشه ای امروزه محبوبیت خیلی زیادی دارند و از قطعات گوناگونی ساخته شدند که مهمترین آن موتور می باشد.

 دانکر آلمان یکی از اصلی ترین و باکیفیت ترین موتورهای درب شیشه ای در حال حاضر است که قابلیت های بسیار زیادی دارد در واقع چرا موتور دانکر آلمان تا به این حد مهم می‌باشد چرا که موتور به کار رفته شده در درب  تاثیر زیادی روی کارکرد آن دارد؟ به همین دلیل شما اگر می خواهید یک موتور با کیفیت انتخاب کنید تا طول عمر درب را افزایش دهید هیچ گزینه‌ای بهتر از موتور دانکر آلمان نیست.

موتور دانکر آلمان با سابقه بیش از ۷۰ سال در زمینه تولید موتور و موارد دیگر فعالیت می‌کند و همین طور نمایندگی در داخل کشور ما دارد. موتور دانکر خودش به تنهایی بخش زیادی از کارایی درب اتوماتیک را به عهده می‌گیرد چرا که با ایجاد نیروی محرک کارکرد ها را فراهم می‌کند و هر چه از نظر اندازه قوی تر باشد کارایی آن بهتر است اما باید بهتان بگویم که کار کرد و طول عمر درب اتوماتیک رابطه مستقیمی با مدل و کیفیت موتور استفاده شده در آن دارد هرچه موتور با کیفیت تر و از برند معتبر تر باشد درب های اتوماتیک هم قدرت بیشتری داشته و همین طول عمر آن ها بالاتر می شود.

ویژگی های موتور دانکر در یک نگاه

  • عدم استفاده از زغال سنگ
  • برخورداری از سیستم کارکرد الکترومکانیک
  • استفاده از چرخ دنده های کربنی
  • عدم نیاز به تعمیرات و سرویس دوره ای
  • کارکرد بدون صدا
  • امکان استفاده برای درب ها با تردد بالا

چرا مدل های تقلبی موتور دانکر در بازار زیاد اند؟

از آنجایی که موتور دانکر آلمان یکی از محبوب ترین موتور ها به شمار می رود و بدون شک برند آلمانی آن در رتبه نخست در سراسر دنیا قرار دارد و به عنوان یک تامین کننده با کیفیت برای درب های اتوماتیک به شمار می ‌رود.

موتور ها به صورت گسترده در درب های اتوماتیک به کار می ‌رود و به همین دلیل افراد زیادی هم در زمینه تشخیص و تعمیر آن ها روی کار آمده است؛ در نتیجه افراد سودجو با تولید موتور های تقلبی و عرضه آن ها در بازار به سود های زیادی می رسد چرا که افراد و مشتریان این مدل موتور زیاد هستند و چنانچه که آن ها بتوانند محصولات بی‌ کیفیت شان را عرضه کنند می توانند به سود های زیادی دست پیدا کنند.

در نتیجه مشتریان باید حواسشان را جمع کنند تا خرید موتور دانکر آلمان تقلبی را انجام ندهند. بهترین کار و گزینه برای آن ها این است که به سراغ فروشگاه ها و مجموعه های معتبر عرضه کننده بروند.

در ادامه به یک سری سوالات شما مشتریان عزیز پاسخ داده ایم با ما همراه شوید:

موتور دانکر برای کدام کشور است؟ این محصول ساخت کشور آلمان می باشد.

موتور دانکر آلمان چه ویژگی هایی دارد؟ کیفیت بالا، کارکرد بدون سر و صدا، عدم نیاز به زغال و .. از ویژگی های آن می باشد.

قیمت  به چیزهایی بستگی دارد؟ به قیمت روز بازار، نحوه خرید و مواد اولیه ارتباط دارد.

چطور می توان موتور دانکر اصل را تهیه کرد؟ شما می توانید آن ها را با مراجعه به مجموعه های معتبر موتور دانکر تهیه کنید.

بهترین روش خرید چیست؟ شما می توانید آن ها را به صورت آنلاین از مجموعه های معتبر تهیه کنید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید