درب اتوماتیک شیشه ای

 درب اتوماتیک کشویی فریم S

تمامی شیشه های به کار رفته در این سیستم  ۱۰میل سکوریت نشکن ودارای گواهینامه استاندارد میباشد. درب اتوماتیک کشویی فریم S ، به دلیل داشتن ظاهری شکیل و زیبا، و امکان تولید در انواع طرح و رنگ های مختلف و همچنین تولید با فریم های استیل، طلایی، براق و… هر سلیقه ای را پوشش می دهد. درب اتوماتیک شیشه ای فریم S ،  از جنس درجه یک آلومینیومی و فریم های ترمال بریک در چند نوع ساخته می شوند که رضایت شما مشتریان گرامی و ایمنی را به همراه دارند.

درب اتوماتیک کشویی فریم S، به لحاظ عملکرد دقیقا مشابه درب اتوماتیک کشویی می باشد، اما به لحاظ شکل بسیار خاص شیشه ها و فریمها، زیبایی خاصی به محل نصب خواهد داد و نسبت به سایر سیستمها به لحاظ ظاهری، نمای متفاوتی را دارا میباشد. امروزه در مبحث طراحی ساختمان و دکوراسیون، یکی از مهم ترین خواسته های خریداران و سرمایه گذاران، متفاوت بودن و خاص بودن ساختمان و دکوراسیون آنها می باشد. 

نمای ورودی به عنوان اولین چیزی که هر بیننده ای در هنگام ورود به ساختمان مشاهده می کند، نقشی تعیین کننده و اساسی در ذهنیت بیننده در مورد صاحبان و سکنه ساختمان دارد. قطعا داشتن یک ورودی زیبا تاثیر بسزایی در ذهن بینننده ایجاد خواهد کرد و این خود یک حسن بزرگ برای جلب توجه می باشد. 

در این نوع درب شیشه ای اتوماتیک برای نمایی زیباتر و شکیل تر از فریم طرح S استفاده می شود و لت های ثابت همان فریم معمولی وgی در فریم های لت های متحرک البته (فریم های جلوی لت ها) از فریم طرح S استفاده می شود.

 درب اتوماتیک فریم S به نمای ساختمان شما زیبایی خاص و بسیار شکیل تر از درب اتوماتیک معمولی می دهد و باعث جلب توجه خاصی می شود. درب های فریم S اگر از فریم استیل استفاده شود بسیار شیک و خاص می شود و برای طلا فروشی ها و نمایشگاه ماشین و مغازه هایی که به جلب توجه نیاز دارند بسیار مفید می باشد.

به دلیل اینکه باز شدن این نوع درب ها، نیازی به استفاده از انسان  ندارد، دسترسی آسان به افراد مسن، معلولان و خانم هایی  که دارای نوزاد شیرخوار هستند، فراهم می کند. علاوه بر این، درب های اتوماتیک کشویی برای افرادی که چمدان های سنگین را حمل می کنند ، بسیار ضروری هستند.

همچنین درب های اتوماتیک کشویی این آپشن را به شما می دهند که درب را نیز بصورت دستی باز و بسته کنید. امنیت و ایمنی در صورت نصب صحیح و سرویس به موقع، درب های اتوماتیک کشویی باعث به وجود آمدن محیطی ایمن و راحت می شود. با داشتن درب اتوماتیک می توانید اطمینان حاصل کنید که درب شما به درستی بسته شده است و از این طریق از اموال خود در مقابل مزاحمان احتمالی محافظت می کنید.

به علاوه شما با نصب درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از ورود سارقان به محوطه خود را به حداقل میرسانید. درب اتوماتیک کشویی همچنین می تواند با کمک ریموت از داخل ساختمان یا یک کنترل از راه دور از خارج از ساختمان باز شود. همچنین درب های اتوماتیک مطابق با بالاترین استانداردهای ایمنی و کیفیت، ساخته می شوند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید